Whahahahaha...ehm nee!.... Maar als ik dan mag dromen dan zou ik met Dennis dat beruchte beschuitje wel willen eten....
GRRR...IK heb zo'n hekel aan die Lieve. Ze doet gewoon iets en laat het zo voorkomen dat Rikkie het heeft gedaan. Ik help ook graaag mee hoor. Ik ben nu ook benieuwd op Janine idd die andere 5 tegen elkaar wil opzetten. Was dat nu een alarm dat iedere keer als ze tegen de muur kwamen ofzo afging?
Dat alarm ging om de zoveel minuten...om ze gek te maken denk ik. En die Lieve.....grrrrr, wat een (piep)!. :x
Mag je ook haar bijten? die stond er niet bij hahaha.Wat een muts is die lieve.Ik ben er nu weer een beetje in want ik heb het een tijd niet gezien dus af en toe kan ik het niet volgen maar dat zal niet lang meer duren en dan zit ik weet helemaal in.Maar Anita vertouwd die Lieve ook niet volgens mij
Update Maandag 6 November 2006 Lieve hoort via Rikkie dat Anita aan haar oprechtheid twijfelt. Anita gelooft niet dat Lieve echt een verpleegster is. Jack denkt zeker te weten dat Sjors, Bing, Robert, Morris en Barbara zijn ontvoerd en gaat verhaal halen bij Janine. Janine ontkent alles. Jack zet mannetjes op de zaak om uit te zoeken wat Janine verbergt. Ondertussen zitten de vijf nog steeds opgesloten in een donkere kelder. Als ze op de deur bonsen, gaat er een alarm af. Iedereen vraagt zich af wie hier achter zit; Janine of misschien Nick? Dan vindt Robert een brief. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. In de kelder bevindt zich een rode knop. Als één van hen daar op drukt, bekent hij daarmee de moord op Ludo. De anderen zullen dan worden vrijgelaten. Iedereen raakt in paniek. Vooral Bing, want hij is claustrofobisch. Hij rolt als een gek over de grond en hapt naar adem. Dit gaat helemaal verkeerd. Sjors eist dat de moordenaar nu bekent, omdat Bing in levensgevaar is. Niemand geeft toe. Maar dan zegt Bing snel... 'ik heb het gedaan!'. Vooruitblik op Dinsdag 7 November 2006 Lieve wil dat Rikki helpt wanneer ze Valentijn in badje doet. Als dit niet goed afloopt, krijgt Rikki de schuld. De spanning loopt op bij de vijf die opgesloten zitten. Barbara probeer de boel te kalmeren, maar Bing beschuldigt haar van de moord op Ludo.
Ik denk dat Bing dat zei omdat hij er zo snel mogelijk uit wil, hij was toch claustrofobisch zei Sjors?
Gelukkig is het maar een personage en is de dame in kwestie maar een rol. Vorige week speelde ze ook in Spoed en dat was toch wel even wennen zo. Ik denk dat het tijd word om nu eindelijk eens af te haken bij het programma. Ludo komt echt niet meer terug en de verhalen worden te langdradig. Eigenlijk had het programma op het hoogtepunt moeten stoppen net als MCW destijds.
Je zult nog langer moeten wachten voordat bekend is wie de werkelijke moordenaar van Ludo is. Bing is het namelijk niet. Niet erg slim van de officiele GTST-site om te melden dat Bing en Sjors in het openbaar hun huwelijksfeest zullen vieren eind december. Dat is één van de redenen waarom Bing de kogels niet verwisseld heeft. Bing gaf vandaag toe dat Ludo heeft vermoord. Niet omdat hij werkelijk de ''badguy'' wou vernietigen, maar om zich te bevrijden uit de nare situatie. Hij heeft immers moeite met kleine opgesloten kamers. Nog goed nieuws: Nick komt, als we het ongeveer goed hebben, nog voor dit jaareinde terug in GTST. Duurt nog wel even, maar het wordt uiteindelijk beloond...
Ja snap ik ook niet....en Loli...we weten wel dat het een personage is hoor, en ze speelt het ook goed, anders hadden we niet zo'n pesthekel aan dr gehad Enne bijten is ook toegestaan
Gelukkig maar, want het klonk wel een beetje eng allemaal. Trouwens, die Nick is echt een super lekker ding. Hij was vorig jaar hier op de kermis en natuurlijk hebben we even een praatje gemaakt. Maar klein is hij wel.
Ik moet wel even kwijt dat ik die Bing ook maar een mietje vind worden hoor! Loopt al maanden in de serie met een hoofd dat op huilen staat. Deed al zo vreselijk raar bij de spacecake en nu ligt ie weer te hyperen in dat hok, moet alsmaar geaaid worden door lieve Sjors...... En dan dat ontzettende voorspelbare gebeuren met Lieve en dat arme meisje.....hoe dom is het dat die Dorothea wel de toekomst ziet met Bing en die kogels, maar niet voor Lieve? Dat is toch net zo erg!?!?!? Ja, en ik weet wel dat het gespeeld is en dat het soap is, maar zo wordt het allemaal een beetje TE ongeloofwaardig. Soap hoeft van mijn niet realistisch te zijn, maar er moet toch wel rekening worden gehouden met het denkwerk van de kijker toch?
Whahaha dames ik moet weer erg om jullie lachen... @ lolifantje hij is wel klein hoor ik zou het er niet op kunnen @ Judy Bing is best wel lief maar gewoon heel gevoelig nee doe mij Jack maar
Jack is leuk............en lekker...........en inderdaad wel een duiveltje, maar toch, staat hem prima!
haha, Girl75, weet wat je bedoelt! Misschien is Nick wel bij een ongeluk vreselijk verminkt, uitgerekt en als vrouw opgelapt, hahaha.... Wat een flauwe soap ook, heb in de gids weer even vooruit kunnen lezen en volgende week verandert er bar weinig, zucht......
Het wordt nu echt te langdradig. Ik ga de site op weblog wel volgen, maar voor de buis voor dat flutprogramma ga ik niet meer zitten!