gaga is babytaal. lala is een melodie nunu is drammerig rara is een spelletje haha is een lach tada is een verassing zo volgens mij hebben we ze nou allemaal wel gehad
nee dat had ik vanmiddag ook had m van woensdag wel kunnen kijken, maar donderdag dus niet. foutje op de site denk ik? jammer he
Nou Floris gaat proberen vadertje te spelen met Vicky maar hij weet niet hoe dat moet...en dat komt goed uit want Vicky weet ook niet hoe dochtertje spelen moet... Waar blijft die zandbak in GTST? Nu wil ik de verhaallijn Sjors-Lorena-Nick & the baby game wel eens goed uitgewerkt zien! En Jack-Ludo-Sanders Inc...smullen! Oja, als ik pot was viel ik op Charlie en Janine, het liefst alletwee tegelijk. Dus al stellen hun rolletjes op het moment bijster weinig voor, ik kijk toch altijd gebiologeerd naar dat scherm
Update Donderdag 20 Maart 2008 Floris weet niet wat hij hoort als Vicky vertelt dat hij haar vader is. Hij geeft Vicky een half uur om alles uit te leggen. Floris vindt het maar een vreemd verhaal en hij heeft Trudy nooit met een dikke buik gezien. Floris vertrekt vervolgens zonder iets te zeggen. Vicky en Noud gaan ervan uit dat Floris zijn vliegtuig naar Hawai heeft genomen. In werkelijkheid is Floris verhaal gaan halen bij zijn ouders die Trudy blijkbaar jarenlang zwijggeld hebben betaald. Zijn ouders bekennen meteen alles. Floris is dus echt Vickys vader. Floris zoekt meteen daarna Vicky op. Hij zegt dat hij nog even aan het idee moet wennen, maar dat hij zeker wil gaan proberen een goede vader voor Vicky te zijn. Vicky is dolblij! Charlie schrikt zich rot als ze thuiskomt en ineens wordt geblinddoekt. Jack blijkt een verrassingsavondje voor haar gepland. Charlie is zeer aangenaam verrast. Laura en Dorothea vinden het vreemd dat Robert Tokyo opgeeft voor Barbara. Zij denken dat dit behoorlijk aan Robert zal gaan knagen en dat dat zijn huwelijk niet ten goede zal komen. Robert vangt hun gesprek op. Hij spreekt Laura hierop aan en maakt haar duidelijk dat hij niet twijfelt aan zijn keuze. Robert gaat echter te ver met zijn verdediging door te zeggen dat hij meer van Barbara houdt dan dat hij ooit van Laura heeft gehouden. Dit raakt Laura diep. Ze komt erachter dat ze nog steeds van Robert houdt en hem terug wil... Vooruitblik op Vrijdag 21 Maart 2008 Janine begint te vermoeden dat Nina iets belangrijks voor haar verzwijgt. Charlie raakt in paniek, omdat Jack JJ niet heeft opgehaald van de creche. Nick is onaangenaam verrast als hij merkt dat de band tussen Ludo en Jack hechter wordt.
Update Vrijdag 21 Maart 2008 Jef knapt gelukkig goed op in het ziekenhuis; hij mag morgen naar huis toe. Nick wordt boos op Ludo als blijkt dat Ludo hem niet op de hoogte heeft gesteld van een nieuwe aankoop van een nieuw bedrijf bij Sanders Inc. Wat Nick extra pijn doet, is dat ze de deal aan Jack hebben te danken. Nick vreest dat Jack en Ludo vrienden worden. Janine vindt het vreemd dat Nina ineens zo betrokken is met Jef. Ze denkt dat er meer aan de hand is, maar Nina zegt dat ze Jef gewoon wil steunen, omdat hij net zijn dochter heeft verloren. Janine denkt echter dat Ludo wat met Dians dood te maken heeft, en dat Nina daar mee van weet. Vooruitblik op Maandag 24 Maart 2008 Lorena is er getuige van dat Nick het uitmaakt met Sjors. Bing merkt dat Sjors hier vreemd op reageert. Janine zet Nina onder druk de waarheid te vertellen. Zwicht Nina? Jack verrast Charlie door haar, op advies van Ludo, in alles gelijk te geven.
Update Maandag 24 Maart 2008 Sjors en Nick hebben, voor het oog van Lorena, weer fikse ruzie. De ruzie loopt zo hoog op dat Nick hun relatie verbreekt. Lorena is compleet in haar nopjes; ze gelooft het toneelspel van Sjors en Nick. Vanaf nu moet iedereen denken dat het uit is tussen Nick en Sjors. Sjors vertelt het nieuws daarom meteen aan Bing. Janine merkt dat Nina vreemd doet; ze weet zeker dat haar dochter meer weet van Ludo's betrokkenheid bij de dood van Dian en Jefs val. Ze pusht Nina nogal om hier open over te zijn. Dit heeft echter een averechts effect. Toch lijkt Nina de leugens niet lang meer voor zich te kunnen houden... J-Magazine, het nieuwe magazine van Janine, wordt gelanceerd. Ze is er apetrots op en al haar vrienden zijn bij de lancering aanwezig. Ludo geeft Jack liefdesadvies. Dat kan Jack wel gebruiken met zijn veeleisende Charlie. Op advies van Ludo geeft Jack Charlie overal haar gelijk in. Charlie weet niet wat ze meemaakt. Vooruitblik op Dinsdag 25 Maart 2008 Vicky moet kiezen tussen leren voor haar mondeling en een avondje uit met haar net gevonden vader. Laura slaat Roberts aanbod om een echte vader voor Sil te zijn af. Ludo denkt dat Janine hem zwart maakt om van hem los te komen. Dorothea dwingt Jef om Dians spullen op te ruimen.
Toys@ wat ben ik blij met jou zeg dat jij elke dag een samenvatting maakt. Ik kan niet altijd kijken. Maar zo blijf ik toch op de hoogte
Ja dat is ook wel waar, Maar toch wel fijn hoor zo samenvatting.... ik heb 5 jaar lang niet meer gevolgd.
@Popje. Ik hoef ze gelukkig niet zelf te maken Krijg ze zelf via soapmail ... Maar ben blij dat je er iets aan hebt.