@Aalyah, ik vind die Danny ook een kneus. In de jury van so you think you can dance vind ik hem ook al zo'n gay.
@Dimmel, ik denk dat Rik Charlie van die vent gaat redden omdat dit de stalker was van Ronja en dat ook bij Charlie gaat doen.
ja idd, ik leef me zo in dat ik gewoon n jaloers gevoel krijg kun je nagaan!!! (maarja niet weten van wie hoef je ook niet echt jaloers op te zijn.. )
Danny speelt in GTST ja, en nee hij is geen gay. En ik vind Bing en Danny ook beide niets, maar Sjors ook niet. Vooral niet dat stomme heilige christenen gedoe van dr. Maar wel lekker vreemd gaan wel 2 keer !!! Ik wil Martine terug en de verstrooide Ray... Ik vind het eigenlijk jammer dat ik jarelang geen GTST meer heb gevolgd of gezien heb. Want ik weet echt niet wat er met de meeste oud inwoners zijn gebeurd..
Ik vraag me 1 ding af hoe wist martijn dat ze naar die tentoonstelling gingen? is hij ze helemaal tot daar gevolgd want volgens mij waren ze er al een tijdje...
Jah maar als hij ze gevolgd heeft duurde het wel lang voordat hij daar verscheen want volgens mij waren ze daar al een tijdje toen hij pas kwam opdagen vreemd vreemd...
Inderdaad Maar wat een stalker! en wie is hij om te bepalen met wie ze omgaat! hij wilde zelf gaan samenwonen met een ander!.. eikel!