GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    misschien is deze site wel haar betrouwbare bron http://forum.viva.nl/forum/list_messages/4689/2

2. ja! een zeeer betrouwbare bron :)

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O ik voel hem al aankomen hoor... want dan kan/mag Vikki natuurlijk niets met Noud hebben, want dat is de zoon van haar broer. Want Dennis is dus haar broer...

Het moet niet gekker worden :D

4. hahaha die jannes. t word wel een beetje ingewikkeld zo :)

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    wordt het straks 1 grote familie.. :confused:

6. zijn ze dat niet al?
    oh in dat geval dolphin, doe maar geen bijrolletje en zwaai ook maar niet naar me :)

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Maandag 14 Januari 2008

Lorena's plan is geslaagd; Fos heeft de dokter ervan overtuigd dat Nick toestemming geeft voor een zwangerschap. Lorena neemt Dian in vertrouwen over haar wraakplan. Barbara heeft door dat Fos vuile klusjes voor Lorena doet. Ze is hier boos over en gaat verhaal halen bij Lorena.

Nick heeft Sjors' bureau uit zijn kantoor weggehaald na het incident van de dag ervoor. Sjors zegt dat dat inderdaad het beste is, maar ze lijkt er toch niet blij mee.

Janine barst van nieuwsgierigheid naar Ludo's reorganisatieplannen. Ze wil dat Sjors haar helpt door op Nicks computer te snuffelen naar documenten over de plannen. Sjors weigert dat te doen. Dan maar Ludo's laptop kraken. Wonder boven wonder weet Janine Ludo's paswoord te kraken. Ze heeft nu toegang tot al zijn documenten. Ze komt tot grote ontdekkingen; Ludo wil de Sanders Media Group oprichten, en daarvoor zal hij een aantal personen moeten ontslaan... waaronder Janine!

Vooruitblik op Dinsdag 15 Januari 2008

Rik heeft het moeilijk als hij merkt dat Rikki dol is op Dennis. Terwijl Dian erachter probeert te komen wat Geert in Meerdijk doet, laat Janine Ludo weten dat ze de pers gaat informeren over zijn plannen. Jef is bang dat Dian haar trauma verdringt.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ligt ik daar met weeen en creperen van de pijn, dan zwaai ik wel ff in de camera..Dan lig ik gelijk in het ZH van Meerdijk.. :)

9. dat is atijd hetzelfde kamertje :)

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Klopt. volgens mij is het dezelfde kamer als Ludo's kantoor, ff muurtje erin en snelbehangetje erop en je hebt een andere kamer.. ;) :)

11. nou dat denk ik niet. hahaha :)

Ziekenhuis Meerdijk
    Plaatselijke ziekenhuis, als model (vanaf de buitenkant) hiervoor staat het reeds gesloopte Sint Johannes de Deoziekenhuis te Haarlem
    deze informatie heb ik uit een zeer betrouwbare bron!
    (wikipedia)

12. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
  13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    die gebruiken ze ook voor ONM.. :)

14. volg je dat ook al :confused:

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heeeeeel lang geleden toen het nog op sbs werd uitgezonden, toen viel het me in een keer op.. :)

16. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Dinsdag 15 Januari 2008

Rik probeert Anita uit zijn hoofd te zetten, maar dat lukt hem niet echt. Als hij met Rikki iets leuks wil gaan doen, ziet hij dat Rikki erg dol is op Dennis.

Janine confronteert Ludo met de gegevens die zij op zijn laptop heeft gevonden. Ludo is al die tijd al van plan geweest om Janine te ontslaan. Janine dreigt nu met de informatie naar de pers te gaan. Ludo is bang; dan zouden zijn aandelen enorm gaan dalen. Hij stuurt Geert op Janine af in de hoop dat Janine niets met de informatie gaat doen. Janine kalmeert. Ze ziet in dat zij inderdaad niet goed in Ludo's bedrijf past. Ludo wil Janine echter niet zomaar ontslaan; hij wil haar een bonus geven van 500.000 euro! Zal Janine hierop ingaan?

Vooruitblik op Woensdag 16 Januari 2008

Nick zorgt dat Sjors niet hoort dat haar mentor een andere stage voor haar heeft. Jef laat Ludo beloven Dian met rust te laten. Maar is Ludo te vertrouwen? Charlie helpt Dorothea aan een pand voor Lovetree en wil nog een kans als PA. Janine slaat Ludo's aanbod af en komt zelf met een nieuw voorstel.

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Woensdag 16 Januari 2008

De mentor van Sjors heeft een nieuwe stageplaats voor haar gevonden: een internationale topstage bij Harvard. Dit is een geweldige kans voor Sjors. Nick probeert dit nieuws voor Sjors te verzwijgen; hij wil dat Sjors bij Sanders Inc. blijft.

Janine wil nadenken over het bod dat Ludo haar heeft gedaan. Ze twijfelt enorm. Een half miljoen euro is veel geld, maar wil Janine wel zwijggeld aannemen? Janine besluit met een tegenvoorstel te komen: ze wil de NOW van Sanders Inc. overnemen. Ze belooft Ludo met een goed bod te komen.

Charlie helpt Dorothea alsnog met het vinden van een nieuw pand voor Lovetree. Ze vindt een pand dat aan alle eisen voldoet. Dorothea gaat kijken en ze is er meteen van onder de indruk. Ze gaat het pand huren.

Jef vraagt Ludo om Dian met rust te laten, want zij heeft de afgelopen tijd al genoeg meegemaakt. Ludo belooft dat te doen, maar is hij wel te vertrouwen? Ludo heeft iemand ingehuurd die gevoelige informatie over Dian moet achterhalen. Die man komt tot de ontdekking dat Donald, de man waar Dian enige tijd mee getrouwd is geweest en waar zij een miljoenenerfenis van heeft gekregen toen hij stierf, nog familie heeft. Die familie heeft nooit een cent van Donalds erfenis gekregen... maar daar wil Ludo natuurlijk verandering in aanbrengen. Zijn doel: Dian bankroet maken...

Vooruitblik op Donderdag 17 Januari 2008

Net als Sjors denkt dat ze misschien toch naar Amerika moet gaan, doet ze een onthutsende ontdekking. Noud wil Vicky's vader zoeken. Nina helpt Noud om eerst de moeder van Vicky te traceren. Charlie is woedend als Dorothea haar niet wil terugnemen als PA.

18. zagen jullie dat? rick en anita? of was dat weer een of andere droom van rick?

Thunder angel, wat zegt jou betrouwbare bron?

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik inderdaad ook wel benieuw naar ;)

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha, rach.. :)
    Ik denk zelf een droom, maar ja je weet het niet he..
    Er bloeit daar ook iets bij Nick en Sjors.. :)

Deel Deze Pagina