Oh dan pas? Wel gek hij heeft eerst nog even in ONM gezeten en nu terug in GTST, dat kan ook alleen in Soapland he
haha tja,daar kan 1 persoon ook twee personen zijn Janine en Sophia door dezelfde.. Elle van rijn was Valerie en nog iemand.. zo waren er nog wel meer die in dezelfde serie die twee karakters gespeeld hebben..
beg ik vind dr ook irri en k heb geen last van hormonen hahaha Vind t een stom mens met dr ik wil danny gelukkig zien en bla bla bla maaarrrr met een andere vrouw..!!
Nou ik snap dat wel. Die Sjors doet maar zielig maar ik vind r niet zielig....Ze heeft alles zelf veroorzaakt. Ik irriteer me eerder aan die Dex,echt een pussy is hij bah.
ja dat wel maar toch ze denkt niet aan hoe danny zich voelt misschien wilt ie wel bij sjors terug hoop t niet want sjors en bing moeten weer samen komen..!! Maar idd sjors doet wel zielig moet ze niet doen.. En idd dex is een pussy..!!
Ik heb precies hetzelfde! Maria is een stom mens. Sjors doet idd te zielig en moet gewoon lekker naar Bing gaan. Lorena moet uit de serie. Dex is een watje. Barrbara mag onderhand wel eens zeggen dat ze liegt.
Met die barbara klopt het ook van geen kanten. Normaal krijgt je huisarts toch altijd de uitslagen van ziekenhuis bezoeken binnen? Ach in soapland doen ze daar niet aan natuurlijk
Dat dacht ik ook! Maar die flapdrol (martijn) moet gewoon eens even bellen met dat ziekenhuis. En dan komt ie er achter dat ze liegt, en dan confronteert hij barbara daarmee... Dat wil ik wel zien!
net op rtl boulevard gehoord dat Joke bruijs laatste draaidag achter de rug heeft.. dus over een paar weken zijn we van haar af oeh! ze kijkt met weemoed terug op de tijd bij GTST haha
haha precies.. heel ZP aan de pimpel zal nog wel even duren denk ik voor de laatste aflevering uitgezonden word.. straks trouwens een 'diepgaand' interview met die joke bruijs.. rtl boulevard op rtl 4 voor de liefhebbers
Haha nou ik bedank hoor, vreselijk mens bah! Maar al inderdaad nog wel even duren voordat haar laatste aflevering word uitgezonde, maar in ieder geval is het einde in zicht Weet je ook hoe ze uit gtst gaat?
nee heeft ze niet gezegt. ze vind zichzelf bij de meerdijkfamilie horen omdat kindjes haar om een handtekening vragen.. de 4000e aflevering zit ze er nog in en die is op 5 maart als ik me niet vergis.. duurt nog even dus... ze had het er wel over dat het kan zijn dat ze nog terug komt dus ze zal niet dood gaan denk ikj..
rick heeft toch wel heel veel invloed op danny danny heeft het er al weer vergeven alleen nou is het nog de vraag wie is de vader hahah