nou vergeven is een groot woord Maar dat komt idd wel goed Jammer want bing en sjors moesten weer samen komen..!! Ik denk toch wel dat bing de vader is
Het zou eigenlijk te saai zijn als danny de vader is.. is die verhaallijn al afgelopen voor hij goed en wel begonnen is
wel leuk weer een baby in gtst! ben ook benieuwd wie de vader is vind ook dat bing het verdient...en hopelijk gaat lorena dan lopen vind die 2 niet bij mekaar passen!
Haha!! we komen er als het goed is nog lang niet achter!!! als haar zwangerschap nog 32 weken duurt. Maar zal ze geen vaderschapstest gaan doen of iets? Ik vind ook maar raar het kom zekker goed tussen die twee danny en sjors, maar wat idd als hij de vader niet is. Naja afwachten spanned wat er vanaf weer gaat gebeuren. En die barbera dan wordt ik een beetje gek nu van!!!
als barbara nou gewoon had gezegd tegen martijn dat uit het onderzoek bleek dat het een vetbult was was het gelijk klaar gewoon.
ik denk dat dat de clifhanger wordt van de zomerstop dat ze gaat bevallen moeten we de hele zomer wachten op he antwoord
JA nou, dit dacht ik dus ook.. Als ze nu gewoon zegt, dat het bij nader onderzoek toch "niets" bleek te zijn. Is ze van de hele ellende af.. Verhaaltje dicht..
nou ik vind bing ook niks meer aan zo, hij doet wel raar hij gaat het kind wel ff opvoeden met lorena haha
eindelijk, ze worden verstandig. ze stellen een vaderschapstest voor. heb alleen het antwoord van bing niet gehoord, mr. zette het op een brullen...
Nouja dat weet ik dus niet... Hij wilde net de fles toen ze de kamer in liepen.. ving nog wat op over het voorstel van Sjors voor een vaderschapstest als ik het goed gehoord heb.. daarna was het huilen geblazen en dan hoor je de tv echt niet meer haha heb meer dingen niet helemaal meegekregen dus zal morgen de herhaling even kijken.
Als ik Sjors was geweest, had ik Lorena allang erbij gelapt, dat ze niet zo schijnheilig moet doen, want volgens haar had Sjors een abortus moeten plegen.
In principe heeft ie natuurlijk gelijk. Als hij de vader is heeft Lorena net zoveel recht op het kind als Danny. Ik vind dat Sjors net doet of het kind alleen van haar is ofzo. Ze snauwt Bing ook steeds maar wat af. Hallo ze was er toch zelf bij. Vind haar personage niks meer aan..
Ben benieuwd wat er uit de vaderschapstest komt En lorena moet die serie uit schijnheil..!! Barbara moet gewoon wat gaan vertellen of de waarheid of nog een leugen maar stoppen met dat verhaal over borstkanker heeft nou wel lang genoeg geduurd begin me er een beetje aan te ergeren... EINDELIJK weten ze dat Dex weggerend is toen lucas in elkaar gemept werd mocht tijd worden kortom Nina gaat bij m weg en dan hopen dat zij en Moris weer bij elkaar komen
Ik denk dat het fout gaat op een of andere manier met die vaderschapstest dat ze een miskraam krijgt en dan goed een kindje gaat maken ben danny. maar we moeten het idd weer afwachten. Ik vind het wel goed dat dex voor paal word gezet lekker voor hem! hahaha. Hij had ook gewoon eerlijk moeten wezen, ik denk dat NINA het gelijk uit maakt met hem. Nou meiden we spreken elkaar weer na 8te vanaf.