GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja dat uiteindelijk wel. Maar als er nou mannen kijken die dit ook meegemaakt hebben. Dat ze er bij de geboorte achterkwamen dat het helemaal niet zijn kind is?! Lijkt me behoorlijk pijnlijk.

En als je liegt over kanker te hebben komt dat ook wel ooit aan het licht hoor. Zeker als je zo dom bent om er tegenover je eigen huisarts tegen te liegen. (in GTST dan)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @suzie ja idd dat lijkt mij ook wel pijnlijk...
    En idd het zal wel aan het licht komen, maar toch ik weet niet, kanker is sowieso al een beladen onderwerp daarom denk ik dat mensen het gewoon erg vinden dat er nu in de serie zo mee omgegaan wordt...:)

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Haha.. leuk zo'n onderwerp naast alle zwangerschapverhalen..

5. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik vind niet dat ze ermee spotten hoor, ze mogen toch gewoon een verhaallijn maken?
    ik zou het pas erg vinden als ze zouden laten zien dat barbara er helemaal geen problemen mee zou hebben dat ze er zo over aan het liegen is..

en erg voor mannen die ook hebben mee gemaakt dat er een kindje met andere huidskleur geboren werd?

ik weet niet.. je zal er vast even mee geconfronteerd worden..

maar als je daar overal rekening mee kan gaan houden, kan je helemaal geen soap meer schrijven!

6. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik bedoel maar.. elk ding wat er gebeurd in gtst zou iemand in real life kunnen overkomen.. als iedereen daarmee zou zitten en er een probleem van zou maken..

weg soaps ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Kan me zelf niet voorstellen dat iemand liegt over het ziek zijn, maar het zal ongetwijfeld gebeuren.. Het ligt idd denk ik aan het onderwerp..

Vreemdgaan en dan liegen over het feit dat je niet weet wie de vader is is meer 'geaccepteerd' denk ik.. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven vandaar de ''.. Het is allebei fout, dat staat voorop.. heb er persoonlijk eerder vrede mee dat iemand liegt over de vader van de kleine beeb dan over het wel of geen kanker hebben..

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Bah vind die arthur echt een engerd!
    Heb net even de shortie voor morgen gekeken!
    Charlies is ook zo dom! Alsof het normaal is dat je iemand tegen de deur duwt omdat je vind dat ze te veel zeurt..

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Precies dat vind ik nou ook.

Snap zo ie zo niet zo goed waarom mensen altijd uit hun vel springen als het om kanker gaat. Ja het is een ernstige ziekte, maar naast dat zijn er nog veel meer en daar hoor je nooit iemand over.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    tja liegen over ziekte, ik zeg alleen maar 'Tara Singh Varma'...

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Die vrouw is gewoon gestoord, en loog denk ik ook om zo de aandacht van de geldproblemen af te wenden.

12. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    stiekem hoop ik dat de baby van Bing is

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ook en ben zo benieuwd of Sjors het nu ook gaat vertellen aan Danny of dat ze hem laat komen en uiteindelijk niks zegt..

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat er weer iets tussen komt en Sjors het weer niet tegen Danny kan zeggen...

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat zal wel zo zijn inderdaad.. Gebeurt meestal in gtst ;)

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Er moet natuurlijk verhaal in blijven he!

Jeetje, Barbara gaat wel erg ver met haar verhaal hoor.. Opereren.. Dat gaat ze niet lang meer volhouden denk ik dat gelieg!

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    euh, kan iemand me even bijpraten waarom ze nou liegt over haar ziekte? dat stukje miste ik net en heb geen tijd om aflevering terug te kijken...

Thanks!

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Om Martijn bij zich te hebben.. Tenminste zo komt het op mij over..

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    dat idee kwam toch van Maxime? volgens mij stelde zij voor om te liegen daarover.. op die manier zou Martijn haar steunen en bij staan en van het één komt het ander zeg maar:) Maarja, haar leugen gaat erg ver en denk niet dat ze zich hier uit kan praten..

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja idd heeeel irritant!!!

Barbara vind ik steeds irritanter worden en Martijn ook, daar komt ook elke keer wat tussen dat ze het niet kan zeggen...

Share This Page