Grrrrr..... Lieve..... :x Hoe kan zij nou bv geven? Je zou haar bijna echt gaan haten! Is iig een teken dat ze haar rol goed speelt... En Dian, das pas een blauwtje! Haha! En ik hoop dat Nina de politie belt, maar dat zal wel niet. In de tv-gids van komende week stond al dat Barbara, Robert en Morris ineens in een vreemde ruimte wakker worden...
Ahh heb net zitten kijken en ik wil die Lieve wel door het beeld heen trekken! En de makers trouwens ook, ik wil nu wel eens weten wat er allemaal aan de hand is! Oh oh de spanning, het is niet te houden hihi!
Ja ik ook Harley...duurt me te lang ! ](*,) En dan die vage Janine... Ik wil gewoon dat Nick terug komt!
Het schijnt dat je met het toedienen van hormonen en veel aanleggen/kolven melkproductie kunt krijgen zonder dat je zelf een kind hebt gekregen... Heel erg creepy dat Lieve Valentijn borstvoeding geeft. En die Dian hahaha. Mijn man heet Nico Janine reageerde wel heel luchtig op de foto van Ludo die ze opruimde op kantoor. Eindelijk duidelijkheid zei ze zonder enige emotie. Ludo leeft nog en dit is één grote truc om te kijken wie hem het meeste haat denk ik. Het hele verhaal met Nick staat er misschien wel los van.... Wachten duurt lang....
Misschien leeft Ludo inderdaad nog, het was toch een bevriende dokter die hem dood heeft verklaard? Misschien heeft hij Nick wel bij zich. En die Lieve, wat een verschrikkelijk mormel zeg... Elke dag opnieuw zit ik me te ergeren aan haar. Net als aan die Noud.
ik heb ook niemand zien lopen.... maar mischien heeft lieve wel een kindje gehad waar wat mee gebeurd is... en dat ze haar voeding is blijven kolven? het word wel steeds gekker hoor.
@noura, ff of topic: het is ook mogelijk om als je stopt met borstvoeding later weer te beginnen, relacteren heet dat. Maja vreemd wijf in elk geval die Lieve
ik denk niet dat ludo terugkomt(hoop het stiekum wel hoor)aangezien hij niet op de foto stond van de hele cast. stond nl in een tijdschrift pasgeleden ,een foto van alle spelers van dit seizoen,daar stond ie niet meer bij
OH OH OH ik ben al een week op vakantie en ik lees elke dag hier bij! Maandag kan ik het weer zien, can't wait!
Die Lieve is geschift! Bah,eng mokkel vind ik het,ik kreeg spontaan braakneigingen gister toen ze de kleine aan d'r borst legde
Laatst een interview gelezen waarin de vertolker van Ludo Sanders vertelde dat hij echt niet meer terug komt in de serie. Ludo is gewoon hartstikke dood, maar wie het gedaan heeft? Het moest iemand zijn van wie je het niet zou verwachten en dan denk ik aan Sjors.
Nope die was het ook niet. Er waren geruchten dat ze terug zou komen, maar dan zou ze in oktober al terug komen en daar bleek niets van waar te zijn.
ik vind het maar onbeschoft dat lieve de kleine borstvoeding geeft maar rosa vertrouwt haar toch ook niet meer en wat voor pillen slikt charlie nou dan want lieve heeft ze verwisselt met andere rooie pillen liefs samantha