hihi de soaps toch he... Met dat zwangerschap gebeuren...wordt er af en toe niet goed van...was ook laats bij ONM... Toen werd er een echo gedaan (was net 6 weken zwanger) en je zag een kindje zoals op de 20 weken echo hahahaha... Ben benieuwd wanneer ze een buik heeft...zal volgende week wel zijn en de week erna bevalt ze al hihihi
Zwanger van bing!!! Ik zei het meteen nadat 'het' gebeurde! Haaa en ik denk dat ik gelijk heb! Komt straks een halfbloedje uit in plaats van een Danny!
Grappig dit forum. Inderdaad om 1 x spugen al naar de dokter pfff zeg. En zolang is het toch niet geleden dat ze met elkaar sex hebben gehad meen vorige week. Dat zijn wel hele snelle symptomen
klopt, maar t mag wel iets langer duren, niet 2/3 dagen na de sex misselijk. Ik vind 't op deze manier niet leuk kijken. Als Sjors trouwens zwanger is, zal dat waarschijnlijk wel iets te maken hebben met de cliffhanger van wie zal ze nu zwanger zijn. Zal me niets verbazen. Ze zijn de laatste seizoenen enorm afgezakt qua cliffhangers.
Hahaha, vond het ook wel erg grappig, zo snel misselijk. Maarja die antibiotica en toen ze gingen testten op soa's om dat Sjors dan wel zonder condoom wou, omdat ze aan de pil was, had ik wel zo iets verwacht. Maar dat het dan van Bing zou zijn, is wel erg onrealistisch, zo lang is dat nog niet geleden, en dan nu al misselijk zijn... hadden ze wel ietsie langer mogen wachten. maarja, dat is TV. Ben benieuwd. hahaha vorig jaar was Ronja nog zwanger van Bing, nu Sjors? ben wel heel erg benieuwd.
nee ik denk dat het erom gaat of ze het nu wel of niet tegen danny zegt... ik denk dat ze zwanger is van danny maar omdat ze geslapen heeft met bing ze het wel moet vertellen dat ze niet weet wie de vader is...ohhh ons heilige sjorsje hahaha
Lijkt me wel lachen als ze denkt dat ze van denny zwanger is en er komt een half bloedje uit...hmmm leg dat dan nog maar eens uit haha