Ja t kon ook zijn dat hij wist waar de kogels lagen omdat zijn moeder een visioen gehad heeft over de kabouter met een paarse puntmuts met witte stippen en die zie je natuurlijk ook niet vaak... Nu weer 2 dagen wachten grrrr
Nee dat denk ik niet want hij zei echt iets van he jij hier....en Martine is volgens mij voor zijn tijd....mmm...en dat zeg je ook niet als je Ludo ziet..of het is iemand die nog niet in de serie is....mm..nee ik blijf bij die belgisch oppas..Lieve ofzo...lijkt Baantjer wel hihihi
Ik zat ook te denken aan Martine Hafkamp. Ben wel benieuwd, wil nu wel eens weten wie Ludo vermoord heeft.
Hallo ! Grappig dat mijn vraag zo veel reacties oplevert ! Ik heb zelf geen idee wie het gedaan kan hebben ... Bing ging wel de kogels opgraven ... toch een beetje verdacht. Maar de verdwijning van Nick ... misschien weet die Lieve daar ook meer van ... Groetjes, Nikki F
Zou kunnen....zou ook kunnen dat Nick uit eigen belang is weg gegaan, maar aande de andere kant laat je ook je zwangere vriendin niet zo alleen achter. Ik heb die aflevering volgens mij gemist, dat Nick ontvoert werd ofzo...hij was naar mijn idee ineens weg. Liefs Nies
ja en waarom graaft bing dan die kogels op? op de site van gtst stod volgens mij dat martine de dader is van ludo.. maar hoe wist zei nou hoe of wat en wanneer? ik ben benieuwd wanneer we er achter komen
geen van deze mensen kent Nick en hij zei: wat doe jij nu hier, dus dan moet het een bekende van hem zijn, toch!?
dit was als grapje bedoeld. als we op een feestje zitten dan komt het onderwerp gtst altijd wel naar voren. en dan zitten we voor de grap te bedenken wie het gedaan kan hebben.
ik heb ook aan martine gedacht maar misschien heeft die lieve er ook wel wat mee te maken, vind het nu wel erg lang duren zijn al vanaf het nieuwe seizoen over de moord bezig word nu tijd dat er duidelijkheid komt!
Ik heb geen idee, kunnen zoveel zijn denk ik. Maar Bing graafde dus kogels op ? (heb ik dus ook gemist) dan zal hij het wel niet gedaan hebben want dat is te voor de hand liggend. Is Sjors trouwens nog veroordeeld ? (ook gemist)
Nee bing maakt zich veel te verdacht nu. Dan denkt iedereen hij heeft het gedaan want hij graaft die kogels op enzo.. Maar ik denk niet dat hij het heeft gedaan..
Geen idee wie of wat.. maar ik ben wel supernieuwsgierig ! Ik zou er ook niet raar van opkijken als Ludo niet dood is. En Bing aan het graven.. tja.. kweenie.. ben superbenieuwd!
het is wat he dames? 8) die gtst toch wat het wel niet met je kan doen., maar ik denk ook martine, tenminste als ze elkaar kennen? nick en zij. of ray dacht ik , kon ook lieve zijn. want het was een vrouw meende ik ook bij zijn auto staan. maar goed we wachten af,hahaahah ppffff net als wachten tot de bevalling zich aankondigt, waarom wachten. ps: nou ben ik ff de smurf die alles haat. :x IK HAAT WACHTEN.