weet niet of ik het mag plaatsen maar vond deze ook wel grappig: http://www.youtube.com/watch?v=oSFLoUplX7c&NR=1 maar zie geen hele uitzendingen die ik gemist heb op youtube
yeah! 8) ik kijk op de site ook altijd de gemiste afleveringen. soms wel 3 achter elkaar, dat is best leuk
Nick & Lorena, dat word echt spannend! En die arme Fos, die loopt ook echt in 7 sloten tegelijk hè... Beetje ongeloofwaardig dat ICSI verhaal, ik heb er geen verstand van hoor maar mijn nicht zou ermee beginnen en zij en haar vriend moesten echt op talloze gesprekken en gezondheidsscreenings vooraf komen! Als het zo makkelijk als in GTST zou gaan, haha Maargoed, desalniettemin errug spannend!
Update Maandag 11 Februari 2008 Nick wil niet geloven dat Lorena zwanger van hem is. Hij denkt dat dit Lorena's zoveelste leugen is om geld van hem te krijgen. Janine is toch geinteresseerd in Dians aanbod om bij Alvida haar nieuwe magazine uit te geven. Na een onverwachts erg gezellige bespreking geeft Janine toe dat ze graag met Dian in zee gaat. Noud acht het mogelijk dat Evert Brugman, zijn leraar Duits, Vickys vader is. Vicky wil dat absoluut niet; ze walgt van Evert. De volgende dag gaan Vicky en Noud samen naar Evert toe. Vicky vertelt haar verhaal. Evert kent inderdaad een Trudy uit zijn verleden. Vooruitblik op Dinsdag 12 Februari 2008 Nick doet Lorena een onzalig voorstel. Fos doet Barbara een schokkende bekentenis. Charlie bemoeit zich met Desi's liefdesleven en Dennis voelt zich ongewenst door Anita en Rikki als Rik opduikt.
ik vind Nick en Sjors zooo leuk samen, ik heb sjors ooit een keer ontmoet op een concert (mini concert) toen ze net een week in GTST speelde, super stoer mens!
Was net op shownieuws dat er een filmpje van gtst was uitgelukt naar youtube dat Dianne dood zou gaan. Dit is pas eind van de week op tv te zien. Spannend !
Update Dinsdag 12 Februari 2008 Charlie probeert Desi en Bing aan elkaar te koppelen. Bing lijkt Desi inderdaad leuk te vinden. Nick is woedend op Fos, omdat hij er medeverantwoordelijk voor is dat Lorena nu zwanger is. Barbara schrikt hiervan; Fos was toch gestopt met dit idiote plan? Lorena belooft een goed woordje voor Fos bij Barbara te doen, want hij moet hier niet de dupe van worden. Fos wil niet dat hij er ongeschonden van afkomt. Hij biecht de waarheid tegenover Barbara op. Nick wil dat Lorena een abortus pleegt, want hij wil absoluut niet dat zij de moeder van zijn kind wordt. Lorena weigert abortus te plegen. Nick biedt Lorena geld, maar dat neemt ze niet aan. Vooruitblik op Woensdag 13 Februari 2008 Nina beweert dat ze is aangerand, maar door wie? Dians rechtszaak loopt behoorlijk uit de hand en Vicky vreest dat iemand van school haar vader is. Barbara gaat veel te ver in haar straf voor Fos.
