Update Vrijdag 10 November 2006 Lieve heeft Jack de nepmedicijnen van Charlie gegeven, waardoor hij helemaal duizelig wordt. Eenmaal thuis wordt hij onwel en valt bewusteloos op de grond neer. Dennis heeft een romantische avond met Anita in gedachten, maar dat gaat helaas niet door als Jack ineens bewusteloos wordt binnengedragen. Anita ontfermt zich over Jack. Als Jack bijkomt, is hij helemaal het padje kwijt. Anita belt een dokter die vervolgens bloed afneemt bij Jack. Dian daagt Frank uit voor een nieuwe weddenschap met als inzet een deal met het topbedrijf Qbell. Het is de bedoeling dat ze allebei een gerecht maken. De gerechten worden door de 6 panelleden geproefd. Degene met het beste gerecht wint. Uiteindelijk blijkt Dian met 5-1 te hebben gewonnen, dus Qbell is voor haar. Maar dan komt Frank er achter dat Dian vals heeft gespeeld; haar vader (Jef) heeft het gerecht gemaakt, niet zijzelf. De wond op Roberts been gaat ontsteken. Barbara moet de wond verzorgen, anders gaat het helemaal mis. Ze mag van Morris geen water gebruiken, omdat hij dat wellicht nodig heeft als ze nog langer opgesloten zitten. Ook Bing denkt alleen maar aan zichzelf. De spanningen lopen hierdoor hoog op. Zo hoog dat Barbara compleet in paniek raakt. Robert heeft antibiotica nodig, want zijn toestand gaat met de minuut achteruit. Ze klopt tegen de ruit in de hoop dat degene die achter het glas zit medicijnen komt brengen. Niemand komt. Dan krijgen we ineens te zien wie er achter de ruit zit... het is LUDO! Vooruitblik op Maandag 13 November 2006 Anita ontfermt zich over Jack, die zich aan haar vastklampt en zegt dat hij van haar houdt. Dennis is gefrustreerd over het samenzijn van Anita en Jack en reageert dat af op Nina. Barbara ziet maar één manier om weg te komen: de moordenaar moet bekennen!
Jeetjemineetje........vanavond maar weer eens kijken, spannend! Zou die Lieve nu ook snel ontmaskerd worden?
Maar dan heeft Ludo ook vast met de ontvoering van Nick te maken...alleen snap ik het waarom niet maar goed dat zal vast dit jaar nog wel bekend worden...volgens mij hebben ze niet eerder zo lang op 1 verhaallijn door geborduurd.... Maar kan me weer niet voorstellen dat Ludo zn eigen kleinkind in gevaar brengt met dat spook van een Lieve
nee morres heeft het niet gedaan denk ik.hij heeft alleen iets met die kogels gedaan iemand anders zit in die roze handschoenen.dat was een vrouw namelijk. dat denk ik en die lieve zit bij nick en wil dat kind wat zij nooit heeft kunnen krijgen met nich groetjes iris
Ik snap er niets meer van! Toen die kogels verwisseld werden was het toch iemand met gele handschoenen meen ik mij te herinneren? Nu zie ik ineens in de gedachten van Morris dat het roze handschoenen waren. : En was ik ook even gemist heb... Sinds wanneer weet Nina nou dat haar vader nog leeft? Ik dacht dat alleen Janine het wist en nu blijkt vanavond dat Nina het ook weet. XXAnna
Hoi Ik denk dat martien hafkamp ermee te maken heeft ze heeft ten slotten nog een appeltje te schillen met ludo. De andere zijn volgens mij onschuldig
ja precies in de gedachten van morres ,maar dat wil nog niet zeggen dat morres dat zelf was, want dat zag je niet. het waren toen wel roze handschoenen geen gele volgens mij. groetjes irisje
Misschien heb ik niet goed gekeken of het me verbeeld, maar in zijn gedachten zag ik toch echt Morris met roze handschoenen aan.