ja hahhahahah sjors is zwanger en ze heeft vorige week sex gehad en is nu al misselijk een echte soap zwangerschap.....
Ze legge het er allemaal wel dik bovenop. Er 10 keer over hebben dat ze stoppen met condooms, naar de huisarts voor een test. En dan is ze 1 dag misselijk en zit ze weer meteen bij de huisarts. Irriteer me daar zo aan. Maar maandag gewoon weer kijken he
Waar dan???? Jaa ik vond het ook al raar hahaha van Sjors. Had het direct in de gaten; zwanger van Bing!!! Ach, zo gaan dat soort dingen hé haha. Ik werd pas misselijk na 6 weken haha, vind het knap dat je na 1 dag al misselijk bent van een zwangerschap! Knap werk Bing, precies op haar ei hahaha
irritant he ! stomme soap .. ging t int echt maar zo makkelijk als altijd in die soaps grr... maar goed we blijven kijken haha
Wat ik alleen dus niet snap.. Hoe is t tussen Martijn en Barbara gelopen dan? Want eerst gaat hij scheiden en met Barbara samenwonen en nu opeens wilt hij Irene terug? En waarover hadden Sjors en Danny ruzie dat ze opeens in bed beland met Bing? En volgens mij is Lucas verliefd op Noud, maar is Noud nou ook homo dan?