Update Dinsdag 4 September 2007 Jef uit zijn verliefde gevoelens voor Barbara. Barbara weet niet goed wat ze ermee aanmoet; zij is niet verliefd op Jef. Ze houdt wel van hem, maar als een gewone vriend. Jef baalt; wat moet hij nu? Hij vraagt advies aan Laura, maar Dorothea vangt hun gesprek per toeval op. Ze is er behoorlijk van overstuur, maar ze laat niets aan Jef merken. Dorothea loopt weg, huilend over straat. Een onbekende vrouw vindt haar en neemt haar mee. Dorothea en Sjors zitten wanhopig in de wachtkamer van het ziekenhuis te wachten op nieuws over Bings toestand. Dorothea vreest dat haar zoon het niet gaat redden. Terwijl Dorothea weg van huis is en niemand haar kan bereiken, komt Bing bij. Sjors is blij. Anita en Dennis moeten tijdelijk hun huis uit, omdat er asbest is gevonden. Ze willen zolang logeren in de Rozenboom, maar Laura biedt haar huis aan. Ze zou het erg gezellig vinden om hen in huis te hebben. Vooruitblik op Woensdag 5 September 2007 Charlie zoekt Alexandra op in de gevangenis, ze wil weten waar haar echte zoon is. Nick wordt wakker van geflits, Lorena maakt stiekem foto's van hem. Fos is zenuwachtig voor zijn date met Vicky.
Update Woensdag 5 September 2007 Lorena maakt foto's van Nick terwijl hij ligt te slapen. Nick wordt wakker en wil dat Lorena de foto's wist. Lorena doet dat niet. Ze wil bij Nick gaan wonen, anders zet ze de foto's op het internet. Nick wil graag met haar samenwonen. Bing is weer bij kennis. Sjors is dolblij. Jef is op zoek naar Dorothea, maar ze is onvindbaar. Vicky vertelt Jef dat ze Dorothea bij een onbekende vrouw in een Duitse auto heeft zien stappen. Jef begrijpt er niets van. Hij denkt dat ze mogelijk is ontvoerd. Als hij naar het ziekenhuis gaat (in de hoop daar Dorothea te vinden), vertelt hij Bing en Sjors dat Dorothea mogelijk is ontvoerd. Bing schrikt zich rot. Fos en Vicky verheugen zich op hun avond; ze willen met elkaar naar bed toe. Bij Vicky thuis logeren plotseling Dennis, Anita, Noud en Rikkie, waardoor ze naar Fos' kamer uitwijken. Eenmaal daar zoenen ze steeds heftiger. Charlie en Jack zoeken Alexandra op in de gevangenis. Jack heeft hiervoor een bewaker moeten omkopen, omdat Alexandra eigenlijk geen bezoek wil. Alexandra is niet blij Charlie weer te zien. Ze weigert toe te geven dat zij de echte Valentijn heeft. Charlie wordt woedend, maar het heeft geen zin. Alexandra lacht Charlie hard uit. Als Charlie en Jack weer gaan, pleegt Alexandra snel een telefoontje naar haar moeder. Zij past op de echte Valentijn. Ze zegt tegen haar moeder: 'De mensen waarover ik u heb verteld zijn hier geweest, en ik vrees dat ze u ook snel zullen vinden. U mag voor niemand opendoen. Ze willen Felix van mij afpakken!'... Vooruitblik op Donderdag 6 September 2007 Milan komt de opening van het Ludo Sanders Huis verstoren: hij noemt Ludo een moordenaar. Robert probeert Barbara ervan te overtuigen dat zijn contact met Janine niks voorstelde.
Update Donderdag 6 September 2007 De moeder van Alexandra heeft een telefoontje van haar dochter gekregen dat Jack en Charlie achter Valentijn aanzitten. Ze vlucht snel met Valentijn, want Jack en Charlie kunnen haar elk moment op het spoor zijn. En inderdaad, nog diezelfde dag staan Jack en Charlie voor haar huis. Niemand doet open. Even later wel! De vrouw is thuis en al snel laat ze Charlie de echte Valentijn vasthouden. Maar is dit wel de echte Valentijn? Heeft de vrouw de babys niet nogmaals omgewisseld toen ze even weg was? Vandaag is de grote dag voor Ludo: het Ludo Sanders Huis wordt geopend. Er is veel pers aanwezig en Ludo is apetrots. Na een woord van dank van Ludo zelf, springt ineens Dian op het podium. Ludo is niet blij met haar komst. Tot overmaat van ramp komt Milan de boel verzieken. Hij springt voor de microfoon en vertelt voor alle pers dat Ludo Sanders nogal veel slachtoffers heeft gemaakt... De nieuwste editie van het blad 'Now' is uit, met daarin het interview met Robert. Barbara leest het als eerste. Meteen daarna krijgen Robert en Barbara weer ruzie over Roberts 'affaire' met Janine. Lorena komt in Huize Sanders wonen, maar Ludo is daar totaal niet blij mee. Hij heeft er echter weinig over te zeggen; voordat hij het in de gaten heeft, staat Lorena al met koffers op de stoep. Vooruitblik op Vrijdag 7 September 2007 Als Laura onverwacht thuiskomt, liggen Anita en Dennis wel heel gezellig op de bank. Janine vindt dat zij en Ludo uit elkaar moeten gaan, dat is het beste voor hen allebei. Charlie eist van de moeder van Alexandra dat ze haar zoon terugkrijgt.
