Update Donderdag 16 November 2006 Florien bespreekt haar sexleven met Nina en geeft toe dat de seks met Noud echt waardeloos is. Nina vindt dat Florien te weinig voor zichzelf opkomt. Fos en Noud gaan illegale dvd's verkopen om snel rijk te worden. Rosa en Lieve treffen Valentijn huilend op de grond aan. Ze denken dat Charlie hem heeft laten vallen. Lieve wordt boos op Charlie en zegt dat het beter is als zij afstand neemt van Valentijn. 'Jij hebt Valentijn niets te bieden. Ik ken een stel dat Valentijn dolgraag zou willen adopteren.'. Tot Lieve's grote genoegen stemt Charlie hiermee in. Jack vertrouwt Lieve totaal niet en gaat na of zij inderdaad wel verpleegster is. Al snel komt hij erachter dat Lieve helemaal niet Lieve heet. Samen met Laura gaat Jack op onderzoek uit. Met een foto van Lieve zet Jack een mannetje op de zaak. Lieve's echte naam blijkt Alexandra Koster te zijn. Ze heeft International Business Management in Belgiƫ gestudeerd en zat in hetzelfde studiejaar als Nick! Als dat bekend is, krijgen we ineens beelden te zien bij Lieve thuis. Nick ligt vastgeketend op Lieve's bed! Wat is er in godsnaam aan de hand? Heeft Lieve Nick ontvoerd?! Vooruitblik op Vrijdag 17 November 2006 Nina achtervolgt Janine en ziet wat ze al die tijd verborgen hield. Barbara kan hun ontvoerder niet overtuigen hen te laten gaan, dus maakt ze zelf een einde aan de situatie. Dorothea heeft een visioen en ziet dat Bing in levensgevaar is!
arme nick.... ik hoop maar dat jack er optijd achter komt... charlie weet ook niet wat ze zegt... valentijn weg doen.. pffff en lieve is gestoord
ik vind charlie nu wel zo zielig en zit dan ook iedere keer snikkend en tranend naar d'r te kijken. Hopelijk berveid jack nick gou zodat ze snel samen van hun valetijn kunnen genieten.
Oh ik heb het gemist gisteren en vanavond kan ik ook niet kijken Iemand een idee waar ik de aflevering van gisteren kan terug kijken ben wel benieuwd naar nick en charlie met de baby
Je heb rond 12.15 in de middag de herhaling, maar ja dan zijn de meeste ook aan het werk. Ik weet het toevallig omdat ik nu thuis zit. Ik baal eigenlijk ook wel dat ik het vanavond niet kan zien, dan moet ik tot maandag w8.
zielig van charlie he. het zal vast nog wel even spannend blijven. want als nick gevonden word, dan zal het me niets verbazen als lieve er met de baby van door gaat.
Die Lieve vind ik zo'n $*$%^*$%^$%^! Dat ze maar snel betrapt mag worden op dr leugens door iemand. Ze is glad geen verpleegkundige maar een ziek mens!
Volgens mij is lieve de ex van nick ofzo!? Ik vindt het een monster maar het gaat nu idd wel spannend worden vanavond maar weer lekker kijken. Groetjes Claudia
was weer spannend, en inderdaad lieve is de ex van nick en heeft ooit een abortus van hem moeten doen. jamer dat het weekend is moeten we weer zo lang wachten. liefs mopsje
Zie je ik dacht het al,de ex van nick! Ben benieuwd of er nog iemand dood gaat op de boot? Groetjes Claudia