Zo dit is leuk allemaal GTST fans bij elkaar! Erg handig die update van Toys als ik een aflevering heb gemist kan ik hem z'on beetje nog volgen via die update, SUPER! Liefs shirley
Wat heeft Charlie nu tegen Nick gezegd dan dat ie zijn zoon niet meenam? Ze moeten dit toch gewoon vertellen? Vanavond weer met Barbara, af en toe is het wel heel moeilijk hoor, zo'n verhaallijn...... Rik terug is wel weer leuk! Ik heb het niet zo op die Dennis, dus kom maar op bad guy.......haha....
Update Vrijdag 14 September 2007 Als Barbara onverwachts bij Charlie en Jack op bezoek komt, krijgt Charlie het erg benauwd. Haar moeder weet niet wat er allemaal is gebeurd met betrekking tot Valentijn, en dat wil Charlie liever ook zo houden. Een verpleegster vindt Bing op de gang in het ziekenhuis. Hij is erg zwak en kan geen stap meer zetten. Al snel gaat Sjors naar Bing toe, die gelukkig niets heeft overgehouden aan zijn avontuurlijke wandeling. Bing is wanhopig; hij wil zijn moeder zoeken. Sjors houdt hem tegen. Dan komt de politie binnen. Ze hebben Dorothea's tas en haar lege portemonee gevonden... in de buurt van München... Robert en Barbara horen van Dian dat Ludo en Janine uit elkaar zijn. Ze weten niet of ze Dian moeten geloven, aangezien Dian alles bij elkaar verzint en mensen uit elkaar drijft. Maar als Robert Janine in de Rozenboom tegenkomt, wordt hem al snel duidelijk dat het klopt. Janine barst meteen in tranen uit als ze vertelt dat het uit is met Ludo. Robert troost haar. Charlie wil Nick de hele waarheid omtrent Valentijn en Felix vertellen. Hij moet afscheid kunnen nemen. Jack is het hier absoluut niet mee eens. Toch gaat Charlie die middag naar Nick toe om het hem te vertellen. Hoe zal Nick hierop gaan reageren? Vooruitblik op Maandag 17 September 2007 Jef ontvangt een tip over Dorothea. Robert vindt dat Barbara het moet bijleggen met Janine. Kan Barbara dit? Charlie begaat een fout door Jacks waarschuwingen te negeren.
Update Maandag 17 September 2007 Bing is in paniek, omdat hij vreest voor het leven van zijn moeder. Jef zet zijn zoektocht voort en plaatst een oproep op een Duitse website. Al vrij snel krijgt hij een reactie: een man heeft Dorothea één uur geleden in Frankfurt gezien. Ze is een huis binnengestapt en Jef heeft het adres daarvan in handen gekregen. De politie gaat er meteen achteraan. Zou Dorothea nu snel terecht zijn? Nu Robert ontslag heeft genomen bij Alvida, is hij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Hij wil Milans agent worden en voor hem optredens regelen op grote evenementen. Milan ziet dat wel zitten. Robert heeft nog steeds goed contact met Janine en troost haar als hij hoort dat zij en Ludo uit elkaar zijn. Daarnaast probeert Robert om Janine en Barbara weer dichter bij elkaar te brengen, hun ruzie bij te leggen. Barbara peinst er niet over. Charlie moet Nick onmiddellijk vertellen wat er allemaal speelt met Valentijn, want de echte ouders van Valentijn staan al bij Jack voor de deur. Zij komen hun kind ophalen. Charlie durft het niet te vertellen als puntje bij paaltje komt. Die middag wil Charlie met 'Felix' naar buiten toe. Jack vindt dat erg onverstandig, want iedereen kan zien dat het niet Valentijn is. Charlie is eigenwijs en gaat toch. Als Charlie met Felix in de lobby van de Rozenboom is, komt ze plotseling Nick, Lorena en Valentijn tegen! Vooruitblik op Dinsdag 18 September 2007 Dennis is het zat dat Rik Anita niet met rust laat en gaat de confrontatie met hem aan. Charlie neemt met pijn in haar hart scheid van haar kind. Vicky wil dolgraag een rol in de schoolmusical, maar verpest haar laatste kans.
Update Dinsdag 18 September 2007 De tipgever die dacht Dorothea in Frankfurt te hebben gezien, blijkt een grapjas te zijn geweest. Het adres waar hij Dorothea heeft gezien, bestaat helemaal niet. Jef en Bing zijn zwaar teleurgesteld. Bing besluit om in zijn eentje naar Dortmund af te reizen om zijn moeder te gaan zoeken. Hij kan dan tevens gaan nadenken over zijn relatie met Sjors; wil hij nog wel met haar verder? Charlie kan maar geen afscheid nemen van Valentijn. Ze wil hem houden. Met veel pijn en moeite laat ze hem toch gaan. Jack brengt Valentijn terug naar zijn echte ouders. Nu moet Nick het nog te weten komen... Vicky krijgt een tweede kans om auditie te doen voor de schoolmusical, maar op het laatste moment wordt ze weer enorm zenuwachtig. Ze krijgt geen woord uit haar mond. Ze heeft het verknald. Als ze later die dag thuiskomt, zijn Dennis en Anita er ook. Vicky probeert Anita nogmaals van haar talent te overtuigen door in de woonkamer voor haar te zingen. Anita kan het risico niet lopen. Rik denkt erover om definitief in Meerdijk te blijven; hij heeft niets meer in Nieuw-Zeeland te zoeken. Als Dennis dat hoort, wordt hij bang om Anita kwijt te raken. Hij zoekt Rik op en waarschuwt hem. Rik zegt dat het een kwestie van tijd is totdat Anita bij hem terugkomt. Vooruitblik op Woensdag 19 September 2007 Janine verbergt voor Nina wat er met haar is. Barbara neemt ontslag bij Dian, maar of Dian zich daarbij neerlegt...? Lorena probeert Ludo's respect te winnen door een gezellige avond voor hem te organiseren.