I LOVE RICK! Altijd fan van hem geweest ! Schrok echt toen ik hem ineens in beeld zag, hihi! vind ik echt geweldig! Liefs Kiss
ik kreeg gewoon de rillingen toen ik rick daar zag verschijnen, vond het altijd zo een lekker ding(en nog steeds) Hoop dat hij er wel een tijdje in blijft!
Update Vrijdag 7 September 2007 Ludo ontkent alles wat Milan over hem zegt tijdens de opening van het Ludo Sanders Huis. Alle pers vliegt meteen op Ludo af om verhaal te halen. Janine geeft Milan groot gelijk. Ze deelt Ludo dan ook mee dat ze bij hem weggaat. Hij kan niet veranderen, hoe graag hij dat ook wil. Ludo zegt tegen Janine dat hij wraak wilde nemen op Robert, omdat hij bang was Janine kwijt te raken. Dat was zijn angst, en wellicht zelfs zijn enige angst. Een goed gesprek tussen Janine en Ludo, eindigt in een somber einde. Bij beide staan de tranen in de ogen, maar Janine kan niet anders dan vertrekken. Ze zet definitief een punt achter haar relatie met Ludo..! Jack en Charlie willen Valentijn mee naar huis nemen, maar de moeder van Alexandra houdt dat tegen. Ze is ervan overtuigd dat de baby niet Valentijn is, maar Felix; de baby van Alexandra. Anita krijgt een telefoontje dat Rikki bij een vriendin was spelen, maar dat ze plotseling is weggerend en bij een vreemde man in de auto is gesprongen. Anita is behoorlijk overstuur en gaat haar meteen zoeken. Ze belt iedereen op, maar niemand heeft Rikki gezien. Plotseling komt Rikki doodleuk aangelopen, er is niets aan de hand. Als Anita Rikki vraagt bij welke meneer ze in de auto is gestapt, zegt Rikki: het was geen meneer; het was papa. Plotseling staat Rik voor haar neus! Rik is terug in Meerdijk. Vooruitblik op Maandag 10 September 2007 Tot grote schrik van Dennis en Anita wil Rikki dat Rik bij hen blijft logeren. Jef ontvangt een brief van Dorothea en is verbijsterd over de inhoud. Charlie is vastberaden en wil Felix alsog ophalen.
ohhh, ik heb goede tijden ook gemist gisteravond, maar opgenomen, ga dus zo gauw even kijken, als ik dit lees hierboven! rick was geweldig ja, maar weet je wie ook zo'n heerlijke vent om te zien, tonnie van onm.... volg gtst echt elke avond, anders neem ik het wel op...
Update Maandag 10 September 2007 De recherche stopt met de zoektocht naar Dorothea, omdat ze vrijwillig in een vreemde auto is gestapt. Er is dus geen sprake van ontvoering. Jef en Bing zijn woedend. De volgende morgen zit er brief van Dorothea bij de post voor Jef. Ze schrijft: 'Nu Bing dood is, en jij verliefd bent op Barbara, ben ik weg. Zoek me niet, het heeft geen zin. Dorothea.'. Rik is terug in Meerdijk. Anita is hier niet zo blij mee, in tegenstelling tot Rikki. Dennis voelt zich bedreigd; hij is bang dat Rik Anita terug wil. Anita maakt hem duidelijk dat Rik jaren geleden alles kapot heeft gemaakt door haar te bedriegen met andere vrouwen, dus zij wil hem absoluut niet terug. Ze houdt van Dennis. Rik daarentegen, maakt Jef meteen duidelijk dat hij voor Anita terug is gekomen naar Meerdijk. De volgende ochtend gaan Rik, Anita en Rikki samen ontbijten. Er komen veel herinneringen bij Anita boven. Zou Anita nog gevoelig zijn voor Riks charmes? Vooruitblik op Dinsdag 11 September 2007 Nick wil Valentijn ophalen, maar krijgt Charlie en Jack niet te pakken. Vicky is meer dan geinteresseerd als ze hoort dat Anita een schoolmusical wil organiseren. Ludo verleidt Janine nog een tango met hem te dansen.
