Update Maandag 17 Maart 2008 Als Bing Dorothea vertelt dat hij het heeft uitgemaakt met Desi, weet Dorothea zeker dat Bing nog van Sjors houdt. Ludo heeft Jef hard tegen een glazen deur aangeduwd. Jef ligt bloedend, met een scherf in zijn nek, op de grond. Hij raakt al snel buiten bewustzijn. Nina schrikt als ze ziet hoe Jef eraan toe is. Wil haar vader nu ook al Jef vermoorden? Jef wordt met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Dorothea schrikt zich rot. Ludo en Nina worden ontdervraagd door de politie. Zij doen hun verhaal, maar Ludo wordt niet opgepakt. Ondertussen wordt Jef geopereerd, zijn toestand is kritiek. Sjors is het niet eens met Nicks volgende plan om Lorena voor de gek te houden; hij wil hun relatie zogenaamd uitmaken. Sjors weigert aan dit plan mee te werken. Na lang praten besluit Sjors toch mee te werken. Ze heeft geen keus. Vooruitblik op Dinsdag 18 Maart 2008 Anita's tripje met Rik en Rikki valt samen met haar ovulatie. Dennis is onaangenaam getroffen als Anita desondanks niet wil dat hij meegaat naar Brussel. Nina wordt behoorlijk zenuwachtig van de hele situatie rond Ludo en Jef.
Update Dinsdag 18 Maart 2008 Als Jef bijkomt in het ziekenuis, staat Ludo aan zijn bed. Jef gaat door het lint als Ludo hem probeert duidelijk te maken dat hij Dian niet heeft vermoord. Niemand gelooft dat Ludo Dian heeft vermoord. Janine heeft wel twijfels, maar ze kan Ludo niet goed peilen. Heeft hij het wel of niet gedaan? Nina heeft het er moeilijk mee. Ze wil niet meer liegen voor haar vader. Rik en Anita gaan volgende week met Rikki een weekend naar Antwerpen voor de finale van haar opstelwedstrijd. Dit is net het weekend dat Anita ovuleert, dus een nieuwe kans voor haar en Dennis om zwanger te worden. Dat gaat nu dus niet door. Dennis wil deze kans niet laten schieten en wil meegaan naar Antwerpen. Anita houdt dit tegen. Dennis begrijpt er niets van en wordt boos. Dan zegt Anita: 'Ik ga daar liever met Rik naartoe'. Dennis wordt woedend en verliest zijn zelfbeheersing; hij haalt uit om Anita een klap te geven, maar kan zich nog net inhouden. Anita schrikt...! Vooruitblik op Woensdag 19 Maart 2008 Vicky verzamelt moed om Floris te vertellen dat ze zijn dochter is. Wat ze niet weet is dat hij op het punt staat Meerdijk te verlaten. Is ze nog op tijd? Anita overweegt Dennis te verlaten. Lorena is tevreden als ze merkt dat het niet goed gaat tussen Sjors en Nick.
Nee vast niet, daarvoor is hij nou net niet mans genoeg. Ik vind 't een achterlijke jaloerse imbeciel en Rik is veel leuker!
Sorry maar ik vind mannen die slaan echt niet "wel mans genoeg". Als je slaat ben je pas een loser. Met uithalen zoals Dennis deed ben je al een loser. De eerste vent die naar mij een arm/hand uithaalt, heeft echt een probleem! Hoorde vanochtend dat Willeke Alberti in GTST komt spelen. En niet voor een dagje, maar echt een paar weken. Het moet niet gekker worden.
Update Woensdag 19 Maart 2008 Sjors en Nick maken voor het oog van Lorena enorme ruzie. Dit tot grote vreugde van Lorena. Wat zij niet weet is dat de hele ruzie in scène is gezet. Hun plannetje slaagt dus. Dennis en Anita schrikken allebei behoorlijk van de uithaal die Dennis maakte om Anita te slaan. Hoe kan Dennis zich ooit zo hebben laten gaan? Anita wil nu niet meer terug naar huis toe. Uiteindelijk hebben zij en Dennis een goed gesprek. Alles komt gelukkig toch weer goed. Vicky neemt zich voor om vandaag aan Floris te vertellen dat hij haar vader is. Wat Vicky echter niet weet is dat Floris op het punt staat Meerdijk te verlaten om te emigreren naar Hawai! Vicky moet hard fietsen om Floris in te halen bij het treinstation. Gelukkig is ze nog op tijd. Ze vertelt Floris dat hij haar vader is hoe gaat hij reageren? Vooruitblik op Donderdag 20 Maart 2008 Robert is de bemoeienis van Laura zat en kwetst haar diep. Hij stort zich op een grootse bruiloft met Barbara. Laura krijgt een inzicht en vraagt Dorothea om hulp. Charlie schrikt als ze thuiskomt en ineens wordt geblinddoekt.
Nou als ik hem was zou ik Anita wel een flinke klap verkopen. Andersom trouwens ook Eigenlijk zou ik de halve cast van GTST een klap verkopen. Of meerdere
volgens mij moet iemand je uitleggen (en ik neem die taak op me) dat eh.. het maar een serie is he en iemand slaan of die het nou verdient of niet vind ik een No No! dolphin, ik dacht hetzelfde als jij...!
Je zegt nu zelf dat het een serie is, dus iemand slaan in een serie die het in een serie verdient dat is dan toch juist een GOGO?!