weet je wie echt NIET kan acteren? Jack Oh My... die is zo slecht.. haha volgens mij zijn Thunderangel, dolphin en ik de enige die hier over gtst praatte
Aaaaaaaaaargh! Wie heeft er net gekeken?! Ik schrok me rot toen Bob ineens achter die bank vandaan kwam! En ik dacht net "eindelijk voorbij"... En ben benieuwd hoe Lorena dat gaat oplossen met Nick...dom wicht dat ze dacht dat ze "ff alleen een ICSI behandeling" kon ondergaan van nota bene zíjn zaad, zonder dat hij erbij is Misschien gaat ze een look-a-like huren
Update Maandag 7 Januari 2008 Jef en Dorothea vinden sporen van Dian in Bobs buitenhuisje. Ze weten nu zeker dat Dian en Bob daar zijn geweest. Ook Dennis en Anita zoeken de omgeving van Bobs buitenhuisje af. Ondertussen is Dian ontsnapt uit Bobs auto, maar Bob rent haar achterna. Uiteindelijk haalt hij haar in. Gelukkig zijn daar ineens Dennis en Anita die Dian weten te redden. Bob weet te vluchten. Eenmaal terug in het buitenhuisje moet Dian een verklaring afleggen tegen de politie. Dian is behoorlijk aangeslagen. Samen met Jef en Dorothea gaat ze terug naar huis toe. Die avond is Dian alleen thuis. Wel heeft ze 24 uur per dag politiemannen voor haar huis staan, omdat Bob nog niet is opgepakt. Lorena wil wraak nemen op Nick. Ze zoekt de dokter op die hen destijds wilde helpen met de zwangerschap van Agnes. Lorena zegt tegen de dokter dat zij nu zelf de moeder van Nicks kind wil worden. De behandeling moet worden voortgezet. Sjors is begonnen met haar stage bij Sanders Inc. Nick geeft haar een voorkeursbehandeling, maar Sjors wil dat niet. Vooruitblik op Dinsdag 8 Januari 2008 Jef kampt met schuldgevoelens over wat er met Dian is gebeurd. Charlie wil Dorothea's personal assistent worden, maar gaat iets te enthousiast te werk. Noud doet Vicky een voorstel, maar Vicky weigert en loopt weg. Milans cd krijgt een slechte recensie.
hahaha was ik dus niet de enige.. en mijn man maar doodleuk zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen. Ik denk dat ze droomt, want dat kan anders nooit !
Ja lijkt me wel dat ze dat droomt, er staat politie voor haar deur! Hoe had hij anders binnen kunnen komen? Mijn mannetje was ook stomverbaasd... 'nah, dat kan toch helemaal niet?' Xx
sorry dolphin... (je kan je opgeven voor een gastrolletje he.. misschien in het ziekenhuis in meerdijk voorbij komen rijden in een bed als hoogzwangere zwaai je dan even naar me?)
haha geen droom dus.... alles kan in gtst haha zelfs weer uit de dood tot leven komen.. maar het blijft leuk
Nog meer GTST kijkers hier dus. Wat was dat spannend heh met Bob en Dian. Ik schrok me ook rot toen hij gister ineens van achter die bank vandaan kwam. Ben benieuwd wat voor spannends de schrijvers nu weer gaan verzinnen....
Update Dinsdag 8 Januari 2008 Milan krijgt een negatieve recensie over zijn cd. Milan is hier zo boos over dat hij de journalist opzoekt. In zijn woede slaat hij de journalist, maar de man blijkt sterker te zijn dan Milan had ingeschat. Milan krijgt een flinke klap in zijn gezicht terug. Dennis vindt dat de journalist gelijk heeft: Milans muziek is weinig vernieuwend. Noud wil dat Vicky weer bij Laura komt wonen, zodat zij vaker samen zijn. Vicky ziet dat niet zitten; ze wil voor zichzelf zorgen. Noud is teleurgesteld, maar hij begrijpt het wel. Bob weet, ondanks alle beveiliging, toch het huis van Dian binnen te sluipen. Hij bedreigt Dian met een pistool en een mes. De politiemannen die bij Dian voor de voordeur staan hebben niets door. Op het moment dat Bob Dian wil neerschieten, valt de politie gelukkig net op tijd binnen. Ze weten Bob te overmeesteren en nemen hem mee naar het bureau. Nadat Charlie de informatiebijeenkomst van LoveTree heeft gehouden, zijn er maar liefst 234 nieuwe inschrijvingen binnengekomen. Dorothea is dik tevreden over Charlie. Charlie vindt het werk zo leuk dat ze een vaste aanstelling als Dorothea's personal assistent bij LoveTree wil. Die middag gaat Charlie diverse panden bekijken, want LoveTree wil een eigen pand hebben. Dorothea kan niet mee. Charlie is zo enthousiast over één pand dat ze het huurcontract meteen tekent. En dat terwijl Dorothea van niets weet! Als Dorothea dit hoort, schrikt ze zich kapot. Ze zit ineens voor vijf jaar aan een pand vast! Dorothea is woedend op Charlie. Vooruitblik op Woensdag 9 Januari 2008 Janine denkt dat Ludo Sanders Inc. wil reorganiseren en gaat op onderzoek uit. Rik komt eindelijk vrij. Dennis vindt dat Anita daar wel heel erg blij om is. Charlie wil zo graag Dorothea's respect terugwinnen, dat haar relatie met Jack onder druk komt te staan.