lorena komt plotseling terug uit de gevangenis, ben benieuwd hoe dat allemaal zal verlopen nu bing en sjors gezoend hebben
Ben benieuwd of sjors het gaat vertellen aan danny.. de vorige keer toen ze vreemdging bij bing heeft ze het geloof ik ook verteld.. toen zijn bing en sjors gescheiden..
ja toen is ze met iemand met een m vreemd geweest kom niet meer op de naam! maar vind bing en sjors beter bij mekaar passen maar goed ben eens benieuwd
maaruh zal ze nu zwanger worden van Bing...zal wat zijn als ze het niet verteld en maar lekker zwanger zijn en als ze dan bevalt komt er ineens een donker kindje uit???? whaha ik moet ook zo lachen om naud
oooh kan haar soms niet uitstaan! zo moeilijk is het toch niet om je in te houden... en dit is al de 2e keer tssss, ze lijkt zo onschuldig maar ondertussen!! (haha ga er weer helemaal in op ) heb t gister niet gezien dus vanavond maar even op uitzendig gemist kijken..
Ik denk dat Sjors zwanger raakt, en dan niet weet van wie. Dat moet haast wel, ze was gestopt met condooms en heeft een antibioticakuur gekregen (dat zeggen ze niet voor niks in de serie )
Ja zwanger lijkt me ook voordehand liggend, want lees in het Veronica-boekje dat ze volgende week al misselijk is.... Goh ook snel!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie je, gister met bing, vandaag met danny, dat wordt over 9 weken een mokkababy!!!
En red je daar maar eens uit..... Exit Danny..... Heeft ze eindelijk eens een leuk vriendje.... gaat ze WEER vreemd...
Haha, die Sjors is dadelijk zwanger.. hoe voorspelbaar! En idd over negen WEKEN is de baby er dan, dat gaat zo vlug in GTST. Over vier jaar is het kindje dan 19. Lorena rules! vind haar echt geweldig.
tis GTST he die gaan echt geen 9 maanden doen over een zwangerschap aangezien ze volgende week al misselijk is
hahahah idd heb het maar half gezien gisteren dus moet straks ff kijken Enneh Danny leuk? Vind er niks aan...doe dan maar Bing Vind die Danny echt een kneusje