GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    alles voor de kijkcijfers, is er straks een heel andere cliffhanger.. ;)

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik ben benieuwd! van mij mogen ze lorena er wel uitgooien. Haar vind ik helemaaaaal niet leuk

3. ik ook niet! ik vind rikki ook irritant :oops:

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Vind Rikkie ook irritant, wel zielig het is maar een kind maargoed.

Vind Lorena juist wel een leuk mens. Niet 'leuk' maar wel lekker 'slecht' hihi. Nina, Sjors, Charlie en Nick vind ik ook wel leuk

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind Charlie juist verschrikkelijk irritant sinds dat Lovetree gedoe!
    Lorena mag inderdaad ook wel ruimen...

Sjors en Nick samen: geweldig!:)

Ben wel benieuwd wat betreft de eventuele dood van Dian... Spannend! :)

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    ja hoort het straks bij een spel ofzo of een droom of of of... :rolleyes:
    nou ja, we zien wel..

7. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Maandag 18 Februari 2008

Nick laat zich niet chanteren door Lorena en weigert op haar eis om te trouwen in te gaan. Nick maakt haar duidelijk dat hij nu met Sjors samen is, en dat zij of het kind daar niet tussen kan komen. Ludo heeft al snel hoogte gekregen van Lorena's zwangerschap en Nicks reactie hierop. Hij vindt dat Nick zijn kind boven alles moet zetten; wat Lorena ook eist, hij moet er op ingaan. Nick besluit dat te doen. Ondertussen bedenken hij en Ludo een plan om van Lorena af te komen. Sjors mag van niets weten, want zij zou dit nooit goedkeuren...

Noud en Vicky willen een haarpijl van Evert zien te bemachtigen om achter zijn rug om een DNA-test te laten doen. Met een sluw plannetje weet Noud uiteindelijk een haar uit Everts hoofd te trekken. Nog diezelfde dag sturen ze de haarpijl op voor een DNA-test. Dan komt plotseling Trudy weer op bezoek. Ze schrikt als ze hoort van de DNA-test. Om Vicky tegen te houden verder te zoeken, zegt ze tegen haar dochter dat haar vader al jarenlang dood is...!

Charlie wil Desi aan Bing koppelen en doet opnieuw een toenaderingspoging. Desi gaat aikidolessen bij Bing volgen. Charlie gaat met Desi mee. Na de les weet Bing het zeker: de geheimzinnige valentijnskaart is van Charlie afkomstig! Bing denkt dat Charlie hem wil.

Vooruitblik op Dinsdag 19 Februari 2008

Dian kan de uitspraak van de rechter amper geloven. Dennis wil weten waarom Anita niet op zijn voorstel in wil gaan: heeft het met Rik te maken? Vicky is even helemaal klaar met Noud.

8. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Wie is eigenlijk de echte vader van Vicky? Weten jullie dat?

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ben ik inderdaad ook wel eens beneiuwd naar

10. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Dinsdag 19 Februari 2008

Jef en Laura gaan Dian helpen om te voorkomen dat zij alles kwijtraakt. De Rozenboom (waar Dian eigenaar van is) komt op naam van Laura te staan, en Alvida komt op naam van Jef te staan. Hoewel dit een tijdelijke redding voor Dian kan zijn, maakt ze zich grote zorgen. De volgende dag vindt de rechtszaak plaats. De rechter verklaart het huwelijk van Dian en Donald ongeldig. Het bedrijf van Donald gaat naar de rechtmatige erfgename, namelijk Skip. Dian raakt nu alles kwijt...!

Dennis is teleurgesteld als Anita nog wat langer wil nadenken over een kindje.Ze staat er niet heel positief tegenover. Tot overmaat van ramp blijkt ook dat er een hoger bod op hun droomhuisje is uitgebracht, waardoor het huis aan hun neus voorbij gaat.

Vicky gelooft het verhaal van haar moeder over haar vaders dood. Noud gelooft er niets van en wil doorgaan met de zoektocht. Trudy lijkt enorm opgelucht te zijn dat haar dochter dit nieuws gelooft. Zou Noud gelijk hebben en liegt Trudy voor de zoveelste keer? Vicky wil de zoektocht opgeven.

Vooruitblik op Woensdag 20 Februari 2008

Sjors begrijpt niet dat Nick Lorena weer in huis neemt. Dian krijgt een oude bekende op bezoek nadat ze Jef en Dorothea op straat heeft gezet. Jack wil Lorena spreken: wat is hij van plan?

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,994
    0
    36
    Twente
    Ik vind Sjors en Nick juist vreselijk samen! :oops:
    Ricky vind ik daarentegen wel leuk, maar Lorena, bah die mag er van wij ook wel uit! Evenals die stomme Skip!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    hij is iig niet dood.. hmm.. misschien een oude bekende? :(

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik weet het niet maar ik heb een sterk vermoeden dat het het Dennis Tuinman is (de vader van Noud). Vicky lijkt wel een beetje op hem en ze hebben allebei krullen :) En het zou niet eens raar zijn want in de serie kan alles :D

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha ben benieuwd :) dacht ok al aan dennis :p

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    nee is te makkelijk... :(

16. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Dennis? Ze doet zo geheimsinnig er over. Maakt wel spannend hoor

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    O ja ik was ff vergeten dat die moeder met de vader gesproken had aan de telefoon. Maar ik denk wel dat het iemand is die we kennen.

18. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Skip moet er niet uit! Skip is een lekker ding! :D Hij lijkt een beetje op mijn huidige hubbie :D (maar dan iets jonger hihi)

19. skip mogen ze van mij ook skippen.

vicky is toch lotje? offeh....

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    lotje?

hoe kom je daar nou bij. Lotje is als baby overleden