ik wordt gek die dingen rond martijn, barbara en irene...martijn terug naar irene vind die 2 leuker bij mekaar passen en barbara vind wel weer iemand!
ik vind vooral die besluiteloosheid van martijn onwijs irritant wees een vent en blijf bij je keuze hihi
Vind het ook irritant van Martijn ! Maar hem en Irene vind ik een leuker stel! Vind Barbara nietleuk, heeft hun uit elkaar gedreven. :x haha
haha daar was hij anders zelf bij dat gedoe met rik en charlie vind ik wel grappig haha.. zo idioot, juist daarom zo leuk denk ik haha.. geweldig die twee...
hehe Martijn heeft z'n keuze gemaakt nu wil ie weer niet scheiden.. pff... Ben trouwens wel benieuwd wat de volgende stap van Rik is nu Vind die 2 wel leuk samen
hahaha dat is waar. vind Rik en Charlie ook leuk bij elkaar, grappig hoe ze nu om elkaar heen draaien, ben benieuwd wat er uit komt!
Hahaha, ik ook Morgen om 10.30 uur zit ik er weer voor. Maar denk dat ze nog wel even om elkaar heen draaien
komt er nou weer een stalker in? bij ronja en charlie. zeker weer net zoiets als vorig jaar, maar toen bij nina.
ja idd begind nu saai te worden pff martijn geen hoogte van te krijgen .. hopend dat nick terug komt pfff.. waarschijnlijk niet.. haha die actie met noud en lucas was zo genant
Wuhahahaha, die Noud en Lucas.. Heerlijk hoe ze daar boven die dekens uit kwamen. Owjee wat een leuke nieuwe roddel in meerdijk wuhahahahaha...
Heb vanmorgen de nieuwe aflevering gezien en wat een ongeloofwaardige wending zeg Kost me moeite om er niks over te zeggen
Ik wou hem in dezelfde kleur als de achtergrond zetten zodat de mensen die het zelf willen zien het niet hoeven te lezen, maar die kleur is er niet.