Ooh vind het altijd leuk om te voorspellen...is op niks gebaseerd hoor... Ik denk dat Danny bij het graf van Iris is...om uit te huilen en dan Sjors haar kindje houd en ter adoptie afstaat....
nou nou nou.. Lorena durft wel zeg.. Danny zal misschien idd bij Iris haar graf zijn.. Wat een moeder zeg, damn en dan die stem Krijg er gewoon rillingen van! Wel heel zielig voor Danny!
brr, daarom zet ik het geluid altijd uit bij die energiereclame met die windmolens.. kan niet op de naam komen... verschrikkelijk dat mens..
joke bruis speelde jaren in toen was geluk heeeeeeel gewoon wat jullie met haar hebben tja ze is een echte rotterdamse geloof ik heb ik met dat wicht van een lorena want ik vind haar echt helemaal niks brrrr Ach ja ze is zo onzeker dat Bing voor Sjors kiest en een kat in het nauw.... Denk dat het met Sjors wel goed komt hoor . Nu nog Charlie die die Arthur dumpt haha want vind het een creep.
Arthur gaat dood Vind haar in toen was geluk helemaal niet zo irritant.. maar vind haar niet in gtst passen.. raar, ik weet het ach charlie komt toch wel bij Rik uit denk ik haha..
Gaat Arthur dood? Hoe weten jullie dat nou weer.. Vind Lorena echt een eerste klas misbaksel.. En die moeder van Danny is echt te erg..
Ik snap het wel hoor van die Maria, ik zou ook zo reageren denk ik. Sjors doet altijd zo heilig en nu is ze ineens zielig.... Ze heeft wel een vreselijk irritante stem idd. En die Lorena...tja hoe zou jij het vinden als je vriend miss een kind krijgt met een ander..Ik weet niet hoe ik zou reageren,zou het kind niet dood willen maar zou wel goed kwaad zijn. En die Arthur is echt mega irritant...daar mogen ze wel snel wat aan doen.
In toen was geluk heel gewoon was het leuk maar hier NEE!! Ik denk toch dat ze een DNA onderzoek laten doen en ze dan uiteindelijk toch bij Danny blijft (omdat t van hem is).
arthur dood jeeehj Eindelijk een Creep minder Hoe gaat ie dood En lorena moet ook weg stom wijf met dr dreigementen..!! Tuurlijk zou je boos zijn als je vriend t met een ander doet.. Maar bing is net zo fout en tegen hem doet ze gewoon normaal alsof er niks gebeurd is..!!
Paul.. de date van ronja... heeft hij gezegd bij tmf... bloederig gaat het worden.. meer zei hij niet zal arthur wel mee te maken hebben denk ik
Ik heb niks met Maria, maar ik zou als moeder en eventuele grootmoeder ook flink nijdig worden!! En zeker als iemand zo heilig probeert over te komen... Net goed voor Sjors, ze heeft iets gedaan wat niet kan! En Lorena's gedrag is ook niet raar, ze wilt Bing niet kwijt en als Sjors wel zijn kind draagt dan is die kans groot! Misschien doet ze heel bitchy, ze houdt wel heel veel ( speelt ze tenminste..) van Bing!
ik zag trouwens die paul en ik dacht sinds wanneer kan valerio zo goed acteren en zo netjes praten.... En toen kwam ik erachter dat het seth was... maar jeetje wat lijke die veel op elkaar!