GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Dinsdag 22 Januari 2008

Janine wil haar personeel van de NOW overhalen om met z'n allen de NOW van Sanders Inc. over te nemen. Het personeel is enthousiast. De gehele redactie wil meedoen met Janine's plan. Ludo wil het plan tegenhouden en speelt in op de negatieve kanten van Janine's plan. Vol verbazing ziet Janine toe hoe Ludo haar hele personeel weet in te palmen...

Ludo heeft een neef van Donald van der Zee over laten komen naar Nederland. Ludo wil ervoor zorgen dat deze jongen, genaamd Jochem, Dians erfenis van Donald krijgt.

Het ziekenhuis heeft een mailtje naar Nick gestuurd over Lorenas afspraak. Lorena moet er acuut voor zorgen dat Nick dit mailtje niet leest. Met andere woorden: ze moet het mailtje onderscheppen. Fos helpt Lorena. Hij kraakt met veel moeite Nicks mailbox en verwijdert net op tijd de email.

Sjors geeft eindelijk toe aan haar verliefde gevoelens voor Nick. Ze praat er met Janine over. Zij adviseert Sjors om goed na te denken over een relatie met Nick. Volgens Janine zal Sjors Nick nooit helemaal kunnen vertrouwen vanwege de verkrachting. Sjors ziet in dat Janine gelijk heeft. Sjors gaat naar Nick toe en vertelt hem dat ze verliefd op hem is, maar dat ze geen relatie met hem wil. Nick begrijpt er niets van. Sjors wil dat Nick haar met rust laat.

Vooruitblik op Woensdag 23 Januari 2008

Dian overspeelt haar hand waardoor ze haar bedrijf kwijt kan raken. Janine moet afscheid nemen van iets wat heel belangrijk voor haar is. Rik en Bing storten zich in een groot avontuur.

2. daar dan de dochter van, was je vergeten [-X :)

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    :confused: :confused: vertel... zo ver was ik nog niet... dan heb ik iets gemist ! :)

4. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Woensdag 23 Januari 2008

Jochem, ook wel Skip genaamd, ontmoet Dian. Dian is meteen argwanend: wat doet Skip hier in godsnaam? Skip zegt dat hij wil weten of Dian met Donald uit liefde is getrouwd of voor zijn geld. Al snel komt Skip erachter dat Ludo gelijk heeft; Dian is met Donald getrouwd voor het geld. Skip zint op wraak.

Rik en Bing komen op het idee om zichzelf in te schrijven voor internetdating.
    Janine wil koste wat koste de NOW van Sanders Inc. overnemen. Barbara en Charlie adviseren Janine om onder Ludo te blijven werken en mee te gaan in hun visie op de toekomst. Als Ludo vertelt wat hij precies met de NOW van plan is, schrikt Janine enorm. Hier kan ze niet achter staan. Janine neemt per direct ontslag. Een collega van Janine neemt ook ontslag: de NOW is niet dezelfde NOW zonder Janine. Janine wil samen met deze collega een nieuw blad beginnen.

Vooruitblik op Donderdag 24 Januari 2008

Vicky krijgt het idee dat Noud homo is en ontmoet Sam: een man die ze helemaal niet wil leren kennen. Nina dwingt Noud tot iets wat hij niet wil doen. Gaat het Ludo lukken Dian alles af te nemen?

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    noud en homo.. :)

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    vroeger keek ik altijd naar GTST, (anders kon je niet mee praten op school he ;))

Sinds ik met mijn man ben keek ik nooit meer naar. Maar nu ik 3 ochtenden vrij ben kijk ik 3 ochtenden naar GTST..... Moet wel lachen hoor.

Dus als je zo bekijkt is laura getrouwd geweest met dennis wie haar zoon is. Ze hadden toch ook een kindje ?

Ieereen is op eens om gewisseld.

oude bekende komen weer tot leven, lijkt wel.....

Ach ja verstand op NUL HIHI.

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Klopt het kindje heet Syl, maar zie je niet veel. Beetje een bijrolletje.

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Misschien een collectieve zelfmoord van lovetree? :D

9. wat zei jou zeer-betrouwbare-bron daarover dan ;)

ik ben er vanavond niet, morgen maar even de herhaling kijken.
    waarom doen sjors en nick er nou zo lang over zeg :( :p

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee ik zat gewoon te speculeren, die betrouwbare bron had alleen datgeen gezegd over Vicky, verder geen sappige nieuwtjes helaas :)

En Sjors en Nick, pure idioterie :(

Ik ben benieuwd hoe de verhaallijn met Lorena verdergaat :D

11. beertje76

beertje76 Lid

Dec 27, 2007
    80
    0
    0
    Ik denk wel dat er nog iets gebeurt met dat gedoe van Lovetree.
    Afwachten...

En Lorena... ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Moet wel lachen om die Fos. :)

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    ik vind het wel leuk tussen Sjors en Nick, alleen Sjors mag nu wel ff in love vallen.. :)

13. ja vind ik nou ook, dat draaien is even leuk maar nu mag er wel eens actie komen 8)

Thunderangel, zit nu te denken: hoe kan Vicky nu nog Lotje zijn? dan moet Sam dus niet haar echte vader zijn?

