GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Vrijdag 17 November 2006

Nick ligt vastgeketend op het bed van Lieve. Nick doet alsof hij om Lieve geeft en keurt de ontvoering goed, maar hij speelt haar spelletje gewoon mee om los te komen. Dan zegt Nick plotseling dat hij er spijt van heeft dat hij Lieve ooit heeft gedwongen om abortus te laten plegen. Met een hoop geslijm weet Nick ervoor te zorgen dat Lieve hem losmaakt. Meteen als hij los is, vecht hij terug. Hij wil vluchten, maar Lieve gooit een grote koffer op hem... Nick valt bewusteloos neer. Als hij bijkomt, ligt hij weer vastgebonden op Lieve's bed.

Dorothea krijgt een visioen en ziet daarin dat Bing in levensgevaar is.

De situatie op de boot verslechtert met de minuut. Barbara kan het niet aanzien hoe ziek Robert is. Ze ziet geen andere uitweg dan zelf op de rode knop te drukken. Bing probeert haar tegen te houden, maar hij is te laat. Voordat ze er ergen in hebben, valt er een grote deur naar beneden die Bing en Barbara van de anderen scheidt. De kleine ruimte waar Bing en Barbara in zitten loopt vervolgens vol met water. Bing draait compleet door. Ondertussen voelt Morris zich enorm schuldig; hij heeft Ludo vermoord! Als hij bekent, komen onverwachts Janine en Nina binnengelopen bij Ludo. Nina is er getuige van als Morris zegt: 'Stop dit! Laat iedereen eruit! Ik heb de kogels verwisseld; ik heb Ludo vermoord!'.

Vooruitblik op Maandag 20 November 2006

Er is grote paniek in de boot, maar de moordenaar bekent net op tijd! Barbara eist daarom dat ze alle vijf worden vrijgelaten. Is het dan nu echt afgelopen voor ze? En wat gebeurt er met de moordenaar?

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    nina is de moordenaar!
    die is ook op de boot en die zal net op
    tijd roepen dat zij het gedaan heeft!

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb altijd al gedacht dat Nina het was!

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
  5. Owwwww wat spannend. Ik heb het helemaal niet kunnen zien vrijdag en dadelijk moet ik ook weg.
    Ik kan niet w8 tot vanavond zeg.

Maar Nina.... dat had ik niet verwacht hoor.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohh ja... nog nooit aan gedacht!

7. miriam112

miriam112 Nieuw lid

20 nov 2006
    1
    0
    0
    Grappig, straks heb ik nog gelijk dat Nina het heeft gedaan.
    Zal me moeder leuk vinden, die geloofde het niet :)

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ben wel heel erg benieuwd hoe ludo zijn eigen
    prinsesje zal gaan straffen!

wordt zij ook opgesloten in een hok wat dan
    wordt volgelopen met water? vast niet!

9. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Was het niet zo dat Morris nog net bekende? Of gaat ie dat vanavond doen? Want hij heeft het gedaan!

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik begin nu ook te twijfelen denk ook dat het nina was!
    Het blijft nog even spannend tot 20 uur!

Groetjes Claudia

11. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Zometeen herhaling, ik ben benieuwd!

12. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    nou mensen nina heeft het toch niet gedaan en echt morris
    wel erg spannend ben benieuwd wat ze met hem gaan doen

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Morris die zal zich wel een hoedje schrikken als Ludo opeens LEVEND voor hem staat haha

14. Niet meer actief

Ben nieuwsgierig wat ze met hem gaan doen ! Vond het trouwens wel echt spannend vanavond ...

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Volgens mij denkt Morris dat hij nu dood is....gezien hij oog in oog komt te staan met Ludo!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dat deed ie ook zo te zien :p :)

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Maandag 20 November 2006

Morris bekent de moord op Ludo, terwijl Bing en Barbara aan het verdrinken zijn. Ze moeten watertrappelen om met hun gezicht boven water te blijven. Morris vertelt tegen de ruit het hele verhaal over de moord op Ludo. Nina en Janine zijn getuige van Morris' bekentenis. Als Ludo, Janine en Nina overtuigt zijn van Morris' verhaal laat Ludo het water zakken. Bing en Barbara overleven het drama op het nippertje. Als de 5 ontvoerden met elkaar worden herenigd, vertelt Morris zijn moeder dat hij de echte moordenaar is.
    Nina is intens verdrietig als blijkt dat Morris Ludo heeft vermoord. Ze wil dat hij goed gestraft wordt. Niet door hem aan de politie over te geven, maar door hem zelf te straffen. Ludo heeft daar ongetwijfeld een mooi plannetje voor.
    Even later wordt Morris van de rest gescheiden. Hij rust uit in een kamer op een bed. Als hij bijkomt, is hij erg zwak. Hij kan dan ook niet geloven wie voor hem staat... het is Ludo!

Vooruitblik op Dinsdag 21 November 2006

Jack bezoekt het huis van Lieve en doet daar een bijzondere ontdekking. Dian en Frank sluiten een nieuwe weddenschap, waardoor Frank het beste van zijn versierkunsten moet vertonen. Lieve probeert Charlie ervan te overtuigen Valentijn af te staan voor adoptie.

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wel weer een beetje TE hoor....niet aan de politie geven, zelf straffen........ heb gelezen dat hij volgende week bij Dian zegt dat hij gewoon naar Chili is gegaan, dus hij mag weer vrij rondlopen....

Nou ja, beetje irritant. En dan gaat die Jack ook nog haantje staan spelen bij Nick aan het bed vanavond......zijn er ook nog normale verhaallijnen of is het echt alleen maar de corrupte versie van de rijdende rechter?

19. Ik vind dat TE wel leuk. Het is een lange tijd saai geweest. En het is maar een serie, dus ik geniet er wel van.

Toch denk ik dat er niet iets klopt met die Nina. Ik weet nog niet wat, maar mijn gevoel zeg dat na gisteren. Ze deed toch een beetje vreemd. Ze is natuurlijk ook bang voor Ludo.

Ben ook wel benieuwd naar vanavond met Jack en Lieve. Ga er dan weer lekker voor zitten.

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ja, die Nina deed inderdaad wel erg vreemd. Dat ze perse wilde dat Ludo Morris niet aan de politie uitleverd.
    Normaal is ze het niet met zijn plannen eens, maar nu dus wel of hoe moet ik dat zien.
    Zou de liefde over zijn, of zegt ze dit alleen maar voor Ludo.

Beetje vreemd allemaal, maar wel spannend en verslavend :)

Deel Deze Pagina