Volgens mij gaat Ronja Lucas proberen te bekeren haha Gaat denk ik niet lukken. Er viel me nog iets grappigs op, op een gegeven moment gaan Charlie en Ronja naar boven en dan zie je dat ze daar blijven staan, en dan zie je Charlie's blote voeten ineens in de lucht hangen haha was wel grappig en dat zag ik toevallig. Kijk maar op rtlgemist.nl om 04:44
Haha dat was mij ook opgevallen! sjors stond volgens mij en Charlie ging zitten Mijn man ziet ook altijd fouten in films soms echt hele grote fouten!
Ludo is weer lekker bezig! z'n dochter overstuur en hij reageert dat af op de fysio Janine is zoooo jaloers! ze wil Ludo nog steeds volgens mij Vond het wel leuk met Maxime en de moeder van Irene! haha ff haar dochter zwart maken, lol net goed!
nou idd.... bah wat een vervelend wijf zeg.. sorry hoor,,, Weet je wat me het meest irriteert...??? Dat ze altijd rode kleding aan heeft.....hormonen??
haha idd,, wel een aparte wending in het verhaal.. zijn we niet gewend in GTST haha.. vanavond zeker weer kijken