GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    geen idee, ik hoop het niet..

2. ze is juist zo leuk

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Dinsdag 26 Februari 2008

Noud wil doorgaan met zijn zoektocht naar Vicky's vader. Hij heeft een afspraak met Trudy, waarna hij haar uitnodigt voor een etentje met Vicky en Fos erbij. Vicky vindt het helemaal niets. Als Noud even alleen is, pakt hij Trudy's handtas. Hij vind daarin een brief van een onbekende familie die Trudy's toelage verhoogd, omdat zij iets voor hen geheim houdt... wat heeft dit te betekenen?

Dian probeert het bij te leggen met Dorothea en Jef. Dorothea probeert Dian een kans te geven, maar ze wil aan Dians daden zien dat ze écht wil veranderen. Tot nu toe zijn het alleen maar woorden. Dian maakt er meteen werk van; ze helpt haar vader mee in de Koning.

Bing nodigt Desi uit voor een etentje. Desi gaat daar graag op in. Ze hebben hun eerste date! De date verloopt echter niet zo soepel; Desi is erg zenuwachtig.

Vooruitblik op Woensdag 27 Februari 2008

Lorena trekt in bij Nick en ziet zich genoodzaakt haar eisenpakket aan te scherpen. Noud raakt gefrustreerd als Vicky niet wil weten wat hij heeft ontdekt. Nina en Milan komen erachter dat ze een serieus relatieprobleem hebben.

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Woensdag 27 Februari 2008

Lorena komt weer bij Nick in huis wonen. Nick vindt het helemaal niets, maar hij heeft geen keus. Lorena begint steeds meer eisen te stellen; ze wil snel trouwen, en het moet groots gevierd worden. De volgende dag komt Lorena met de volgende eis: ze wil niet dat Nick en Sjors elkaar nog zien...!

Vicky heeft gezien dat Noud in Trudy's tas heeft gesnuffeld. Noud is iets op het spoor, maar Vicky wil niet weten wat. Ze eist dat Noud stopt met de zoektocht.

Dian wil het bijleggen met Janine. Janine accepteert, met moeite, haar excuses. Dian vraagt advies aan Janine over de Rozenboom. Moet ze het bod van Ludo op The Rosegarden keten aannemen of niet?

Milan en Nina zitten in een relatiecrisis. Milan zegt dat zijn muziek altijd op de eerste plaats zal staan. Nina verwacht juist dat zij op de eerste plaats staat in hun relatie. Nina beeindigt daarom hun relatie. Milan baalt als een stekker; hij kan het niet geloven. Hij is zijn meisje kwijt!

Vooruitblik op Donderdag 28 Februari 2008

Een confrontatie tussen Ludo en Dian loopt uit op een drama. Anita heeft een eiersprong, maar allerlei obstakels staan een bevruchting door Dennis in de weg. Nick weigert op Lorena's eis in te gaan. Sjors probeert te voorkomen dat Lorena haar koffers pakt.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou gisteren weer een stukje Nina zitten kijken en mijn tenen gaan echt krom staan... Vind haar persoon in de serie ook niet leuk hoor, dus ben bevooroordeeld. Ze is zo'n verwende zeurkous... bah!

En nou ook weer dat verhaal met Desi, Bing en Charlie. Kan daar niet veel mee. Dat kind zit nog op de middelbare school, maar gaat wel stappen en uit met Bing die speelt dat hij eind 20 is?

