Met een oude bekende, maak ik erop uit dat er iemand weer terug komt in gtst die weg was, maar wie? Sjors bijvoorbeeld is geen oude bekende want hij ziet haar elke dag, dus een gewone bekende (vriendin)
ik denk zijn vader...zou het anders ook niet weten want een oude bekende betekent voor mij iemand die eruit is!
misschien patricia ofzo ? dat dat bing zijn oude bekende is, of florien ofzo die weer terug komt, daar heeft hij toch seks mee gehad ? nouja... paar dagen wachten en we weten het
ik denk niet dat het zijn vader is ... ik bedoel... je vader is toch geen "oud bekende" tenminste zo zou ik dat nooit zien
zou het niet die meid zijn waar die vroeger iets mee heeft gehad of heeft gedaan. ook zon donkere meid. weet niet meer hoe ze heet . ga fff zoeken
vind het ook wel zielig voor em! En die Martijn grrrr... wordt wel een vervelend mannetje zo.. Wat is die Sair toch leuk Wel grappig in beide series (GTST & ATWT) probeert ze het huwelijk van haar dochter te redden
Vind het wel sneu voor Dex maar het is zoooo cliché ze hadden wel wat anders kunnen verzinnen vind ik. Zit het nu te kijken want kon gisteren niet kijken.
Heb ik iets gemist met Dex? Ben benieuwd hoe ze reageerd vanavond! Vind het niet leuk, laat Martijn nou maar bij Barbara blijven.