Wij hadden ook storing martijn en irene kunnen echt heeel erg goed stil staan Hij deed het uiteindelijk wel weer maar toen was er al reclame!
Nah niet zoveel bijzonders hoor... Enige was dat Lucas met Barbara aan het praten was en Dex met zijn ouders en dat Barbara en Martijn hetzelfde zeiden iets over respect.
O wat leuk een gtst topic! Wat vinden jullie van de tijdelijke Charlie? Ik vind Charlies typetje eigenlijk onvervangbaar en denk dat ze haar beter even tijdelijk uit de serie hadden kunnen schrijven. Ondanks dat de tijdelijke Charlie het goed probeert te doen hoor. Vooral jammer nu ze niet verliefd wordt op Rik, dan had ik liever de originele Charlie in de serie gezien.
Uitschrijven voor 2/3 weken? Lol!!! Ach, toen Lieke de rol vervangde vond ik Aukje ook nog steeds leuker... hetzelfde toen met Dian.. .Achja.. Vind het wel prima zo hoor.
Ik vind dat ze Maxime een iets zachtere uitstraling proberen te geven... niet meer zo strak! Wat roze lipstick ipv fel rood en haartjes los...Misschien gaat ze toch nog wat diepgang krijgen.
Ik zal ook weer blij zijn als lieke van lexmond weer terug is. Speelt het vele malen beter. Soms zie je echt grappige dingen Lucas liep zijn kantoor uit en je ziet dat hij achter die klapdeuren blijft staan
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Schaduw tussen de twee deuren in. Komt Lieke wel terug (ik heb het helemaal gemist) Ik vind deze Charlie maar niets!
Ja lieke is een poos terug aan haar stembanden geopereerd en komt over 2 weken weer terug in de serie
die vervanger van Lieke doet het niet slecht vind ik hoor, lieke doet het wel beter maar ook daar hebben we aan moeten wennen, eerst was het hoe heet ze ook alweer.....dinges... Toen Lieke het van haar overnam vond ook iedereen dat minder. Nu we Lieke gewend zijn is dat weer hetzelfde geloof ik.... Wie kijkt er trouwens ook vaker de previeuw? RTLLounge om half 11 's ochtends... ideaal!!
Oh ja! Was ik helemaal vergeten. Moet zeggen dat ik de nieuwe charlie wel leuk vind. Grappig die dingetjes die fout gaan. Zie dat nooit hahhaa.
Ik vind Lieke de leukste Charlie, ergerde me rot aan die Aukje... en ook deze vindik niet leuk, gelukkig komt Lieke weer terug. Ludo is weer ouderwets bezi met Bing! En die Jack, toch maar wel trouwen.. straks zegt ze nog nee