Dat vraag ik me dus ook af: 'waar is Nick : ' Ik vind het allemaal errug ingewikkeld worden meiden Morgen maar weer gauw verder kijken
Het verhaallijn rondom de moord van Ludo Sanders begint meer tempo te krijgen. Aan het eind van dit jaar is de kans groot dat de verhaallijn dan afgelopen is. Wie de kogels heeft verwisseld, waar Nick zit en wie hem heeft ontvoerd... Reden genoeg om dus voorlopig GTST niet te missen. Aanstaande vrijdag ziet Morris Nina eindelijk weer, en wordt Janine niet alleen door haar dochter achtervolgt...
aan het eind van dit jaar? dus dan zou het nog zeker een paar weken duren voordat er echt wat gebeurd! dat duurt nog lang zeg!
ik ben het ook een beetje beu aan het raken hoor, we blijven maar in het zelfde kringetje draaien het enigste wat dit seizoen is veranderd is dat we nu weten dat ludo niet dood is.
Hoi las op teletekst dat midden volgende week ergens de moordenaar zich meld en dat nina dan eist dat de andere 5 weer vrij komen.
Owww reden om te blijven kijken. Ik ben best wel benieuwd wie het nou zou moeten zijn. Zal wel iemand zijn van wie we het niet verwachten. Af en toe duurt het best wel te lang zo'n verhaallijn.
las op teletekst dat midden volgende week ergens de moordenaar zich meld en dat nina dan eist dat de andere 5 weer vrij komen. [/quote] er zitten er toch maar 5 in...?
ja dat klopt maar misschien is het iemand die dus niet gevangen nu zit, dat denk ik eerder. Ik vind dat complot ook nog wel goede reden. Spannend
Hoi Zo was even speuren maar heb wat gevonden En dan vooral de laatste 2 stukjes http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag241 ... text_all=y
dat denk ik niet. lijkt me niet dat ludo zijn kleinkind dat aan zal doen! als die hoort van die lieve denk ik dat hij persoonlijk achter haar aan zal gaan! zo niet, dan valt me dat vies van ludo tegen!
de moordenaar is dus zeker niet 1 van die 5 die nu opgesloten zitten! denk dat nina het gedaan heeft!
Nick Sanders, de broer van de nog levende Ludo Sanders zal volgende week vrijdag al weer terug keren in Nederlands bekendste soap, aldus de Story. Daarbij vertelt hij een grote onthulling. Zoals we al zeiden zal vrijdag iemand op de rode knop drukken. Maandag worden de vier vrijgelaten, één persoon blijft in handen van Ludo. Het gaat er in de boot deze week ook nog hard aan toe: Robert staat op sterfen. Verder wordt Lieve langzamerhand ontmaskerd. Helemaal nu ze volgende week Valentein voor adoptiekind wil opgeven... Kortom, GTST wordt deze en volgende week weer lekker spannend. Aan het einde van deze week houden we jullie niet langer in spanning met de voorruitzichten.