gaat paul dood NEEEE vond hem juist zo leuk Misschien slachten ze elkaar wel af ( Paul en Arhtur dan he )
@kleintje86 dat bedoelde ik nou dus ook te zeggen... @nikster idd in een oogwenk dacht ik ook dat het Valerio is, maar die vind ik toch wel leuker dan die Seth...Moet altijd erg lachen om Valerio (omdat ie zooo eentonig praat hahah)
Ik kijk weinig GTST, kijk liever naar de Pfaffs... Komt omdat ik een aantal personages echt niet uit kan staan... Lorena, Danny, Maxime en nu ook nog Arthur.... Die Paul kwam me ook al bekend voor, dacht meteen aan TMF maar kon hem verder niet plaatsen...
Arthur dood en Paul dood? gaan ze elkaar afslachten ofzo? Vind Arthur echt het toppunt van irritant persoon!
In het begin vond ik Arthur wel leuk, maar nu hij zo creepy doet vind ik het niet zo leuk meer... Ben nu wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren. Zo te lezen wordt het nog veel spannender..
ik zat laatst gooise vrouwen te kijken en toen had Anouk een student in huis die ook als oppasser in huis was. En ja hoor dat was Arthur.
Hier blijf je nog eens op de hoogte! Was trouwens bij rtl boulevard nog een discussie over het feit dat Barbara haar ziekte gebruikt. Dat daar een heleboel mensen over vielen. Vond het wel grappig. Ging het hier gisteren ook nog over!
maar ja het is natuurlijk ook heel triest dat je zo een heftige ziekte gebruikt voor je eigen gewin .. al merk ik wel dat het niet helemaal bij barbara ligt,,, die wil er al de hele tijd mee stoppen alleen maxime die werkt dat tegen
Zit House te kijken en raad eens.. House liegt dat hij kanker heeft... Zo heb je het er over en in elke serie komt het naar voren.... Joris is lekker