Ja dus... Bing en Sjors... en was Sjors niet net gestopt met pil?????? Of ben ik nou zo erg in de war.... weet het soms ook niet meer...
Dat klopt, ze is vorige week met de pil gestopt... Ik zie het al helemaal voor me.. Sjors zwanger, niet van Danny.. Resultaat> choco-baby .. Zul je zien hoe snel ze in de serie zwanger worden, en wij hier doen er weet ik hoeveel rondes over.. Goede realiteit!!
HUH heb ik dat ff gemist van Sjors die met de pil gestopt is LOL En uiteindelijk zullen Lucas en Noud wel een setje worden verwacht ik...(moeten toch iets bedenken om 't een beetje spannend te houden hehehe)
Maar Sjors was toch niet gestopt met de pil? Sjors en Danny hadden besloten om te stoppen met condooms nadat ze een SOA test hadden gedaan, maar naar mijn weten bleef Sjors gewoon aan de pil hoor! Of heb ik dat nou echt gemist?
klopt, ze is gewoon aan de pil, gestopt met condooms, maarja aangezien ze antibioticakuur heeft voor keelontsteking.....en we weten allemaal wat antibiotica met de werking van de pil kan doen haha..
whaaaaaaa, maar aangezien ze nou gister wat met bing heeft gedaan... weet ze straks niet van wie ze zwanger is!!!!
Dat klopt dan eigenlijk ook niet want dat kunnen ze zo uitrekenen lijkt mij....ach het is gtst hhahahah kloppen wel meer dingen niet. Eerst zijn het kleine kinderen en na 5 jaar komen ze ineens in de serie als volwassenen (nina,lucas....)
Nee maar dat kan bijna niet heeft ze de dag ervoor met Danny liggen vozen dan? Want dan kan dat wel anders vind ik het echt ongeloofwaardig
Je hebt gelijk, ik ben in de war.. Het zijn inderdaad de comdooms waarmee ze gestopt zijn.. Sorry.. Foutje