ben het helemaal met je eens haha.. datniemand door heeft dat Maxima echt een *piep*vrouw is Duurt een beetje te lang eerlijk gezegd..
Heerlijk om een dubbele aflevering te zien, dan zit je weer helemaal in het verhaal zo na de zomerstop. Ik kan Nick's frustratie ook best begrijpen. Wat een stom wijf die Maxime!
arme arme Nick! wat een B***H is die Maxime toch! bah! Heb het echt met Nick te doen... Nu moet Charlie aan die arme Valentijn uitleggen dat hij z'n vader voorlopig niet kan zien Ook ik zit altijd helemaal in de serie.. heerlijk!
herken het wel hoor.. kan tijdens gtst ook lopen lullen tegen de tv haha.. "Heb je het verdorie nog neit door!!" zulk soort dingen hihi...
Tís niet echt he dames!! Nee, maar ik heb het ook hoor! Kan zij de serie niet uit, naar mens met haar rood/zwarte kleding! Zelf haar handdoek en badjas was rood! Ze doet me altijd aan Cruella de Ville denken, brrr
haha was mij ook al opgevallen.. zei het na een week al tegen mn vriend, ze heeft altijd rode en zwarte kleding aan...valt niet op ofzo haha....Vind haar echt niet leuk, al moet ik zeggen dat ze wel goed kan acteren, maar daar houd het ook wel mee op...
ow ben ook helemaal pissed op die maxime.. vind het zoo sneu voor nick dat niemand luisteren wil en de rest is wel erg naief omdat ze niet zien wat voor kreng het is! pff zit me alweer op te winden fijn dat het weer begonnen is!
Jammer zeg dat Nick eruit is/gaat. Ik vond hem een goede acteur en een leuk personage. Zou hij ooit nog uit die inrichting komen?
belachelijk zeg!!! dat nick zo uit de serie vertrekt!!!!! had toch echt gedacht er toch wel 1 iemand aan zijn kant zou staan!
Hmm zou Nick nu echt weg zijn? volgens mij komt hij er wel weer uit hoor anders is het ook zo'n belachelijk end! die maxime:x
ik volg het niet echt maar kijk af en toe en irriteer me ook mateloos aan die maxime.. brr naar mens.. als ik nick was had ik allang gesprekken met haar opgenomen en die aan iedereen laten horen hihi
Ooo ik ben nu ook erg benieuwd.. Heb het helaas gisteren niet kunnen zien ... Kijk elke keer op gtst.nl maar kan de aflevering nog niet terug kijken .. Of ik kijk verkeerd... misschien dat iemand van jullie weet waar ik de aflevering kan bekijken
Was weer een leuke aflevering Dex is zoooo homo En arme Bing! .. bah die Lorena denkt alleen maar aan haar zelf!