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Vicky is geen Lotje. Lotje was een dochter van laura maar die is overleden. Maar vicky is geen famillie van laura hoor. Vicky woonde vroeger in een of andere krot en Laura heeft haar toen opgevangen. Dus woonde ze bij Laura. Lotje is totaal iemand anders.

Hier een korte samenvatting over vicky:
    Vicky heeft geen contact meer met haar ouders. Ze woont in een kraakpand, samen met een goede vriendin van haar, die zojuist moeder is geworden. Ze proberen er het beste van te maken, al is dat niet makkelijk met een baby.

Vicky wordt door Laura betrapt nadat er van enkele gasten in De Rozenboom is gestolen. Vicky blijkt de dader te zijn. Ze heeft geld nodig om rond te komen. Laura ontslaat Vicky, maar uiteindelijk ziet ze het toch door de vingers, omdat ze denkt dat Vicky haar leven kan beteren.

Vicky wordt aangevallen door een huisgenoot als hij Laura iets wil aandoen waardoor Vicky voor Laura in de bres springt. De huisgenoot prikt Vicky in haar arm met een vork waarna ze gewond raakt. Laura wil dat Vicky een paar dagen bij haar komt logeren om bij te komen. Inmiddels woont Vicky er nog, en met veel plezier.

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    maar in gtst kan alles;) doden kunnen opstaan :p babys kunnen worden omgeruikd ;) dus wie weet vicky straks toch lotje :)... haha ben benieuwd we zullen welw eer zien :)

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    en is Noud alsnog homo.. :)

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha inderdaad:) alles kan ;)

18. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Donderdag 24 Januari 2008

Dian hoort dat Ludo Skip naar Nederland heeft gehaald, omdat hij denkt dat Dian met Donald voor zijn geld is getrouwd. Skip gelooft echter zelf niet dat Dian voor het geld is getrouwd. Hij wil vertrekken. Ludo haalt Donalds verpleegster erbij om Skip over te halen te blijven. Skip gelooft haar en blijft in Meerdijk. De verpleegster vertelt Skip alle details over de huwelijksvoltrekking van Donald en Dian, want zij was erbij. Dian zetten Donald onder druk om 'ja' te zeggen, en dit ja-woord was tevens zijn allerlaatste woord voordat hij stierf. Nu weet Skip het zeker; Dian is een golddigger!

Desi is weggelopen van huis en zoekt hulp bij Charlie en Lovetree. Na één sessie van Lovetree is Desi ervan overtuigd dat ze terug naar huis moet gaan.

Dennis regelt een romantisch uitje voor hem en Anita. Hij neemt haar mee naar een luxe kamer in de Rozenboom. Eenmaal daar vraagt hij Anita nogmaals ten huwelijk, omdat het begin van huwelijk niet heel goed is verlopen. Anita zegt volmondig 'ja'. Dennis geeft Anita een mooie zilveren ketting, waarna ze plannen maken voor een vakantie.

Rik ontmoet een blonde dame in Teluma en duikt nog diezelfde avond met haar het bed in. Is hij Anita nu al vergeten?

Er is een gaynight in Teluma, maar niet alle gasten hebben dat door. Noud heeft in Teluma een afspraak met Sam Manuels. Vicky hoort dat Noud in Teluma is en denkt plotseling dat hij homo is. Ze gaat kijken waar Noud mee bezig is en ze ziet hem met een oudere man praten. Noud had het liever nog even geheim gehouden, maar hij stelt Vicky voor aan Sam, haar vader...!

Vooruitblik op Vrijdag 25 Januari 2008

Terwijl Lorena in het ziekenhuis belandt, ontdekt Barbara iets schokkends. Nick doet Sjors een belofte die hun leven voorgoed kan veranderen. Vicky weet niet wat ze met Sam aanmoet.

19. Sahara

Sahara Niet meer actief

Wilbert Gieske verlaat GTST na achttien jaar
    Uitgegeven op zaterdag 26 januari 2008 om 09:47:33

(Novum) - Wilbert Gieske stopt na dit seizoen bij Goede Tijden Slechte Tijden. Hij was achttien jaar te zien als Robert Alberts in de populaire soap op RTL 4. "Mijn karakter Robert heeft alles beleefd wat er in een mensenleven te beleven valt", vertelt Gieske zaterdag in De Telegraaf. "Het is klaar."

Gieske nam zelf de beslissing om op te stappen. "Endemol heeft zich heel vriendelijk opgesteld", vertelt de grijze acteur. "Ze hebben me van alles aangeboden. Opa worden en andere verhaallijntjes. Van hen hoef ik niet weg."

Het is nog onduidelijk hoe de laatste vier maanden van Robert in GTST eruit komen te zien. "Robert komt binnenkort terug van wereldreis en dan is het aan de scriptschrijvers hem een mooie finale te geven", vertelt Gieske. "Ik wil niet dood. Het zou fijn zijn als het een vrolijk afscheid wordt."

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja daar heb je gelijk in. Het is soms zo vaag allemaal :(

Share This Page