Volgens mij heeft Morris het niet gedaan hoor...het was wel weer spannend he...nu is Nick terug is die kleine bij die Lieve/Alexandra oowww
Update Dinsdag 21 November 2006 Morris kan het niet bevatten dat Ludo nog steeds leeft. Ludo wil, voordat hij Morris straft, weten waar Nick is. Ludo is ervan overtuigd dat Morris Nick heeft ontvoerd. Morris heeft geen idee waar Nick is, maar dat gelooft Ludo niet. Morris wil weten wat Ludo met hem van plan is. Gaat hij hem vermoorden? Lieve komt Valentijn halen om hem af te staan voor adoptie. Charlie wil dat op het laatste moment niet meer. Ze denkt dat ze Valentijn toch gelukkig kan maken. Lieve praat op Charlie in en maakt haar duidelijk dat zij geen goede moeder voor Valentijn is. Even later neemt Lieve Valentijn mee. Jack brengt een bezoek aan Lieve's huis en doet daar een bijzondere ontdekking: Nick ligt vastgeketend op bed. Jack denkt dat Nick Sjors en Bing heeft ontvoerd, maar daar weet Nick natuurlijk niets van. Jack gelooft Nick niet, maar laat hem wel vrij. Nick gaat meteen naar Charlie toe. Charlie weet niet wat ze ziet als Nick voor haar neus staat. Maar belangrijker is nu... waar is Valentijn? Die heeft Lieve net meegenomen...! Vooruitblik op Woensdag 22 November 2006 Florien bespreekt haar problemen met Fos. Hij adviseert haar eerlijk te zijn tegen Noud. Zal Florien de waarheid vertellen? Dorothea raakt er steeds meer van overtuigd dat Janine weet waar Sjors en Bing zijn. Dit zet Jack ook aan het denken.
Zat ik gisteren lekker op me bank gtst te kijken. Word ik gebeld :x . Ik heb dus net het einde niet gezien. Weet iemand wat het einde van gtst was? Voortaan neem ik de telefoon niet meer op hoor. Zo irritant. Alvast bedankt. Lfs kelly
Thanks Toys. Heb ik denk overheen gelezen . Wat een spannend einde zeg. Vanavond zit ik weer voor de buis.
Ik heb het helemaal niet gezien gisteren, net nu er belangrijke dingen zijn gebeurd. Ik had bezoek, en zeker al een kwartier gemist. Dus denk ik, dan kijk ik morgenmiddag wel. Ben ik het toch vergeten vandaag om te kijken
Oh nou......ik had de eerste helft zitten kijken met mijn nichtje op een verjaardag, maar ja, boven zitten voor de TV is ook ongezellig, dus we besloten tijdens de reclame weer naar beneden te gaan (mijn nichtje van 10 wilde geen van de lekkere hapjes missen en ik nu natuurlijk ook niet ) Mis ik dus de terugkeer van Nick! Hoe snel zou het nu zijn dat Ludo weet dat Nick terug is? Vond het een beetje flauw dat Jack bij Nick stond en vroeg waar Sjors is, terwijl Ludo bij Morris zat te hameren waar Nick is.... Vreselijk van die eigen rechtertjes, moet je eens in het echt proberen! Maar ja, weet het, het is maar een serie.......u hopen dat die Lieve snel weer uit de serie verdwijnt, net nu Charlie haar kindje weer een beetje leuk begon te vinden!
Wat is er gisteravond gebeurd heb het gemist was sporten! het is nu zo spannend dat ik eigelijk niets wil missen.
Nick is dus eindelijk terecht,en bij Charlie. Charlie vertelde dat Valentijn naar die zgn.pleegouders was, maar Nick had weer een blik in zijn ogen alsof blikken konden doden,alsof hij Charlie elk moment wilde aanvliegen Ze zei:ja maar dat is toch beter? Hij wil dus Lieve opsporen om zo Valentijn terug te krijgen. Noud heeft het uitgemaakt met Florien,omdat Florien niet tevreden is over de sex. (flinke jongen hoor ) Lieve belde nog wel naar Nick op,en Nick vroeg:"hoeveel wil je"(noemde een geldbedrag) Ze bleef maar volhouden dat zij met Nick het kindje op wil voeden maar Nick wil dat natuurlijk niet,toen pakte Charlie de foon uit zijn handen zei geef mijn kind terug en Lieve zei tegen Charlie:je bent veel te slecht voor je kind dus hij blijft van mij je ziet hem nooit meer!
Hmm..kan het vananvond niet zien, want we gaan voor een 3/4D-echo. Kijken of ik er om denk om het de volgende dag te kijken! (meestal niet, óf te laat ) Ben benieuwd of Valentijn alwer terecht komt, of hoelang dat weer gaat duren...
Er stond in de gids voor vrijdag dat Rosa blij is met een onverwacht weerzien, maar dat kan misschien ook Ludo zijn. Ben wel blij dat Nick weer terug is.
Rosa is idd dolblij,maar ik vind Ludo op het moment een vreselijke vent Hij wil altijd maar alles naar zijn hand zetten. Iedereen(Barbara,Robert,Bing,Sjors en Morris) moet liegen over wat er gebeurd is,maar Robert wil naar de politie stappen,en terecht, dan kan hij aangifte doen wegens mishandeling,want zo zie ik het,hoe hij die 5 daar op die boot heeft vastgehouden,vind ik mishandeling. En zeg nou zelf,voor zijn "dood",bezorgde hij iedereen alleen maar ellende.Dat Nina destijds ontvoerd is,komt ook door zijn eigen fouten... Oke het is maar soap,dus waar maak ik me druk om,hihi,maar nu komt er beetje bij beetje schot in alles,want het was echt langdradig aan het worden.