GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Woensdag 13 December 2006

Florien gelooft niet dat Noud met iemand anders naar bed is geweest. Ze denkt dat Nina voor de zoveelste keer alles bij elkaar liegt. Voor de zekerheid gaat ze verhaal halen bij Noud. Noud ontkent dat hij met iemand anders naar bed toe is geweest. Nina wil 1000 euro van Noud, anders vertelt ze aan Florien dat zij met Noud naar bed is geweest...

Fos is op slag verliefd als hij een nieuw meisje in Sapoase tegenkomt. Ook het meisje is gecharmeerd van Fos.

Sjors en Bing zijn druk bezig met alle voorbereidingen voor de bruiloft. Sjors wil Jack als haar getuige vragen. Bing twijfelt nog heel erg. Hij wil zijn moeder niet vragen, omdat Sjors haar moeder niet kan vragen. Martine is nog altijd spoorloos. Dorothea hoopt dat ze, na een goed gesprek met Sjors, alsnog Bings getuige mag zijn. Wat Dorothea niet weet, is dat Bing inmiddels Dennis als zijn getuige heeft gevraagd. Hoewel Dorothea teleurgesteld is als ze dat hoort, is ze weer blij als Bing vraagt of zij hem wil weggeven.

Vooruitblik op Donderdag 14 December 2006

Barbara confronteert Morris met het feit dat hij helemaal niet naar therapie is geweest. Janine houdt zich groot als ze begrijpt dat Sjors gaat trouwen en zij daar niet bij mag zijn.

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hai

ik vind het heel leuk dat je het hier bijhoud, maar officieel mag het niet, dingen copieren. We hebben een GTST forum, en daar hadden we het ook elke dag opgezet. Maar toen kregen we een waarschuwing, dat als we het niet weg zouden halen we een boete zouden krijgen. Ja ik vind het ook belachelijk maar ik zeg het toch maar even. Die mensen die dat elke dag mailen, zijn een beetje moeilijk.....

En die laatste klopt niet want Nina zei ik geef je 1000 euro en dan praten we nergens meer over.
    Is niet jou fout maar van die mensen die dat hebben geschreven van die mail ;)
    ons forum is ; www.goede-tijden-slechte-tijden.nl

groetjes!

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Zolang ik niets hoor ... Ik weet niet hoeveel meiden deze "gekopieerde" verhaaltjes lezen? Als niemand ze leest heeft het geen zin om ze te plaatsen.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik lees ze wel om bij te blijven hoor Toys, als ik een keertje niet thuis ben :)

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Gelukkig :D iig 1 .. daar doe ik het voor!

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik lees t elke dag :D

7. ik lees het ook steeds!
    makkelijk.. omdat ik niet altijd kan kijken!
    toppie..
    zolang je niks hoort... zou ik ook niks weghalen haha
    ;)

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik ook, heb helemaal geen zin om op die andere site te gaan kijken, ik kijk toch al elke dag op dit forum, net zo handig!

Staat erbij dat je niet mag kopieren dan?

9. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Geen idee Judy77! hahahah zolang ik niets hoor blijf ik de berichtjes voor jullie plaatsen. Als Mouschy me niet verlinkt :p

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Donderdag 14 December 2006

Noud wil Florien vertellen dat hij met Nina naar bed is geweest, maar Florien wil niets meer met Noud te maken hebben, waardoor ze niet naar hem wil luisteren. Nina wil voorkomen dat Noud met Florien praat. Het zou einde vriendschap betekenen als Noud dat wel doet. Uiteindelijk is Nina Noud voor: ze zegt tegen Florien dat Noud nooit met iemand anders naar bed is geweest. Zou het dan toch weer goed komen tussen Noud en Florien?

Barbara confronteert Morris met het feit dat hij niet naar de therapeut is geweest. Morris bekent en zegt dat hij niet in therapie wil. Ludo moet volgens hem nodig in therapie. Barbara ziet geen andere uitweg dan Morris te chanteren: Je gaat nu in therapie of ik vertel de politie dat jij Ludo hebt willen vermoorden. Even later ontmoet Morris een vrouw die psychologe blijkt te zijn. Morris wil wel een consult met haar proberen. Hij maakt een afspraak voor morgen. Wat Morris niet weet is dat de vrouw wordt betaald door Ludo...

Sjors vertelt Janine dat ze niet welkom is op haar bruiloft. Janine is teleurgesteld. Sjors betekende vroeger zoveel voor haar, maar de band met Sjors is helemaal weg. Janine wil dat graag terug. Ze biedt haar excuses aan voor alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Hoewel Sjors Janine dolgraag bij de bruiloft wil hebben, kan ze dat niet aan, omdat Janine nog steeds met Ludo is.

Vooruitblik op Vrijdag 15 December 2006

Sjors raakt in paniek als ze zich realiseert dat ze nog geen jurk voor de bruiloft heeft. Dorothea komt op een goed idee. Dian wil dat Robert voor haar spioneert bij Sanders Inc. Barbara is hier fel op tegen en krijgt Robert aan haar kant.

