Ik vond die gast ook op die stalker lijken... Vind Lorena geweldig, zegt lekker waar het op staat en ze heeft nog gelijk ook!!! Alleen dat van die abortus vond ik wel erg hard....
Morris was toch het liefje van Nina? En Ludo wilde van hem af en heeft hem toen helemaal laten doordraaien?!
ik zou eerder zeggen 'welke baby??' maar ja, dat haar vader Nina niet als eerst had gered, maar eerst Dex, dat zat ze ook zo er uit te flappen tegen Maxime, dus ze is gewoon niet echt handig in dat soort dingen...
Nou ik vond 'm zeg maar best wel heftig.. Ik hoop dat we het over de zelfde hebben.. Hahaha Dat is toch die film dat ze haar in eens uit bed trekken? Dat zij haar vriend vermoord enz?
Het is hem niet hoor, ik heb even terug gekeken Die jongen was gewoon bij Charlie met oud en nieuw en als je hem op pauze zet dan zie je dat het een andere is. Maar zo op het eerste gezicht lijkt hij er wel op ja.
ja dat is die film dat zei hem vermoord.. hij is op zich wel grappig .. maar best wel saai is meer een home gemaakte film
Ja.. M'n vriend zei al, wat nep.. In het begin.. Maar m'n moeder en ik zaten te kijken en te kijken.. " En ik vond het wel een kippenvel moment, dat zij uit haar bed werdt getrokken en de overloop op.. Brrr!
Ja ik vond hem ook echt op Arthur (zo heet hij toch?) lijken.. Ik krijg de kriebels van die vent.. Wat zou hij toch van Ronja willen?
Nu Lorena heet weet zal ze zeker Sjors gaan sjanteren maar persoonlijk denk ik niet dat Sjors de baby zal laten weg halen ( dit omdat ze toch gelovig is ) ze wil het denk ik nog wel tegen Bing gaan zeggen en ook tegen Danny dat hij misschien niet de vader is ze moet gewoon een vaderschapstest doen... Ik vind het wel leuk dat Morris weer terug komt, ben benieuwd hoe Nina daar op zal reageren Vanavond gewoon weer kijken.
Morris zal wel het vriendje van Lucas worden denk ik zo....jammer had het leuk gevonden als Lucas en Noud samen zouden komen....hoewel ik denk... dat als Lucas en Morris iets hebben, Noud jaloers wordt en toch gevoelens gaat krijgen voor Lucas en dan hebben we weer een cliffhanger haha Oh ja en ik denk niet eens dat een vaderschapstest nodig is om te zien wie de papa is van van het kindje van Sjors...denk dat je hetaan het kleurtje al wel kan zien.....Hoop dat Bing de vader is...mag van mij wel wat meer gemeleerd gezelschap in GTST.
SORRY Maar als Lorena dat tegen mij had gezegd dan had ik der toch een klap gegeven.... Damn wat kan die meid chanteren zich. ABORTUS pfffff
die jongen die hun in elkaar sloeg leek wel heel veel op arthur maar was het echt niet!!!!! en die film paranormal activity sommige beelden zijn echte beelden he het is waar gebeurd haha ik vond hem wel heftig....
Leuk dat Morris terug komt! Laat Nina Dex maar dumpen en weer terug komen bij Morris. Ik vond hun zo leuk samen. En de verpleger wordt idd het vriendje van Lucas. Zei hij zelf bij RTL Boulevard.