Ik hoorde net op talpa dat Ludo vanavond terug komt?! hoe is nog niet duidelijk (misschien als engeltje ).
Het stond ook ergens in de krant vanochtend dat Ludo vanavond terug kwam in GTST! Toevallig dat mijn vriend het gelezen had... Ik keek hem echt verbaasd aan en vroeg hem of hij wel zeker wist of het Ludo was en niet Nick... Maar nee, Ludo stond met een fotootje in de krant dat hij vanavond terug kwam... Beetje wazig hoor! Gr. Miranda
ludo is weer terug heb hem net gezien hij heeft iedereen ontvoerd en zat aan de zuurstof achter het raan/spiegel. jammer dat het weer weekeind is moeten we weer wachten tot maandag.
Ik dacht gisteren al dat hij leefde. Maar nu is het bewijs er dat ludo sanders leeft. Ik sta toch een beetje versteld. Gr Scootermuis
Hij heeft de aanslag gewoon overleefd en daarom zit hij ook zuurstof te happen. Zou Janine weten dat hij leeft? Ze zegt immers dat ze nog niet is gaan kijken bij de boot, en het hoe en wat ook niet weet.
Ik dacht al dat het niet waar was dat ludo dood was,de kist was namelijk dicht en niemand heeft gezien dat ie daadwerkelijk gestorven is! Ben benieuwd hoe het maandag verder gaat! Groetjes Claudia
Ik zei t dames Ludo leeft nog (helemaal in het begin ) ik vond het nog zo raar dat hij dood ging. Want janien deed heel erg geheimzinnig. zal zij het weten samen wraak zoeken op de mensen die hem graag weg wouden hebben? volgens mij wel Waar IS NICK NOU DAN ?
Volgens mij hebben Ludo en Janine niets te maken met de ontvoering van Nick. Daar zit die muts Lieve achter volgens mij. Maar ik denk dat Jack haar wel gaat aanpakken, na gisteravond (kan niet wachten).... XXAnna
haha dat denk ik ook ! tenminste als jack zich nog kan herinneren wat er gebeurt is ! ik las in de tvkrant dat laura volgende week aan lieve verteld dat de medicijnen van charlie niet goed werken. dus ben benieuwd wat lieve nou weer gaat doen.
Volgens mij is Jack slim genoeg. Als hij een beetje nadenkt komt hij er wel achter. Trouwens, heb ik nou niet ergens gelezen dat Jack Lieve gaat achtervolgen en bij haar huis een ontdekking doet? (of heb ik dat gedroomd ) XXAnna
zou best kunnen hoor ik heb t nog niet gelezen, haha maar het kan wel ! het is 1 raar verhaal gtst op dit moment