GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Oei Jack werd heeeeeeel boos op Janine :)
    *alleen de 2e helft gezien heeft*

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wat is er gebeurd vandaag? :confused:
    Kom net terug van vakantie, kan niet wachten tot maandag!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Maar met gesloten kist.

4. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ze zijn allemaal ontvoerd en aan het einde za je dat ze allemaal in een heel donker hok zaten allemaal half verdoofd van de chloroform of hoe dat spul ook heet.
    en jack is erachter dat janine iets met ze van plan is. hij weet dat het niet klopt dat ze allemaal opeens op vakantie zijn

5. sweetangel100

Oei oei... Ik ben eens benieuwd... Janine is ook gek geloof ik haha

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik denk dat ze nog steeds 1 van die 5 mensen verdenkt, en dat ze misschien op deze manier ze wil laten bekennen ofzo. Als Ludo al dood is en als Janine misschien zelf hem niet heeft laten verdwijnen...

7. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ludo is volgens mij niet dood,
    met wie zat janine anders te bellen toen nina binnen kwam?

8. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Toen Nina aangaf dat ze mee wilde met Morris werd Janine behoorlijk nijdig. Ze zei tegen Nina dat het niet veilig was. Ben benieuwd wat ze bedoelde met niet veilig.

9. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Janine zat vast te bellen met die dectective die ze heeft ingeschakeld. Ludo is hartstikke dood dus daar kan je moeilijk mee bellen dan.

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb het idee dat ze met Ludo aan het bellen is. Ludo die is uit de soap dus .... ik weet het niet meer.

11. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Al was GTST de laatste weken wat minder spannend, deze maand mag je zeker niet vergeten om ook maar één aflevering te missen! Eind november gebeuren er de volgende dingen: Rosa is dolblij vanwege een onverwacht weerzien, Jack ontdekt het huis van Lieve en doet een grote ontdekking en Dennis gaat zich steeds meer met Claire om. Verder kunnen we verklappen dat het niet zo lang meer zal duren voordat de moordenaar zal worden gevonden, zeer binnenkort zelfs! Hou je ogen dus goed open de komende weken

12. sweetangel100

Hoe weet je dat allemaal lolifantje? :confused:
    Misschien een domme vraag maar wie is Claire? (ben op vakantie geweest)

13. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
  14. Niet meer actief

Claire is volgens mij een oude bekende van Dennis die hij een paar dagen terug aan de bar weer terug zag.
    Zij sprak hem aan terwijl hij daar iets met Anita aan het drinken was.
    Anita was stilletjes toch jaloers.
    Volgens mij was dat Claire.

15. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    @lolifantje,

2 pagina's terug typ ik precies hetzelfde verhaaltje!
    heb ik via:

http://www.gtstfansite.nl.tt/

blz 18 ergens onderaan staat het.

16. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    is dezelfde weblog zie ik!

17. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Ja, dat zie ik nu ook pas :)

18. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Vrijdag 3 November 2006

Nadat Morris door de taxichauffeur is verdoofd met chloroform, worden Sjors en Bing opgehaald. Ze hebben niets door, maar de chauffeur rijdt hen helemaal niet naar het vliegveld toe.

Barbara twijfelt om op zakenreis naar Chili te gaan, omdat ze Fos, Florien, Charlie en Valentijn niet zomaar alleen kan laten. Janine en Robert halen haar toch over. Fos vindt het geweldig dat Barbara en Robert weggaan, want dan kan hij mooi een groot feest voor zijn vrienden geven.

Jack begint het plots raar te vinden dat iedereen op hetzelfde moment op vakantie gaat. Hij denkt na en kan niets anders bedenken dan dat Janine hier achter zit. Hij probeert Robert en Barbara nog te waarschuwen om niet op reis te gaan, maar daar luisteren zij niet naar. Ze vertrouwen Janine.

Terwijl Barbara en Robert in de taxi naar het vliegveld zitten, wordt Morris wakker in een donkere kelder. Hij is in de war en zoekt tevergeefs naar een uitweg. Dan plots schrikt hij als iemand zijn been vasthoudt... het is Bing. Sjors, Robert en Barbara liggen ook in de kelder; allen buiten bewustzijn door de chloroform die de taxichauffeur heb heeft gegeven. Wat is Janine van plan met hen?

Vooruitblik op Maandag 6 November 2006

Lieve baalt als ze van Rikki hoort dat Anita haar niet vertrouwt. Ze bereidt een plan voor om Rikki en Anita weg te krijgen. Morris, Bing, Sjors, Robert en Barbara ontwaken in een onbekende ruimte; ze zijn opgesloten! Wie zit hier achter?

19. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Het is dat ik nu weet dat er snel een ontknoping aan zat te komen anders zou ik maar even een paar weekjes niet kijken. Ik vind er niks meer aan zo.

20. Niet meer actief

Mee eens Harley...dit is wat ze noemen "langdradig"...en dan heb ik het niet over cervixslijm :D

Share This Page