Update Woensdag 19 September 2007 Als Nina naar Ludo en Janine belt, merkt ze dat zij beide raar doen. Ze vraagt zich af wat er aan de hand is. Janine en Ludo voelen zich allebei rot vanwege de breuk. Janine kan de werkdruk bij de NOW niet aan, en Ludo reageert zijn woede steeds op Lorena af. Lorena probeert dat te doorbreken door Ludo die avond te verrassen met een etentje en een fotolijstje met foto's van Valentijn erin. Ludo lijkt het te waarderen, maar aan het eind van de avond spreekt hij zich pas echt uit: 'Ik weet waar jij mee bezig bent, maar jij zult nooit een lid van deze familie worden, niet zolang ik leef'. Fos probeert Vicky ervan te overtuigen om alsnog naar Anita te gaan om te vragen of ze tóch in de schoolmusical mag spelen. Vicky durft niet, dus doet Fos het zelf. Fos weet Anita te overtuigen! Vanaf nu zal Vicky de hoofdrol gaan spelen, en Fos zal als technicus bij de musical betrokken zijn. Vicky zingt namelijk wel goed als Fos in de buurt is. Vicky en Fos zijn dolblij. Bing is vertrokken uit het ziekenhuis. Hij wil morgen naar Duitsland toe gaan om zijn moeder te zoeken. Sjors is bang dat zij en Bing dan definitief uit elkaar zullen gaan. Vooruitblik op Donderdag 20 September 2007 Bing vraagt Sjors hem te laten gaan. Kan Sjors afscheid van hem nemen? Laura vindt dat Anita Rik terug moet sturen naar Nieuw-Zeeland. Dennis heeft echter een ander plan om van Rik af te komen.
echt handig die updates Toys! ik denk dat veel mensen daar plezier van hebben. maar hoe houd jij het eigenlijk bij? met pen en papier GTST kijken? ik ben er vanavond weer niet, dus ik lees mee! (morgenvroeg als de herhaling komt ben ik ook weg) liefs
Haha nee hoor rach84! Ik krijg zelf zo'n update van GTST, daar kan iedereen zich voor aanmelden. Weet dat veel meiden die updates lezen dus zet ik ze ook hier neer. Leuk dat jij ze ook leest!
ja whahaha.. ik zou het ook zo doen hihi! maar heb het gisteren gemist..! dus wacht nog even op een update! liefs
Heb nog geen update ontvangen meiden...dus nog effies geduld of straks de herhaling kijken inclusief het gezellige belspel
Update Donderdag 20 September 2007 Barbara lijkt er voor open te staan om weer met Janine te praten. Als ze elkaar in de Rozenboom tegenkomen, raken ze aan de praat. Hoewel het nog een beetje onwennig is, nodigt Barbara Janine thuis uit. Janine garandeert dat ze nu echt definitief weg is bij Ludo. Barbara gelooft dat niet; Janine en Ludo zijn al zo vaak uit elkaar gegaan. Toch ziet Barbara wel in dat haar leven veel aangenamer is mét Janine. Ze wil de ruzie bijleggen. Janine is dolblij. Barbara en Janine zijn weer vriendinnen. Rik gaat uiteten met Dian, omdat zij nogal in een dip zit. Iedereen walgt van Dian, behalve Rik. Rik wil Dian helpen om weer vrienden te krijgen. Les 1: stop met wraak nemen op Ludo. De volgende dag gaat Dian naar Barbara en Robert toe. Ze wil hen terug bij Alvida en biedt hen een contract met erg goede secundaire voorwaarden en een hoog salaris aan. Robert en Barbara weigeren toch. Ze willen niks met Dian te maken hebben. Bing vertrekt vandaag naar Duitsland om zijn moeder te zoeken en om na te denken over zijn relatie met Sjors. Sjors is bang dat zij en Bing definitief uit elkaar zullen gaan. Ze barst in tranen uit als Bing weg is. Rik besluit om definitief in Meerdijk te blijven. Anita en Dennis zijn hier helemaal niet blij mee. Laura waarschuwt Anita: Rik wil haar terug. Anita ziet geen gevaar: ze houdt van Dennis. Dennis is wel bang. Om Anita bij zich te houden, moet hij iets romantisch doen. Een paar uur later gaat Dennis ineens op zijn knieen en vraagt Anita ten huwelijk...! Vooruitblik op Vrijdag 21 September 2007 Terwijl Charlie en Jack op weg zijn naar Nick, gebeurt er iets verschrikkelijks. Lorena wil als fotografe aan de slag bij de NOW, maar zal Janine haar aannemen na alles wat er is gebeurd? Anita maakt een belangrijke keuze.
in de veronicagids zojuist ff de vooruitblik voor de hele week gelezen en heb nu een donkerbruin vermoeden dat charlie uit de serie verdwijnt.
dat idee had ik dus ook al dat charlie uit de serie gaat wel jammer want als je ziet of hoor wie er allemaal weg gaan lijkt het me erg saai worden op den duur