yep! heb het al eens gecheckt of ze echt de hele uitzending lieten zien, want vond het erg vreemd. Maar ze laten rond half 11 precies hetzelfde zien als 's avonds om 8 uur.... Wel handig eigenlijk!
Dat is het zeker... En dat is dus ook om ziggo net 150? ( heb het net gechekt) Dat is erg fijn, vaak heb ik savonds geen tijd...
Rtl lounge is de hele dag door, best hele leuke prog. vind ik allemaal! Even totaal niet emancipatie-achtig maar het is een heuse vrouwen zender.... Als je hier kijkt zie je wat ze allemaal voor pog. hebben: RTL.NL - RTL Lounge
ik vindt het ook een best leuke zender, vooral als je jezelf verveeld en er is niets op de andere zenders, dan zap ik daar even heen
Grrrr wordt gek van die Dex!! laat em nou gewoon eens eerlijk toegeven dat ie homo is! En Ludo en Irene komen elkaar wel steeds vaker tegen
Whaha die stomme dex! en lucas em nog ff lekker zitten pesten grappige scenes zijn dat zeg! ben zo blij dat lieke weer terug is! En die gozer waar ze mee naar der kamer gaat is getrouwd!! (denkik) Irene hartje ludo hihi
Nu heeft Martijn helemaal een echtscheiding aan zijn broek hangen... Wat een eikel grrr wil zijn vrouw terug maar ondertussen ***** hij barbara! Ongelofelijk
ik weet dat het niet echt is, maar toch leef ik altijd erg met de personages mee en GRRRRRRRRRRRRrr wat werd ik boos op Martijn vanavond zeg....... Ik had zo gehoopt dat hij sterker was dan dit.... Klinkt natuurlijk stom aangezien het in zijn script staat maar toch.... PFFFFFF
Ik heb hetzelfde hoor! was echt boos op hem! Arme Irene Ik denk dat Ludo iets van plan is op de bruiloft... En die Jan van Charlie is wel getrouwd denk ik! en ik gok dat Rik jaloers is dat is pas een leuk stel: Rik & Charlie
Aaaaah! Werd gister ook zo boos toen ik Martijn en Barbara zag ! (ze was er trouwens al helemaal op gekleed met haar panty's ) het zal je maar gebeuren dat je zo op je man binnenloopt. Ik zou helemaal gek worden denk ik. Vind het trouwens ook belachelijk van Barbara. Dat doe je toch niet met een getrouwde man!
Jey, eindelijk weer wat spannends. Vind het wel jammer dat Nick niet meer terugkomt en dat Maxim niet al een keer door de mand is gevallen. Ze speelt haar rol wel goed. Zag haar laatst in boulevard en daar was het juist een heel zachtaardig mens.
Nee, ik niet. Ik vind het zielig voor Irene. Had ook van Martijn verwacht dat hij sterker was. En ik vind het ook erg dom van Barbara. Had haar ook slimmer verwacht. (Jaja, ik leef helemaal mee ) Het zal nu wel over zijn tussen Irene en Martijn. Dan krijgt Irene wat met Ludo denk ik, maar of dat nou een leuk stel zal zijn.....?? Charlie en Rik, dat vind ik inderdaad ook wel een leuk stel.
Als je haar dan zo ziet spelen als rol in GTST dan geloof je toch niet dat ze in het echt zo aardig is? Omdat je nu een beeld van haar heb als een bemoei al en een kreng ( snap je wat ik bedoel?)