Mijn vriend zei wel iets humors gisteren: Bing heeft zeker super zaad want hij heeft Ronja toch ook al zwanger gemaakt. Moet hij natuurlijk wel de vader blijken.
Omdat alle dames er daar op lopen zag ik van de week.. Zouden ze dan wel gratis krijgen als ze er ook reclame voor maken
Ja Ronja was zwanger van Bing, maar volgens mij twijfelden ze allebei of ze het wilde houden. En toen heeft Ronja zonder instemming van Bing abortus gedaan. Bing wilde uiteindelijk nog wel zeggen dat hij het kindje wel wilde, maar hij was net te laat... Zoiets was het toch dames??
bing heeft volgens mij nog wel gezegt dat hij het kindje wil houden... ( maar weet het ook even niet zeker ) vanavond word ook weer heftig op het eind... ( heb preview vanochtend gezien )
Las in de tvgids dat het neiuwe jaar voro Danny een andere wending krijgt.. Heb het helaas niet gezine!
Ik zag het al aankomen, toen die gozers met vuurwerk aan het gooien zijn, dacht al dat het 'potenrammers' waren. Wat een verschrikkelijk slot voor de laatste aflevering van 2009. Had wel wat vrolijker mogen eindigen vind ik.
ja vond het echt zielig om dit te zien. Zo gaat het namelijk in het echt ook. Echt heel erg misselijk. En lukas die kan echt goed acteren. Dat gezicht dat hij ook trok toen hij op de grond lag. brrrr.... Vanavond het vervolg dus. ben benieuwd
ja zag in de preview dat het geloof ik allemaal wel mee viel ben benieuwd of naud echt niet verliefd op lucas gaat worden
Oh vond het echt naar om te zien van lucas en noud ookal is het gespeeld zo kan het in de realiteit ook zijn. Ben benieuwd naar vanavond!
Ja ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat aflopen met Noud en Lucas.. Ik zei het idd ook meteen toen ik die gasten zag, ohoh dat zijn potenrammers.. En jahoor.. Was idd niet een vrolijk einde zo voor de jaarwisseling. Maar helaas is het nog wel de realiteit..
ach lucas heeft er iig een liefje aan over gehouden Ik kan die Lorena echt schieten vond het al een domme doos met dr wazige ogen en nu vind ik dr helemaal niks meer aan