Ik denk niet dat er iets mis gaat als die vaderschapstest er komt. Ik denk wat er eerder gezegd is cliffhanger als de bevalling is...
Sjors zal wel zwanger zijn van Bing. lorena knoeit met de test oid waardoor ze denken dat Danny de vader is en de cliffhanger is dat de baby donker is. Zo zou het alleen spannend gemaakt kunnen worden volgens mij. Want als de test uitwijst dat Bing de vader is is de relatie met Danny voorbij en gaat een ieder weer verder, alleen krijgt Sjors stribbelingen met Lorena en Bing over de opvoeding. En als Danny de vader is, gebeurdt er al helemaal niks spannends.
Ik denk dat we die vaderschaps test pas te zien krijgen na het wekend anders zou het wel heel snel gaan in die sirie. Ik denk ook dat idd van bing is anders zou het verhaal te normaal zijn denk ik.
Ja of tis toch van Danny en gewoon een saaie verhaal lijn... Juist om ons te laten denken dat het van bing is En ach we zien het wel tegen de zomer stop meer kunnen we toch niet doen
Hahaha.. Lache die mensen van GTST kunnen gewoon wel een draaiboek idee uit de speculaties hier halen.. Hahahaha! Die Lorena stookt de boel echt op, ook bij Bing.. Af en toe kan ik haar nekje wel.. Fijn dat Sjors & Danny weer bij elkaar zijn, al zou het kind van Bing zijn ik vind als je van elkaar houd.. Nou ja, kom op het is maar een soap.. Die Dex is er gloeiend bij! Lekker voor hem, hij kan natuurlijk zeggen ik liep er voor die tijd langs, maar ik denk dat hij zich er niet uit weet te lullen en dus gewoon zijn liefje kwijt is!