GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    als ik maar niet hoef te bevallen voor de camera.. :confused:

2. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Woensdag 9 Januari 2008

Nu Bob is opgepakt, wordt Rik vrijgelaten. Hij is dolblij, maar het is ook weer even wennen. Hij verblijft in de Rozenboom. Die middag zoekt hij Dennis en Anita op. Hij wil hen bedanken voor alles wat zij voor hem hebben gedaan. Rik legt zich erbij neer dat hij Anita niet terug kan krijgen. Hij wenst haar en Dennis een gelukkig leven toe. Rik zal in de buurt van Rikki blijven, maar hij zal Dennis en Anita zo weinig mogelijk lastigvallen.

Charlie moet het pand dat zij voor 5 jaar heeft gehuurd afbellen. Ze heeft geluk: de eigenaren doen niet moeilijk. Charlie moet 150 euro betalen, maar dan wordt het huurcontract per direct ontbonden. Nu moet Charlie Dorothea's vertrouwen weer zien te winnen.

Charlie heeft het enorm druk met LoveTree, waardoor ze totaal geen tijd meer heeft voor Jack en JJ. Jack is het beu; Charlie kan haar kind niet zomaar aan de kant schuiven. Als Charlie haar gedrag niet aanpast, wil Jack dat Charlie vertrekt.

Nina heeft vandaag haar presentatie van Tasjesdief. Fos heeft voor haar een website gemaakt met online-winkel. Hoewel Nina erg zenuwachtig is, gaat de presentatie erg goed. Er wordt positief gereageerd op Tasjesdief.

Janine kan er niet tegen dat ze niet weet wat Ludo's plannen zijn met Sanders Inc. en de NOW. Ze sluipt stiekem zijn kantoor binnen. Ze doorzoekt zijn bureau in de hoop iets te vinden om Ludo's plannen.

Vooruitblik op Donderdag 10 Januari 2008

Lorena doet Fos een voorstel: als hij haar helpt wraak te nemen op Nick, mag hij een wederdienst verzinnen. Sjors moet toegeven dat zij en Nick een goed team zijn. Totdat hij te ver gaat. Janine en Ludo proberen elkaars vertrouwen te winnen, maar zijn beiden niet oprecht.

3. voor een gastrol zat dat er vast niet inzitten hihihi

4. vond het niet leuk hoe Sjors op het einde reageerde :(
    ik wil dat ze wat krijgen met elkaar :)

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    zoenuh.. :) :)

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Weer verkrachten? :rolleyes:

Ik wil dat Anita terug bij Rik komt...die Dennis mogen ze van mij de serie uit schoppen...wat een irritatie wekt die vent steeds op.

En Charlie :confused: aan de hoogste Love-Tree ophangen samen met Dorothea!

Hillarisch, toen Jack terug kwam van het CB: "zwaar ondergewicht dus, en er is iets met z'n heupjes waaraan hij geopereerd zal moeten worden".
    En Charlie maar doorblaten over dat Love-Tree :)

7. heb je het niet gezien TA?
    hij ging te ver omdat hij haar wilde zoenen en Sjors zei toen boos: Nee! als ik nee zeg is het nee!

Anita en Rik moeten zeker weten wat krijgen.
    Sjors en Nick ook, en die moeten samen een kind krijgen
    Janine moet vandaag nog ontslagen worden want die werkt echt op mijn zenuwen.
    Dennis mag nog wel blijven ;)

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    die Rik daar word ik gek van.. :rolleyes:

9. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Donderdag 10 Januari 2008

Ludo betrapt Janine in zijn kantoor. Hij is woedend en beschuldigt haar van bedrijfsspionage. Janine wil weten wat Ludo van plan is met de NOW. Ludo geeft een verklaring, maar hij liegt. Ludo is bezig met een grote reorganisatie, maar dat mag Janine niet weten.

Lorena kan haar schuld bij Teluma niet betalen, waardoor ze voor Bing moet gaan werken. Ze is een avondje serveester in de club in een nogal gewaagd kostuum: een bunny. Lorena vindt het vreselijk, maar ze heeft geen keus.

