GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    Al was GTST de laatste weken wat minder spannend, deze maand mag je zeker niet vergeten om ook maar één aflevering te missen! Eind november gebeuren er de volgende dingen: Rosa is dolblij vanwege een onverwacht weerzien, Jack ontdekt het huis van Lieve en doet een grote ontdekking en Dennis gaat zich steeds meer met Claire om. Verder kunnen we verklappen dat het niet zo lang meer zal duren voordat de moordenaar zal worden gevonden, zeer binnenkort zelfs! Hou je ogen dus goed open de komende weken...

DAT WORDT WEER SPANNEND!

2. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

Jul 6, 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    hee moes hoe weet je dat allemaal! ik ben gek op spoilers haha

3. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
  4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    vanavond zal er wel weer lekker spanning worden opgebouwd, en dan is het afgelopen moeten we het hele weekend wachten

haha, die brandnetels gister voor dian waren leuk

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Nick, of misschien wel Ludo....

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zoals ik eerder al zei, denk ik dat ze gewoon 1 of andere vitaminepillen erin heeft gedaan.

7. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ja, Dian wordt ff lekker terug gepakt door Frank. Eerst blijkt hij getrouwd te zijn met een man en nou krijgt Dian een bos brandnetels van hem. :)

Ik denk ook dat Dian mss wel haar kans heeft gezien om een poging te doen om Sanders inc. in handen te krijgen.

we zullen zien....Ik ga zo nog ff gtst kijken. Ik heb hem gister niet helemaal gezien.

8. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Is Clair de moeder van Noud ? Ik denk dat ik dat stukje gemist heb :oops:

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat klopt van geen kant toch dat Lieve BV geeft aan Valentijn.... ook al heb je een miskraam gehad, dan kan je nog geen voeding geven, dat loopt zo snel terug! en een baby die altijd fles voeding heeft gehad, weet niet hoe die melk uit de borst moet drinken. Dus dat klopt allemaal gewoon niet :rolleyes:

Ik blijf denken dat Lieve iets met Nick te maken heeft en dat Martine achter de moord zit op Ludo, maar die is niet dood ;)

www.goede-tijden-slechte-tijden.nl :D ;)

10. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik denk dat Sjors en Bing het niet hebben gedaan aangezien er rond de kerst een trouwfeestje van ze komt met take that. En zo'n groot feest vanuit de gevangenis zie ik niet gebeuren!

Marian

11. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Ik denk dat een buitenstaander het heeft gedaan bedoel als Barbera of Robbert of wie dan ook het gedaan heeft zal hij of zij uit de serie verdwijnen denk ik....en dat zie ik nog niet gebeuren...

12. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Dachten we ook van Ludo toch? Dat die er nooit uit zou gaan, want GTST zonder Ludo? Maar die is ook weg, dus waarom zou het niet kunnen dat er een andere vaste speler de moordenaar is.

13. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Donderdag 2 November 2006

Jack biedt Sjors en Bing een huwelijksreis naar Hawai aan; ze vertrekken overmorgen. Maar helaas kan dat niet doorgaan, want Sjors en Bing gaan al naar Parijs.

Dian heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt bij Frank door hem te versieren terwijl hij op mannen valt. Vanaf nu wil Dian het hard tegen hard spelen. Ze aast op Franks functie en die zal ze krijgen ook!

Janine weigert aan Nina te vertellen wat zij van plan is met Morris, Barbara, Robert en de rest die op vakantie gaat. Zowel Morris als Bing en Sjors worden met een taxi opgehaald. Eenmaal in de taxi krijgt Morris door dat er iets niet klopt en eist dat de chauffeur stopt. Als Morris wil uitstappen, wordt Morris terug naar binnen geduwd. De chauffeur duwt een doekje met daarop chloroform tegen Morris' mond, waardoor hij buiten bewustzijn raakt...!

Vooruitblik op Vrijdag 3 November 2006

Barbara twijfelt over de zakenreis, maar Robert stelt haar gerust: Jef en Dorothea houden de kinderen in de gaten. Robert verheugt zich op de reis. Fos heeft meteen grootse plannen als hij hoort dat Florien en hij twee weken alleen thuis zijn. Sjors en Bing merken dat de taxichauffeur een andere route rijdt.

14. Niet meer actief

Ik las dat de vijf die op reis gaan gevangen worden genomen, door wie , en hoe en wat, weet ik verder niet.
    Ook las ik dat Robert eind volgende week in kritieke toestand is en medische verzorging nodig heeft...

Dus dat gaat weer een hele week duren voor we er achter komen wat er werkelijk aan de hand is.

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Janine heeft die hele 'kidnapping' georganiseerd, maar wat ze van plan is...

16. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ben benieuwd...
    Van mij mag nu wel is bekend worden wie de moordenaar is

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik denk dat Ludo helemaal niet dood is want er is geen begravenis of crematie geweest wat je toch altijd wel ziet.

18. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Jeetje....gtst wordt luguber. Alle bij elkaar in een donker hok. Verdoofd met chloroform. Wat zou janine met ze van plan zijn? Ik ben benieuwd.

19. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja ben ook benieuwd wat ze met ze gaat doen. want waarom wil ze ze allemaal weg hebben? arme nina

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Er is wel een crematie geweest, daar is Nick nog opgepakt door de politie.

Share This Page