Nou niet dus, ik keek al maar twee dagen in de week, dus kan het makkelijk ook gewoon helemaal aflopen.
Als ik thuis ben staat ie toch aan en kijk ik wel .. wel vaak met een half oog omdat mijn andere oog op deze site gericht staat ... neuh ik ben helemaal niet verslaafd
ik heb nu een paar dagen niet gekeken en ineens zitten 'de moordenaars'in een donker hok opgelsoten?!? En die achterlijke Lieve, vreselijk. ik hoop niet dat ze hier mee leest als de anonieme BNNer (of is het BB) maar ze mag van mij wel weg gaan want ze werkt op mijn zenuwen.
Update Dinsdag 7 November 2006 Als Bing op adem is gekomen, zegt hij dat hij de kogels voor het moordwapen op internet heeft gekocht. Hij was van plan om Ludo te vermoorden, maar toen puntje bij paaltje kwam, kon Bing het niet. De kogels heeft hij in zijn sporttas opgeborgen waarna hij is gaan sporten in de Rozenboom. Toen hij terugkwam van het sporten, waren er 5 kogels verdwenen. Iemand anders heeft dus de kogels verwisseld. Na dit verhaal stijgt de spanning. Iedereen beschuldigt elkaar van moord. In de ruzie die volgt, vechten Bing en Robert met elkaar. Robert raakt hierbij gewond aan zijn been... Fos organiseert een bikinparty. Noud helpt hem met de geluidsapparatuur. Noud en Fos kunnen het weer goed met elkaar vinden. Lieve haalt gemene streken uit en laat Rikkie hiervoor opdraaien. Ze wil dat Anita en Rikkie het huis uit gaan. Zou Charlie hier intrappen? Vooruitblik op Woensdag 8 November 2006 Jack wil weten waar Sjors en Bing zijn en vermoedt dat Janine hier meer van weet. Nina mist Morris en hemelt hun relatie zo op dat Florien ernstig twijfelt aan haar relatie met Noud. Fos organiseert een bikiniparty, omdat Barbara en Robert weg zijn.
Update Woensdag 8 November 2006 Charlie zet Anita en Rikkie op straat; Lieve heeft eindelijk haar zin. Rikkie vindt het niet zo erg dat ze moeten verhuizen. Zij hoopt erop dat ze weer bij Jack kan gaan wonen. En inderdaad, nog diezelfde dag verhuizen Rikkie en Anita naar Teluma toe. Florien voelt zich niet op haar gemak bij Noud. Op de bikiniparty van Fos heeft Noud alleen maar oog voor andere meisjes. Jack probeert Nina te intimideren zodat zij vertelt waar Morris, Sjors en Bing zijn. Nina heeft moeite om haar mond te houden. Als Janine naar de plaats wil gaan waar de 5 verdachten worden vastgehouden, blijkt Jack haar te achtervolgen. Ook komt Jack erachter dat Nick helemaal niet in Frankrijk zit; zijn treinticket is nooit bevestigd en opgehaald. Hij heeft dus nooit in de trein naar Frankrijk gezeten. Jack start een grootschalig onderzoek naar Nick én naar de 5 verdachten van de moord op Ludo. Vooruitblik op Donderdag 9 November 2006 Net als het feest uit de hand loopt, belt Dorothea met Fos: ze is er nier gerust onder dat het goed gaat. Frank Steggerda daagt Dian uit voor een weddenschap. De inzet is nu heel onschuldig. Laura merkt dat Noud onzeker is over Florien en stelt voor iets leuks voor haar te kopen.
Oh ja, en die rechercheur Aiden lag natuurlijk alleen met zijn neus tussen de benen van Dian om niet achter de niet-bevestiging van dat ticket te komen.....tjonge jonge... Maar goed dat Jack zo'n boefje is dan!
Tja. Charlie is er in getrapt en Lieve heeft haar zin. Anita is weg. Ik begin een steeds grotere hekel aan Lieve te krijgen. Laat haar maar gauw de serie uit stappen.
Die lieve raakte trouwens ook behoorlijk van slag toen Charlie zei dat Nick terug zou komen.... denk dat het wel goed is dat Anita terug is want nu kan je jack mooi helpen...(als ze tenminste verteld over die rare Lieve) dan gaat die slimme jack wel nadenken... Enne die Noud kan maar beter zn hemd aan houden want dat ziet er ook niet uit wat een kippie zeg hahaha(het is natuurlijk ook nog maar een jochie)
hahahahahahaha! Ikke ook Maar oh oh oh..... ik hoop zooooooo dat die stomme Lieve snel exit is :x Ik zit me helemaal op te vreten hier voor die tv... En manlief maar zeggen: ze speelt het wel goed he?! aaaarrrgggghhh! Ik vind Jack echt helemaal geweldig, de stoere, grote broer!
Update Donderdag 9 November 2006 Janine vertelt Nina dat de 5 verdachten zijn ontvoerd op een boot en dat ze daar net zolang blijven totdat één van hen de moord op Ludo bekent. Nina is boos en wil Morris terug, maar tegelijkertijd wil ze ook weten wie haar vader heeft vermoord. Net als de bikiniparty van Fos uit de hand loopt, belt Dorothea op om te checken of alles goed gaat. Als ze de vele herrie op de achtergrond hoort en ook Florien nog geen fantsoenlijk woord uit haar mond krijgt van dronkenschap, gaat Dorothea direct naar hen toe. Dorothea en Jef blijven die nacht bij Fos en Florien slapen. De volgende morgen ruimen ze het hele huis op. Dian en Frank hebben een gezamelijke hobby gevonden; pokeren. De inzet begint heel onschuldig met Franks riem, maar Dian aast natuurlijk op zijn functie als directeur van Sanders Inc. Laura merkt dat Noud nogal onzeker is over zijn relatie met Florien. Laura geeft hem geld zodat hij wat leuks kan kopen voor Florien. Noud gaat shoppen en koopt een sexy lingeriesetje voor zijn vriendinnetje. Florien vindt het helemaal niets, maar laat dat niet aan Noud merken. Vooruitblik op Vrijdag 10 November 2006 Jack verstoort een romantisch etentje van Dennis en Anita, omdat hij zich beroerd voelt. Dian weet Frank over te halen tot een nieuwe weddenschap, waarvoor ze de hulp van Jef nodig heeft. Roberts toestand is kritiek, hij heeft nu echt verzorging nodig.
Is er gisteren dan ook iets met Robert gebeurd dat hij zo ziek is? Of gaat dat allemaal vanavond gebeuren?