Update Dinsdag 11 September 2007 Charlie laat alle bewijzen tegen Alexandra aan Alexandra's moeder zien. Het politierapport, DNA-onderzoek, de geboorte-akte; overal blijkt uit dat Alexandra's 'zoon' in werkelijkheid Charlie's zoon is. Alexandra kan er niet langer onderuit en vertelt haar moeder de waarheid. Haar moeder schrikt. Alexandra draait door als haar moeder zegt dat 'Felix' (de echte Valentijn) bij Charlie hoort. Nog diezelfde avond komt Alexandra's moeder de echte Valentijn aan Charlie teruggeven inclusief al zijn spulletjes. Charlie is dolblij. Maar wat doen ze nu met de andere baby? Jack wil zijn ouders opsporen en hem teruggeven aan hen. Charlie heeft daar veel moeite mee. Alsof dat niet alles is, komt Nick die avond langs; het was vandaag zijn dag met Valentijn, maar Charlie was onbereikbaar. Nu wil hij Valentijn meenemen. Maar Nick weet nog van niets... Rik zegt dat hij niet naar Meerdijk is gekomen voor Anita, maar voor Rikki. Maar hij zou Anita ook wel graag terug willen hebben. Ludo wil voor de laatste keer met Janine de tango dansen. Janine gaat erop in; als afscheid van hun relatie. Daarna vertrekt Janine. Ze verblijft voorlopig in de Rozenboom. Zij en Ludo spreken af om elkaar voorlopig met rust te laten en niets tegen Nina te zeggen. Anita organiseert een musical op het Lorenz College. Vicky is erg geinteresseerd. Haar droom is om beroemd te worden en door middel van deze musical kan ze kijken of ze echt talent heeft. Vooruitblik op Woensdag 12 September 2007 Nick staat onverwacht voor de deur. Jack kan nog net voorkomen dat Nick doorloopt naar de slaapkamer. Dian ziet Janine inchecken bij De Rozenboom en hoort haar uit over haar relatie met Ludo.
Update Woensdag 12 September 2007 Robert wil ontslag gaan nemen bij Alvida, na alles wat Dian hem heeft aangedaan. Als hij Dian zijn vertrek meedeelt, wordt Dian boos. Ze wil niet dat Robert weggaat; ze kan hem niet missen. Dian vindt het uiterst lollig dat Janine in de Rozenboom komt logeren, omdat ze bij Ludo weg is. Dians missie is geslaagd: Ludo en Janine zijn definitief uit elkaar. Sjors vangt Janine op; ze praten eindelijk sinds lange tijd weer eens goed met elkaar. Het voelt voor Charlie en Jack nog heel vreemd dat de echte Valentijn terug is. Wat doen ze nu met de andere baby? Charlie moet terugdenken aan het moment toen uitkwam dat niet Barbara maar Valerie haar biologische moeder is. Charlie was toen heel boos, en dat wil ze de 'oude' Valentijn niet aandoen. Ze wil hem terugbrengen naar zijn echte ouders. Fos heeft Vicky opgegeven voor de auditie van de musical op het Lorenz College. Al snel komt Vicky daar achter, maar ze is hier niet echt blij mee. Toch gaat ze. Eenmaal bij de audities is Vicky erg zenuwachtig. De jury is streng. Als Vicky aan de beurt en op het podium staat, krijgt ze geen woord meer uit haar mond... Vooruitblik op Donderdag 13 September 2007 Bing is woedend als hij begrijpt dat Jef de reden is dat Dorothea Meerdijk heeft verlaten. Rik haalt herinneringen op, maar Anita wil dit niet en stuurt hem weg.
Update Donderdag 13 September 2007 Jef vertelt Bing eindelijk over de brief die Dorothea aan hem heeft geschreven. Bing is woedend dat Jef hem dat niet eerder heeft verteld. Als Jef vertelt dat Dorothea weg is, omdat ze denkt dat Jef verliefd is op Barbara, wordt Bing nog bozer. Is Jef verliefd geweest op een andere vrouw?! Bing gelooft zijn oren niet. Jef krijgt amper de kans om het uit te leggen. Die avond doet Bing een oproep op tv om zijn moeder te vinden. Hij wordt daarbij erg emotioneel. Hij voelt zich zo nutteloos in het ziekenhuisbed; hij wil meer doen om zijn moeder te vinden. Hij besluit zijn infuus eruit te trekken en op zoek te gaan naar zijn moeder. Maar na een paar stappen gaat Bing enorm hijgen en huilen; hij is nog veel te zwak. Vicky voelt zich erg rot, omdat ze geen woord uit haar mond kreeg toen ze auditie voor de musical moest doen. Fos begrijpt er helemaal niets van, maar als hij met Laura praat, begint hij te begrijpen dat Vicky plankenkoorts heeft. Fos wil Vicky helpen daar vanaf te komen. Als hij zich omdraait, durft Vicky voor hem te zingen. Ze zingt prachtig. Plotseling komen Anita en Dennis binnengelopen. Anita vindt dat Vicky prachtig zingt en ze wil dat Vicky meedoet met de musical. Vicky is dolblij. Vooruitblik op Vrijdag 14 September 2007 Nick vindt dat Lorena haar eigen geld moet verdienen en zoekt een baan voor haar. Robert doet zijn best om te verbergen dat hij bezorgd is om Janine. Charlie schrikt als Barbara ineens voor de deur staat.
zo ik ben weer bij gelezen, thanks toys! vanavnond heb ik een bruiloft kan ik het weer niet zien..... dus ik wacht op de up date.