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou, verlinken doen we niet op deze site toch? Het is veel te prettig ff te kunnen lezen wat er gisteren is gebeurd! Ook eens even een ander onderwerp dan de gebruikelijke zwangerschapsperikelen!

Ik ben wel benieuwd hoe lang Ludo Morris nog gaat lopen dissen, als dat maar niet ook zo'n oeverloze verhaallijn gaat worden! Las al dat Morris gaat denken dat Barbara hem vroeger mishandeld heeft enzo.....gut.......

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik lees ook altijd hier ;)

ik ben heeel erg benieuwd wsat ludo met morris van plan is..
    :(

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Vrijdag 15 December 2006

Robert heeft besloten om voor Alvida te werken. Als hij met Dian alles doorspreekt, blijkt dat Dian hem als spion wil inzetten. Robert blijft bij Sanders Inc. werken, maar voert freelance opdrachten voor Alvida uit. Ondertussen speelt hij bedrijfsgeheimen van Sanders Inc. door aan Dian. Zal Robert hier aan meedoen?

Stress bij Sjors: over 2 weken is de bruiloft al, maar ze heeft nog geen trouwjurk. Natuurlijk is daar Dorothea weer die haar graag helpt. Zij zorgt ervoor dat er een trouwjurk op maat voor Sjors wordt gemaakt, op haar kosten.

Morris gaat in therapie bij Emma, de vrouw die hij gisteren per toeval ontmoette. Hij vertelt haar dat hij iemand heeft proberen te vermoorden. Emma vraagt overal naar. Net als Morris op de praatstoel zit, is het consultancy-uurtje alweeer voorbij. Morris heeft er een goed gevoel bij en maakt een vervolgafspraak. Barbara gaat met hem mee, om kennis te maken met Emma. Als Barbara weer weg is, vertelt Emma dat ze denkt dat Morris' problemen voortkomen uit een trauma. Er zou iets in zijn kindertijd moeten zijn gebeurd waar hij een trauma aan heeft overgehouden. Emma denkt dat Morris is mishandelt door zijn moeder! Morris weet niet wat 'ie hoort.

Vooruitblik op Maandag 18 December 2006

Nick verrast Charlie met het nieuws dat Alexandra in Brussel is gezien. Bert probeert bruikbare informatie voor Dian te vinden bij Sanders Inc. Als Emma blijft doorvragen naar de relatie van Morris met zijn moeder, begint hij te twijfelen: heeft Barbara hem vroeger iets misdaan?

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Bert probeert bruikbare informatie voor Dian te vinden bij Sanders Inc.

bert is dat robert, en dus een tikfoutje? ken nl nog geen bert..

heb vorige week 4x niet kunnen zien, dus ben wel blij met deze info

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha ja Robert...

16. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    hihi had ik ook niet eens gezien! Als ik de aflevering gezien heb lees ik de update nooit. Kijken of er vandaag weer zo'n leuke fout tussen staat ;)

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Maandag 18 December 2006

Morris wordt enorm kwaad. Barbara heeft hem nooit met 1 vinger aangeraakt! De therapeut probeert het hem uit te leggen. Gelooft Morris haar? Morris probeert bij Barbara te vissen naar iets wat in het verleden misschien is gebeurd. Waar zou Morris een trauma aan over hebben gehouden? Barbara begint te twijfelen aan zichzelf. Heeft zij het vroeger allemaal wel goed gedaan? Charlie vertelt Morris dat Vallerie vroeger werd mishandeld door hun oma.

Nick vertelt Charlie dat Alexandra in Brussel zit. Iemand heeft haar daar gezien. Meer vertelt Nick haar niet. Charlie besluit contact te zoeken met Jack. Ze vertelt hem dat Alexandra in Brussel zit. Als Nick oog in oog staat met Jack, slaat hij hem neer. Charlie ziet Jack voor haar ogen in elkaar zakken!

Ludo heeft ervoor gezorgd dat Robert niet meer op het intranet kan. Robert is kwaad. Robert en Dian spelen samen onder 1 hoedje. Robert vertelt alles wat hij opvangt door aan Dian.

Vooruitblik op Dinsdag 19 December 2006

Wanneer Florien niet ingaat op Nouds toenaderingspoging wil hij dat Nina hem helpt. Jef brengt Fos op een idee: misschien ziet Celine hem wel staan als hij een scooter heeft. Jack belooft Charlie niet op te houden met de zoektocht naar Valentijn.

18. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Dinsdag 19 December 2006

Jef brengt Fos op het idee om een scooter te kopen en daarmee het meisje dat hij zo leuk vindt, te versieren. Fos gaat meteen op zoek naar een vette scooter. Fos koopt de scooter met het spaargeld dat hij van zijn ouders heeft gehad. Het is totaal niet de bedoeling dat Fos daar een scooter van koopt... dit zou hem nog wel eens flink wat problemen opleveren..