Maar verder genoeg leuks hoor :D ha ha

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ach maak je niet druk jannes, je weet dat het allemaal gespeeld is? ;) :)

7. haha Jannes :) Ik vind Nina juist wel leuk. gewoon iemand die niet te diep nadenkt en altijd grappige kledingcombi's aanheeft. die tasjes zijn trouwens ook erg grappig (zit daar een student van de kunstacademie achter?)
    en over Bing en Desi. Die Desi kan niet spelen :confused: Zooo érg! :confused: die mag eerst eens leren om te ar-ti-cu-le-ren. (of ze is in het echt verliefd op Bing dan snap ik het)

enneh.. leeftijdsverschil mag toch? ik bedoel, tja je hoort ook weleens verhalen van 20 jaarleeftijds verschil, maar dit zal toch niet meer als 10 zijn? :)

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja niets tegen leeftijdsverschil. Maar grietje zit op middelbare school. Dat vind ik zo ongeloofwaardig. Mannen van eind 20 vallen toch niet op meisje van 4 havo... Of zit ik er nou zo naast?

9. ik kan wel een heel lijstje opschrijven van dingen die niet kloppen hoor :) maar je hebt gelijk, soms is het ondoordacht, en dan is dit niet eens het ergste.
    er was laatst een icsi poging. dat deed Lorena zonder toestemming van Nick, en alles lukte (vanzelfsprekend ook gelijk zwanger)
    interieur is nep, kleding is ontzettend uitgezocht (te perfect) ze kunnen niet acteren en ze zijn nooit eerlijk tegen elkaar.
    maar het blijft toch gewoon gezellig: om 20:00 armpjes over de darmpjes, en kijken :D

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja dat is het ... gewoon lekker knop op nul en kijken maar. Maar ik kijk het niet elke dag, gewoon eens in de zoveel dagen. Nog steeds te volgen :D

11. dian gaat écht weg, zie ik net bij rtl boulevard. jammer!
    morgen is ze er voor het laatst in.

12. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Donderdag 28 Februari 2008

Lorena wil dat Sjors en Nick elkaar niet meer zien. Nick weigert dat te doen. Lorena zegt dat ze dan haar koffers pakt en vertrekt. Het kan Nick niets schelen, maar Sjors wil dit voorkomen. Ze gaat met Lorena praten. Sjors komt erachter dat Lorena dit alles doet om Nick terug te krijgen; ze houdt nog steeds van hem! Lorena ontkent het, maar Sjors heeft het wel door.

Dian en Ludo zijn in onderhandeling over de overname van haar bedrijven. Ludo vindt dat Dian vreemde voorwaarden stelt: Dian wil dat haar personeel voor de komende 5 jaar zeker is van hun baan. Sinds wanneer is Dian zo nobel? Ludo is achterdochtig en denkt dat Dian een plan heeft. Uiteindelijk tekent hij toch het contract: The Rosegarden is van hem. Als Ludo weer weg wil gaan, voelt Dian zich plotseling erg vreemd. Ze trilt helemaal, slaat rare taal uit en roept om hulp...

Vooruitblik op Vrijdag 29 Februari 2008

Terwijl Dian vecht voor haar leven, gaat Ludo doodleuk met Nina uiteten. Rik en Vera willen met elkaar vrijen, maar durven het allebei niet voor te stellen. Komt het weer goed tussen Milan en Nina?

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zou het door de wijn komen dat Dian niet goed word?

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    lekkere oude wijn.. :)

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Aan hoe ze reageerde heeft ze een hersenbloeding of herseninfarct. Dan ga je nl. dingen zeggen die niet kloppen.

Maar zo zie je maar dat dit toch niet de cliffhanger was zoals ze een paar weken geleden wel beweerde.

16. klopt jannes, ik zag het ook al, een hersenbloeding ofzo!

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ze is nu in de hemel bij Mo. :cry:

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Was wel een mooi stukkie... hoefde nog net niet te huilen

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik vind het echt jammer dat Dian er uit gaat. Eerst vond ik haar wel een kreng maar nu begon ze steeds aardiger te worden :(

20. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Was wel voorspelbaar, nu net nu ze een beter mens word, gaat ze dood :(
    Erg jammer.
    Had ze nou een herseninfarct? Vreselijk eng vond ik het! Ik heb het gisteren niet gezien...

Deel Deze Pagina