Update Woensdag 13 Februari 2008 Vandaag is de tweede zitting in de rechtszaak tussen Skip en Dian om Donalds erfenis. Hoewel Dian de vragen van Skips advocaat nu goed kan beantwoorden, staat ze er nog steeds twijfelachtig voor. Maar dan krijgt Dian onverwachts advies van Janine. Janines advies slaat aan. Dian weet zichzelf behoorlijk goed te verdedigen. Skip doet zijn uiterste best om Nina voor zich te winnen. Nina is gecharmeerd van Skip, maar ze heeft ook Milan; hoe moet dat nu samen? Nina duwt Skip van zich af af hij haar voor de zoveelste keer probeert te zoenen. Nina is het nu beu. Ze vraagt haar vader om Skip het huis uit te zetten, omdat Skip haar heeft aangerand! Fos heeft veel spijt van zijn plan met Lorena. Hij biedt zijn excuses aan bij Barbara, maar zij neemt daar geen genoegen mee. Barbara geeft Fos de rest van zijn leven huisarrest en zijn spelcomputer en laptop moeten meteen de deur uit. Dat is wel een erg strenge straf! Vicky en Noud willen een DNA-test van Evert Brugman, maar hij wil niet meewerken. Vicky wil toch wel graag weten of Evert haar vader is. Dan maar achter Everts rug om een DNA-test uitvoeren. Noud zorgt voor een haarpijl van Evert; dat is voldoende om een DNA-test te laten doen. Trudy vangt het gesprek tussen Noud en Vicky op. Trudy schrikt ervan dat ze Evert Brugman hebben gevonden en ze probeert het Vicky uit haar hoofd te praten om een DNA-test te doen. Zou Evert dan echt Vickys vader zijn?! Vooruitblik op Donderdag 14 Februari 2008 Anita weet niet wat ze moet antwoorden als Dennis een kind met haar wil. Bing heeft een geheime aanbidster, maar denkt dat Rik erachter zit. Ludo vertrouwt Jack voor geen cent. Wat is Jack toch van plan?
Update Donderdag 14 Februari 2008 Nina probeert Ludo wijs te maken dat Skip haar heeft aangerand, maar Ludo heeft meteen door dat Nina staat te liegen. Nina geeft toe. Ze vindt Skip leuk en ze hebben gezoend, maar ze houdt toch van Milan? Ludo praat Skip uit Nina's hoofd. Bing ontvangt een Valentijnskaartje, maar omdat er geen naam onder het kaartje staat, denkt hij dat Rik een geintje met hem uithaalt. In werkelijkheid is het kaartje van Desi. Die avond is er een Valentijnsfeest in Teluma. Desi moet daar Bing zien te versieren. Charlie helpt haar, waardoor Bing denkt dat Charlie hem leuk vindt! Nina krijgt een mooi vest kado voor Valentijn. Ze gaat ervan uit dat het van Milan is en trekt het meteen aan. Als Milan zegt dat hij het vest echt helemaal niets vindt, gaat Nina twijfelen. Is het vest van Skip? Nina voelt zich lullig; zeker nadat Milan in Teluma Nina's Song draait. Voor het eerst hoort Nina het liedje met zang; ze vindt het geweldig! Dennis en Anita hebben een mooi huis op het oog, maar het is vrij duur. Anita wil een kleiner huis, want ze hebben toch geen vier slaapkamers nodig? Dennis denkt daar anders over; hij denkt aan gezinsuitbreiding. Die avond organiseert Dennis een romantisch etentje voor hem en Anita. Hij zegt tegen Anita dat hij dolgraag een kind met haar wil...! Vooruitblik op Vrijdag 15 Februari 2008 Sjors wil weten wat Nick voor haar verbergt. Zal hij eerlijk zijn? Ludo zorgt ervoor dat Dians eigen woorden tegen haar worden gebruikt in de rechtszaak. Lorena wil iets van Nick, wat hij haar onmogelijk kan geven.
voor degene die het filmpje wil zien Spoiler http://zappen.blog.nl/soaps/2008/02/13/dood-hoofdrolspeler-gtst-op-youtube-gelekt-dian-alberts
he jammer. ik vond haar rol altijd wel spannend. er hoort een slechterik in een soap en nu gaat zij weg. nou lekker zeg
ik heb het filmpje ook gezien ja. maar ik vraag me ergens af of dit wel echt is! ik vind nick en sjors ook echt super leuk samen