Hoi Ik kijk niet eens meer het duurt me allemaal veel te lang en daar houd ik niet van ik lees hier mee en blijf zo ook mooi op de hoogte
Het begint ook steeds meer op de Bold te lijken inderdaad. Ik kijk ook niet alle afleveringen, 2 keer in de week ofzo.
In de veronica-gids staat ergens deze week dat de toestand van Robbert kritiek is.... Janine wil ze volgens mij helemaal gek maken en ze tegen elkaar opzetten in dat donkere hol.... Nou ja, hoe dan ook, laat het maar opschieten, Nick en Ludo terug, Lieve opgerot en maar weer eens wat goede tijden.....hahaha...
ik vind het een beetje langdradig te worden, die moord van ludo en verdwijning van nick, ze moeten snel een eind aan dit onderwerp maken want wordt saai zo!
Nee ik geloof ook niet dat Bing het heeft gedaan. Het lijkt nu, vind ik, meer alsof Janine het zelf heeft gedaan.... En de schuld in iemand anders zijn schoenen probeert te schuiven.
Janine wordt ook echt een eng mens met die ogen van dr hahaha...zou wel leuk zijn als Ludo niet dood is ...en Jack is een leuk mannetje Momenteel echt geen idee.wie het gedaan kan hebben hoop maar dat Charlie ook weer snel weer opknapt want ze is leuker in dr eigen rol Het mag nu wel eens opschieten!
Precies we pakken Lieve hahaha...ze heeft ook dr kop niet mee he/of juist wel want we irriteren ons dood aan dr
Ja inderdaad die mond vraagt er gewoon om whahahah.... ff wat anders hebben jullie wel eens gedroomd over een soap ster...ik heb een vriendin die gedroomd had dat ze met Ludo naar bed was geweest