Oh, dan moet ik zeker kijken deze week. Denk dat ze 2 weken over tijd gaat en dat Nick dan net op laatste moment tevoorschijn komt. Zouden ze het kindje ook Nicky noemen? Net als bij Rick en Anita hun Ricky?
Update Maandag 9 Oktober 2006 Noud belt met een vriend van hem, Remco. Hij zegt dat hij Laura in zijn macht heeft en dat hij Dennis en Laura tegen elkaar wil opzetten. Noud voert meteen, met succes, zijn plan uit. Dian probeert wederom rechercheur Aydin te versieren. Dit keer hapt hij niet toe, omdat hij dan problemen krijgt. Janine dreigt hem namelijk van het onderzoek te halen als hij nog langer met een verdachte flirt. Dian baalt ervan dat Aydin niet toehapt. Die avond lukt het Dian alsnog om Aydin het bed in te krijgen. Tegelijkertijd doet Janine er alles aan om Aydin van het onderzoek af te halen. Dorothea en Jef gaan naar de plek waar de beruchte tuinkabouter staat en komen tot de ontdekking dat iemand hen voor is geweest; de kogels zijn onlangs opgegraven door iemand. Dorothea verdenkt meteen Bing, omdat hij de enige is die van haar visioen afweet. Dorothea praat met Bing en eindelijk begint Bing te praten. Hij kan zijn geheimen niet langer voor zich houden, maar zegt tegen Dorothea: 'Mam, u mag niet van mij vragen om te gaan praten, want wat ik heb te zeggen, wilt u helemaal niet weten...'! Vooruitblik op Dinsdag 10 Oktober 2006 Barbara ziet dat Florien en Noud vaak samen zijn en wil weten hoe het precies zit tussen hen. Robert is ervan overtuigd dat Noud een spelletje speelt met Laura en Dennis. Hij probeert Dennis hiervan te overtuigen. Morris wil dat Nina hem vergeet. Hij bij een vrouwelijke collega te hebben geslapen.
nou ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.. ben nu wel reuze nieuwsgierig hoor.. Maarja, tis een soap, dus ik kijk niet raar als het nog een paar week zo doorgaat.
Die lieve...heeft er duidelijk iets mee te maken wat een naar mens zeg getverdemme die moet er maar snel uit..dadelijk ontvoert ze de baby ofzo...ik vertrouw dr voor geen meter.
Is idd wel raar ja, Noud. Maar ook ik kreeg vanavond de kriebels van die Lieve, vertrouw haar ook voor geen meter meer. Ze praatte wel erg op Charlie in...
Nou die arme Rosa, Lieve zal haar wel even de les lezen. Nee die Lieve vertrouw ik ook sinds de aflevering van vanavond niet meer En Noud en de kogels? Ik dacht dat Noud pas na de dood van Ludo in GTST was gekomen ? Nou ik ben iig erg benieuwd hoor, het mag nou wel eens uitkomen wie Ludo heeft vermoord. Ben nieuwsgierig
Heb het gisteren gemist, had cursus. Noud zou best kunnen, we weten immers niet wie hij echt is en met wie hij steeds telefonisch contact heeft. Misschien martine? En die Lieve ...die vertrouw ik voor geen meter. Straks even de herhaling kijken.
Die Lieve is echt niet te vertrouwen. Zij heeft volgens mij die brief geschreven voor Charlie. Hoe ze doet tegen Rosa en Charlie..... Ik vertrouw haar echt niet, weer iets spannends in GTST