Lorena heeft iemand nodig die zich voor kan doen als Nick en met haar meegaat naar haar doktersafspraak. Op die manier kan ze zwanger worden van Nick zonder dat hij het zelf weet. Ze vraagt Fos om dit voor haar te doen. In ruil hiervoor mag Fos zelf iets verzinnen wat Lorena voor hem zal doen. Gaat Fos hierin mee?

Sjors en Nick zijn een goed team bij Sanders Inc. Na een dag hard werken nodigt Nick Sjors uit voor een diner bij hem thuis. Sjors stemt in. Ze hebben het erg leuk samen, maar als Nick Sjors aan het eind van de avond een afscheidszoen geeft, loopt Sjors kwaad weg. Ze is niet verliefd op Nick.

Vooruitblik op Vrijdag 11 Januari 2008

Fos helpt Lorena met de uitvoering van haar snode plan, maar het gaat niet helemaal zoals gepland. Dian wil het goedmaken met Rik. Kunnen ze ooit weer vrienden worden? Vicky mist haar vader, maar ze weet zeker dat ze hem ooit gaat ontmoeten.

10. Niet meer actief

Die sjors irriteert mij ook! muts!

11. Kleine

Kleine Actief lid

Dec 17, 2007
    194
    0
    0
    kvindt het zielig voor dian hoe ludo doet en nu gaat ie nog eens wraak nemen.

ik irriteer me aan die milan wat heeft hij een ongelooflijke lelijke mond ielgggg

lorena mag der van mij uit jaloers mens bah

12. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Vrijdag 11 Januari 2008

Dian zoekt Rik op om haar excuses te maken voor de valse beschuldigingen met betrekking tot het stalken. Rik vergeeft Dian, maar hij weet niet of hij nog vrienden met haar kan zijn. Die middag ziet Rik hoe Ludo tekeer gaat tegen Dian. Dian raakt hierdoor van slag en de tranen staan in haar ogen. Rik troost haar.

Fos zal Lorena helpen om wraak te nemen op Nick. Hij zal zich bij de dokter voordoen als Nick Sanders, zodat Lorena zwanger kan worden. In ruil daarvoor moet Lorena op date met Fos. Die middag heeft 'Nick' een telefoongesprek met de dokter. Hij moet wat vragen beantwoorden en toestemming geven voor de behandeling. De dokter neemt hier uiteindelijk genoegen mee. Barbara heeft echter Fos' telefoongesprek opgevangen en ze vindt het raar dat Fos in het gesprek Nicks geboortedatum noemt. Barbara wil weten waar Fos mee bezig is...!

Vicky zegt tegen Noud, Laura en Dennis dat zij haar vader niet kent. Hij was al bij Vicky's moeder weg voordat Vicky was geboren. Vicky hoopt haar vader ooit nog te ontmoeten en te leren kennen. Noud ziet dat Vicky hier erg mee zit, en wil haar helpen. Hij wil Vicky's vader zoeken.

Vooruitblik op Maandag 14 Januari 2008

Janine gaat op oinderzoek uit in Ludo's kantoor. Fos heeft een date, maar krijgt huisarrest van Barbara. Lorena wil haar plan doorzetten, ook al raadt Dian het haar af. Nick laat Sjors' bureau uit zijn kantoor weghalen, maar Sjors lijkt hier niet blij mee te zijn.

13. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Inside information: Vicky blijkt Lotje :D
    Geloof me maar :D
    Het is heus. Heb het uit een zeeeer betrouwbare bron

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    daar gaat alle spanning.. :rolleyes:

15. kan je me uitleggen wie lotje is? ik volg het 'pas' een jaar
    enneh wie is die betrouwbare bron? of ben je opeens met Mark (Jack) aan het daten :)

16. ik heb even opgezocht wie Lotje is (overleden dochtertje van Laura), maar Vicky heeft toch nog contact met haar moeder?

17. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    huh? lotje? die is allaaaang dood.

18. ja dat dacht ik ook.. en ik word wel heel nieuwgierig wie die betrouwbare bron van Thunderangel is :confused:

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    alweer iemand die uit de dood opstaat... als het zoo is vind ik het wel jammer ;) het is ook altijd hetzelfde :p ben benieuwd.. maar vicky lotje aardig gek.... haha ben ook inderdaad benieuwd wie die betrouwbare bron is ;)

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Story, Prive, of toch de weekend.? :)

Share This Page