Charlie is woedend op Nick als hij Jack in elkaar heeft geslagen. Nick wil dat Jack hem met rust laat en zoekt met stoppen naar Alexandra en Valentijn. Charlie is juist erg blij met Jacks hulp. Die avond hebben Charlie en Nick een goed gesprek. Ze praten hun ruzie uit en Charlie weet Nick ervan te overtuigen dat Jack te vertrouwen is. Sterker nog: ze krijgt Nick zover dat hij zijn verontschuldigingen bij Jack zal aanbieden.

Noud wil het goedmaken met Florien en geeft haar een rode roos. Hoewel Florien gecharmeerd is, neemt ze de roos niet aan. Het is over en uit tussen hen. Stiekem heeft Florien nog wel gevoelens voor Noud. Na een goed gesprek met haar beste vriendin Nina besluit Florien om het toch nog eens met Noud te proberen.

Anita lijkt Jack maar niet uit haar hoofd te kunnen zetten. Ze denkt veel aan hem en haalt herinneringen op. Later die dag staan Dennis en Anita te zoenen, totdat Anita tijdens het zoenen Jacks naam noemt!

Vooruitblik op Woensdag 20 December 2006

Laura en Dorothea verrassen Sjors; ze hoeft vandaag niet te werken en wordt behoorlijk in de watten gelegd. Anita overtuigt Dennis ervan dat ze Jack niet los kan laten doordat Jack háár niet meer rust laat.

19. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Woensdag 27 December 2006

Jack wil weten wat Nick over Alexandra weet. Hij wil weten wat Alexandra voor een vrouw is. Charlie belooft hem met Nick te gaan praten. Ze doet een poging en met succes. Nick vertelt haar het een en ander over het verleden van Alexandra. Charlie gaat meteen met deze informatie naar Jack. Na een vervolggesprek tussen Nick en Charlie loopt het erg uit de hand. Zo erg dat Nick, Charlie het huis uit zet!

Dian gaat langs Ludo om Robert zijn schuld af te betalen. Ludo tekent de papieren meteen. Vervolgens probeert Dian Laura aan haar kant te krijgen. Ze vraagt Laura of zij voor haar wil spioneren. Laura is in het begin niet al te enthousiast, maar toch bespioneerd ze Ludo. Dian is blij dat Laura ook aan haar kant staat.

Fos zoekt contact met een 'vriendin' van Noud. Hij regelt een deal. Noud mag hier echter niet achterkomen. Helaas voor Fos krijgt Noud de kans om in zijn laptop te kijken. Noud is boos. Die vrouw waarmee Fos in contact is gekomen is fout! Noud trekt zich terug. Hij wil niets met de deal te maken hebben.

Vooruitblik op Donderdag 28 December 2006

Barbara is verbijsterd als ze een gesprek heeft met Emma over Morris en hij er zelf bij blijft zitten. Florien nodigt Noud uit voor een date, ze wil serieus met hem praten. Hierdoor raakt Noud in paniek en hij dwingt Nina hem te helpen met zijn teksten. Jack krijgt nieuw bericht over Valentijn.

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Woensdag 3 Januari 2007

Emma bekent tegenover Janine dat zij inderdaad wordt betaald door Ludo om Morris gek te maken. Emma raakt vervolgens in paniek, zeker als Janine dreigt aangifte te doen. Ludo kan nu niet langer tegen Janine liegen. Samen praten ze erover, maar Janine weet Ludo niet te overtuigen om hiermee te stoppen. Morris draait compleet door, maar daar is ook Barbara de dupe van.

Barbara gaat opzoek naar een psycholoog die Morris wilsonbekwaam kan verklaren. Echter heeft Barbara daarvoor de steun en toezegging van Emma nodig.

Noud is tijdens het branden van illegale dvd's betrapt door Laura. Zij eist dat Noud hier onmiddelijk mee stopt.

Ludo heeft plannen om The Rosegarden (de keten waar ook de Rozenboom onder valt) over te nemen. De onderhandelingen zijn al gestart. Wat hij niet weet is dat Dian ook op The Rosegarden aast. Ludo biedt de huidige eigenaar 1 miljard euro. Dian gaat daarboven zitten: 1,2 miljard euro. Hoewel de eigenaar een voorkeur voor Ludo heeft, heeft hij ook interesse in Dian en Robert. Maar dat heeft hij pas nadat Robert wat heftige verhalen over Ludo vertelt. Ludo heeft Isabella, de dochter van Karel Kortenaer, gek gemaakt.

Vooruitblik op Donderdag 4 Januari 2007

Charlie omhelst Jack, omdat er een goede tip over de verdwijning van Valentijn binnenkomt. Nick ergert zich hieraan. Robert probeert Ludo's deal met The Rosegarden te frustreren: hij onthult pikante details uit Ludo's verleden.

Deel Deze Pagina