GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lykel

lykel Actief lid

Oct 26, 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    zo ik ben weer helemaal bij gelezen werk sávonds en heb dus geen tijd om te kijken. maar zal vaker hier komen ben ik weer helemaal op de hoogte :)

2. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Vrijdag 27 Oktober 2006

Dian is er fel op tegen als Frank de nieuwe directeur van Sanders Inc. wordt. Dian wil zelf die functie. Er wordt besloten om een wedstrijd te houden. Frank en Dian zijn beide kandidaat voor de functie als directeur van Sanders Inc. Zij moeten zichzelf bewijzen door morgen de toekomstplannen van Sanders Inc. te presenteren aan de Raad van Bestuur. De volgende dag is het zover. Beide presenteren hun plannen, waarna er gestemd wordt. Frank wint met 3 stemmen tegen 2 voor Dian... Frank is de nieuwe directeur van Sanders Inc.

Noud wordt gek van al het gezeur en gezeik. Hij pakt zijn spullen en vertrekt uit het huis van Laura. De volgende dag vindt Laura hem. Noud komt maar op 1 voorwaarde terug bij Laura; dat hij Dennis niet meer hoeft te zien.

Anita begint in te zien waar Lieve mee bezig is. Ze houdt Valentijn steeds van Charlie vandaan. Als Anita Lieve hierop aanspreekt, houdt Lieve zich van de domme. Anita weet Charlie over te halen om met een arts te praten. Ondertussen is Lieve thuis en praat tegen haar vriend, die niet in beeld komt. Ze zegt: 'We hebben niet veel tijd meer. Charlie gaat zich teveel hechten aan Valentijn. Hij is van mij. Hij hoort bij ons, schat'...!

Vooruitblik op Maandag 30 Oktober 2006

Dorothea staat erop dat Bing en Janine de reis van Janine accepteren, maar waarom sputtert Sjors tegen? Dennis wil Noud niet kwijt en dreigt met een rechtszaak. Laura vindt het Nouds eigen keuze om Dennis niet te zien. Florien werkt Fos de deur uit, Noud kan elk moment langskomen en ze wil alleen zijn met hem.

3. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Hoorde ik nou echt lieve zeggen; valentijn is van mij en hij hoort bij ons? Ze manipuleert Charlie.

4. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ja klopt, dat heeft ze gezegd!

5. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Maandag 30 Oktober 2006

Charlie krijgt medicijnen tegen haar depressie. Lieve hoort dat en zal er alles aan doen om te voorkomen dat Charlie beter wordt. Ze is namelijk uit op Charlie's kindje.

Dorothea hoort van Janine dat Bing en Sjors een huwelijksreis naar Parijs hebben afgewezen. Dorothea begrijpt daar niets van en dwingt Bing, in het bijzijn van Janine, om de reis alsnog te accepteren. Bing en Sjors accepteren uiteindelijk het reisje naar Parijs.

Dennis denkt dat Laura hem en Noud uit elkaar wil drijven. Ze pakt zijn zoon af. Dennis zal er alles aan doen, desnoods een rechtszaak beginnen, om zijn zoon niet te verliezen.

Florien is bang om Noud te verliezen en bereidt daarom een romantische avond voor. Als iedereen het huis uit is, komt Noud langs. Ze gaan naar Floriens kamer en al snel zoenen ze. Florien wil met Noud naar bed toe. Even later liggen Noud en Florien uitgeteld naast elkaar. Florien is niet bepaald blij en Noud schept alleen maar op over de dames waar hij eerder mee het bed is ingedoken; zou Florien spijt hebben van haar vrijpartij met Noud?

Vooruitblik op Dinsdag 1 November 2006

Florien schrikt als het licht ineens uitvalt en ze enge geluiden hoort. Lieve wil niet dat Charlie Barbara belt, maar ze kan Charlie niet tegenhouden. Anita twijfelt aan Lieve's intenties. Noud praat respectloos over Florien... Fos hoort dat.

