ja dan is het instuderen nog moeilijker.. maar leuk idee zeg... hee kunnen ze nog een hoogzwangere vrouw gebruiken?
Dat weet ik niet, maar het is hier al zo lang geleden beweert dat ik me afvraag of het wel klopt. Omdat mensen dus niet zo ver vooruit het script kennen/ontvangen. Of haar bron moet een scriptschrijver zijn, of iemand die een scriptschrijver kent. Dan kan het wel.
Maar de grote lijnen kunnen toch wel langer van te voren bekend zijn? Ik dacht dat ze grote lijnen maakte en het later dus echt in details uit gingen werken. Elmo
dat lijkt mij ook. (al wat het verhaal van icsi echt super onzin) bron was geen scriptschrijver. die zal echt wel zijn mond houden, als hij tegen de barjuffrouw verteld wat er gaat gebeuren zal hij ook wel snappen dat het binnen 1 dag op het internet te lezen is.
Ja denk dat grote lijnen inderdaad bekend zijn. Maar wel bij een klein groepje. Met de snelheid van media tegenwoordig zijn ze natuurlijk heel voorzichtig met wie die verhaallijnen krijgt te horen. En ben het met Rach eens. Dat verhaal van Rowena met haar baby gaat me echt te ver. Vind sowieso veel verhaallijnen niet zo leuk of te langdradig: teveel jong, slecht acterende mensen. Zoals die Nina... daar stoor ik me dus echt mateloos aan. Kind kan na paar jaar GTST nog steeds niet acteren. Las pas ook ergens een interview met Mijnheer Harmsen. Die kon er ook niet meer naar kijken. Vond acteerniveau ook te triest voor woorden.
ik een keertje op tv gezien dat er slechts 2 mensen weten hoe de verhaallijn precies loopt.. dat zijn de scriptschrijvers en de rest weet echt niemand het.. dus ook voor de acteurs altijd spannend.. Die weten zelfs niet of ze het volgende seizoen er nog in zitten, want je kan zo weggeschreven worden.
nou of ze er wel of niet inzitten, ik denk wel dat ze dat weten hoor. het is gewoon een baan wat ze hebben, met opzegtermijn van beide kanten.
Nou ik heb ook ooit zoiets gelezen als Dolphin zegt. Tuurlijk krijgen ze het niet pas 1 maand vooraf te horen. Maar ze krijgen denk ik niet meer te horen dan 'je rol komt tot een einde'. Denk niet dat ze te horen krijgen wt er gebeurd.
nee dat weet ik, robert die weggaat zei ook: ik ga eruit, maar ik hoop dat het een blij einde is! maar ik geloof wel dat ze weten hoelang ze in zo'n soap kunnen blijven spelen.
Ja het geeft een beetje een vertekend beeld van hoe het in de werkelijkheid gaat! Mensen krijgen er een vreemd beeld bij.
Nee hoor, want ook ik vind het walgelijk, en ik heb niks met ICSI (behalve dat een nichtje van mij er ooit mee zou starten..) Het word wel heeeel simpel neergezet, zo van: "oh, ach, ff injecteren en een eicel terugplaatsen en huppekeeeee zwanger, een kínd kan de was doen!"