zeggen ze, maar alles kan natuurlijk.. Skip mag van mij weer terug met zijn skippybal naar australie..
Update Woensdag 20 Februari 2008 Nick gaat in op Lorena's eis om te trouwen. Sjors weet niet wat ze hoort; laat Nick zich zo chanteren door Lorena?! Lorena's volgende eis is dat ze weer bij Nick wil gaan wonen. Nick weigert dat, maar Ludo praat op Nick in: 'heb alles voor je kind over!'. Sjors vertelt broer Jack en ex-man Bing dat zij en Nick een relatie hebben, en dat Lorena zwanger is van Nick. Geheel onverwachts reageert Jack nog enigszins positief: 'Als jij echt van Nick houdt, dan moet je ervoor gaan'. Bing zegt dat Sjors niet goed bij haar hoofd is. Fos kookt uitgebreid voor Barbara en hij poetst het hele huis. Barbara is enorm onder de indruk. Ze ziet in dat Fos spijt heeft van zijn plan met Lorena. Na een goed gesprek besluit Barbara om Fos' straf te verminderen. Nu het huwelijk van Dian en Donald ongeldig is verklaard, is Dian alles kwijt. Ludo neemt al haar bedrijven over. Dian is woedend en reageert dat af tegen de mensen die juist om haar geven. Ze zet Dorothea en Jef zelfs het huis uit! Als Dian op de bank ligt te slapen, wordt ze plotseling gewekt door Mo! Hij zegt dat Jef gelijk heeft en dat Dian zichzelf zo kapot maakt... Vooruitblik op Donderdag 21 Februari 2008 Terwijl Rik een leuke nieuwe vrouw ontmoet, gaat Anita toch akkoord met Dennis' ingrijpende voorstel. Nna begaat een fout die wel eens het einde van haar relatie met Milan kan betekenen.
Update Donderdag 21 Februari 2008 Skip gaat morgen terug naar huis toe. Nina is teleurgesteld, maar dat laat ze niet aan Skip merken. Als Milan de volgende dag een beetje bot tegen haar is, is Nina ineens gevoelig voor Skips praatjes. Skip wil dat Nina meegaat naar Australie; hij wil haar de wereld laten zien. Nina wil niet mee, maar als Skip afscheid neemt, zoenen ze wel erg intiem. Dan komt plotseling Milan binnen...! Dian krijgt in haar droom bezoek van Mo; hij vraagt haar hoe ze het zo ver heeft kunnen laten komen. Mo wil Dian helpen, want hij denkt dat Dian alle ellende aan zichzelf heeft te danken. Ze is bot tegen vrienden, ze blijft vechten tegen Ludo en ze neemt egoïstische beslissingen. Dian ziet in dat ze fout zit en biedt haar excuses bij Jef aan. Jef heeft er geen oor naar en laat Dian vallen. Het is te veel gebeurd, en vooral te vaak. Rik heeft een internetdate met Vera. Het lijkt goed te klikken en Vera blijkt zelfs Job te kennen. Na een lang gesprek met Charlie, ziet Anita in dat ze toch heel graag nog een kind wil. Ze weet het zeker. Ze vertelt het nieuws meteen aan Dennis; hij is door het dolle heen! Vooruitblik op Vrijdag 22 Februari 2008 Lorena gaat heel ver in haar pogingen om de relatie tussen Sjors en Nick te frustreren. Nina is verbijsterd door Milans reactie op wat ze gedaan heeft en Noud probeert Fos aan te zetten tot inbraak.
hahaha Thunderangel heeft betrouwbare bronnen, want die kwam met de vicky/lotje mix aan! Thunderangel...?
nee toys alles wat je typt staat hier ook in de troskompas. Sorry meis. Maar rach, lekker betrouwbare bronnen he..
@Toys.. ik lees ze wel. Kan het niet altijd kijken en ben geen lid van de grootste familie van Nederland
Mijn oom heeft al een paar bijrollen in GTST gehad (onlangs nog de vader van de overleden vrouw van de stalker van Dian.. ha ha.. lekker duidelijk. Die man waar Anita op bezoek ging). Hij had opnames zo'n 1,5 maand voor de uitzending. Hij zei dat ze niet echt heel veel meer vooruit werken omdat ze bang zijn dat dingen uitlekken. Zo denk ik ook echt dat die spoiler van Dian, dat ze op de grond ligt, niet de laatste aflevering is. Die nemen ze pas ergens eind april / begin mei op.
wacht es ff, Jannes, eh... lieve Jannes bedoel je te zeggen dat jij betrouwbare bronnen hebt? ik weet nog wel die man die je bedoeld, met dat hondje
Ja waar Anita ging informeren naar zijn dochter onder het mom van "schoolreunie". Dat is mijn oom. Grappige is dat hij al vaker bijrollen heeft gehad, ze vragen heel vaak dezelfde. Maar dat valt niemand op... En hij wist niets Alleen dat spelers ook niet veel van hun script vooraf weten. Krijgen ze pas een week (hooguit 2) vantevoren.