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Mijn hemel, komen de goede tijden ook nog een keertje?!?!?!? Wat een bak ellende! Die Noud mogen ze van mij wel een keertje opdoeken, vinden jullie ook niet? Etterbakje in een slechte rol......maar goed, da's mijn mening!

7. Niet meer actief

Mee eens Judy....heel irritant acteurtje....van mij mag ie ook weg!

8. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Slecht accent ook ......met z'n "ken" :D

9. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Wow hey, dat gezicht van lieve toen charlie haar baby de fles gaf....volgens mij was ze daar niet helemaal mee eens :)

Gaaf hoe noud vos ff terug pakte...

10. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    die noud is idd een etter, maar ik vind wel
    dat ie z'n rol goed speelt!

die lieve is helemaal niet lief. brrrrrrrrrrr

hoop dat er snel iets gebeurd,
    want dit is ook saai om naar te kijken!

11. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Zeg heeft iemand een idee wat voor medicijnen lieve gebruikte om ze te wisselen?

Zo iemand als lieve zou ik echt niet in huis willen hebben :confused:

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zullen wel 1 of andere vitaminepillen zijn, zolang ze die anti-depressiva maar niet binnenkrijgt is het voor haar (Lieve) goed.

Ik ben ook eens benieuwd hoe het nou allemaal in elkaar zit, die verdwijning van Nick, wat die Lieve daarmee te maken zou hebben eventueel, wie Ludo nou heeft vermoord etc etc.
    Duurt allemaal erg lang, maar het is te verslavend om niet meer te kijken!

13. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Dinsdag 31 Oktober 2006

Terwijl Noud en Florien alleen thuis zijn, valt de stroom uit. Florien is bang en ze denkt dat er iemand in huis is. Fos laat Florien behoorlijk schrikken met zijn Scary-Movie masker. Het was een halloweengrap van Fos. De volgende dag hoort Fos Noud met een vriend van hem telefoneren. Hij spreekt in dat gesprek respectloos over Florien. Fos pikt dat niet en pakt Nouds telefoon af. Een heftige ruzie volgt, waarbij Fos rake klappen uitdeelt. Dennis grijpt in.

Anita en Dennis gaan samen naar een halloweenparty in Teluma. Het is gezellig, maar dan komt Dennis een oude bekende tegen. Ze probeert Dennis te versieren en Anita is stiekem stikjaloers. Jack weet nu zeker dat Dennis en Anita geen relatie hebben. Toch maakt Anita hem duidelijk dat ze niet meer in hem geinteresseerd is.

Dennis komt op kraamvisite bij Charlie en Valentijn. Anita is er ook. Dennis weet heel goed met Valentijn om te gaan en weet Charlie zover te krijgen dat zij Valentijn een keer de fles geeft. Anita is onder de indruk. Charlie voelt zich plots stukken beter; ze legt het zelfs bij met Barbara. Lieve wil hier een stokje voor steken. Ze verwisselt Charlie's medicijnen met andere medicijnen, om te voorkomen dat Charlie beter wordt...!

Vooruitblik op Woensdag 1 November 2006

Janine verbiedt Nina met Morris mee te gaan op reis. Nina is woest als ook Morris haar thuis wil houden. Dennis adviseert Noud over Florien: ze verdient meer respect. Dian gooit haar charmes in de strijd en strikt Frank voor een zakendiner.

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Het duurdt idd wel erg lang hoor ben ook benieuwd waar nick uithangt en wat die lieve(kvindt het een kreng)er mee te maken heeft.Vanavond maar weer lekker kijken.

Groetjes Claudia

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik vind die lieve maar een manwijf :D

16. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    haha ja zo heb ik ook eens gekeken, ik vond haar ook mannelijke trekjes hebben. straks is ze nog omgebouwd ook.

en noud kan niet acteren.

17. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Mijn handen beginnen te jeuken van Noud en Lieve!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nog 5 minuutjes.. gaan we vrolijk weer naar GTST!

19. Niet meer actief

Yep, zit er ook klaar voor!
    Eerst nog reclame :(

20. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het moet toch niet gekker meer worden... die Lieve spoort echt niet... Het wordt hoe langer hoe waziger!

Share This Page