gister dat was het eind. hij zei tegen rikkie dat ht nooit iets zou worden tussen hm en charlie. en charlie stond achter de muur en hoorde dat. ik zou het wel een leuke combi vinden. denk wel dat het wat gaat worden ik vind trouwens die lucas erg irri. :x
Hahaha inderdaad elmo! zag er echt nep uit! En ja ik denk dat Rik en Charlie iets krijgen, vind het ook een leuk stel Die Fysio heeft het wel bij het rechte eind, Ludo is absoluut bezig om Janine terug te krijgen! En dan die Ronja.. grrrr... word gek van haar! wat een probleem maakt ze ervan!
Die valt in het water met de fiets, en dan blijft ze met haar broek aan de trapper vast zitten. Het lijkt erop dat ze verdrinkt. Je kunt het op de site van rtl 4 zien bij gtst
Vind het er wel een beetje dom uitzien dat ze snel nog even haar neus dichtknijpt voordat ze het water invalt .
tsss... dat is inderdaad dan wel weer een beetje jammer... kijken vanavond dus... vind ronja ook een enorme muts.... lucas een irri mannetje en rick en charlie een leuk stel... oooww... leuke ontwikkelingen allemaal... liefs
ik zou geloof ik gewoon mn broek uittrekken.... Liever in mn string/onderbroek op straat lopen dat verzuipen
janine ludo en nina gaan eruit dit seizoen werd er gezegd. ludo en janine omdat die meer in het prive leven willen gaan doen
zou het niet leuk vinden als ze eruit gaan,, vind ze zzo leuk haha... wel apart dat ze dr neus dichtknijpt, maar wel aparte wending van de verhaallijn, zou je niet 1 2 3 verwachten haha
Normaal was het me waarschijnlijk niet opgevallen, maar inderdaad Janine knijpt haar neus dicht als ze het water in springt! Haha