GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mooi! wel even afstoffen :)

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    zoveel moeite daar begin ik niet meer aan.. ;) :)

3. ben je zeker te druk voor :)

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    ja druk met forummen.. ;) :)

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

NIET DE BABY!

ik ben helemaal overstuur nu!

6. oh nee :confused: kijk snel onder je bed 8)

7. ThunderAngel

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Daar ligt ie dit keer niet!

Ben hem definitief kwijt.

EN SJORS IS EEN KUTWIJF! :(
    En dan hoor ik nog wel eens dat ik op d'r lijk...(wat ik zelf gelukkig niet zie) WAT een belediging

:(

8. sjors is de enige normale tussen die simpele zielen.

9. ThunderAngel

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou ik vind Anita, Janine, Jack ook wel normaal hoor ;)

Veel simpele zielen zijn er niet in GTST. Nou ja, Dennis en Robert dan...oja en Milan...Nina...Laura, Barbara...nou ja, toch wel ;)

10. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
    charlie en jack acteren niet meer!

(bron: de telegraaf)

ja ja, wil niet dezelfde fout maken zoals wilders...... en vermeld nu keurig de bronvermelding voordat ik een proces aan me broek krijg ;)

11. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Maandag 31 Maart 2008

Nina zegt eindelijk open en eerlijk tegen haar moeder wat zij van Ludo denkt. Nina is bang dat Ludo Dian wel degelijk heeft vermoord. Janine wordt vervolgens heel boos op Ludo. Hoe heeft hij zijn dochter zo kunnen laten liegen!

Charlie vangt Anita en Rikki op zolang Anita en Dennis ruzie hebben. Jack komt thuis en is stomverbaasd als hij Rikki en Anita ziet. Charlie had Jack niet ingelicht.

Lorena ziet vanaf een afstand dat Nick en Sjors zoenen. En dat terwijl ze net enorme buikpijn heeft gekregen. Ze belt Fos op en gaat meteen naar het ziekenhuis toe. Eenmaal daar blijkt Lorena een miskraam te hebben gehad! Lorena kan het niet geloven; ze had dit kindje echt gewild. Fos steunt haar. Als Nick thuiskomt, doet Lorena alsof er niets aan de hand is. Ze vertelt hem niet dat ze een miskraam heeft gehad!

Nick heeft er spijt van dat hij Sjors bij zijn plannetje heeft betrokken. Voortaan wil hij het op zijn manier doen met Lorena. Zijn nieuwe plan: ervoor zorgen dat Lorena na de geboorte van het kindje in een inrichting verdwijnt...! Sjors kan dit niet geloven. Zij staat hier totaal niet achter en ziet daarom geen andere mogelijkheid dan het uit te maken met Nick. Nick schrikt hier goed van.

Vooruitblik op Dinsdag 1 April 2008

Charlie neemt Jacks ongenoegen niet serieus, waardoor Jack tot een wel heel rigoureus besluit komt. Sjors laat zich troosten door Bing. Dennis heeft er moeite mee als Anita, Rik en Rikki naar Antwerpen vertrekken.

12. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Dinsdag 1 April 2008

Sjors is verdrietig nu het uit is met Nick. Bing steunt haar en ze hebben een goed gesprek. Bing lijkt Sjors weer terug te willen.

Anita ontloopt Dennis een beetje. Dennis begrijpt dat niet; waarom doet Anita ineens alsof hij een vreemde is? De volgende dag zwaait Dennis Anita en Rikki uit. Zij gaan, samen met Rik, een weekendje naar Antwerpen voor Rikki's opstelwedstrijd. Dennis is zenuwachtig voor dit tripje; hij vertrouwt Rik niet. Hij bespreekt dit met Vera, maar zij vertrouwt Rik volledig. Eenmaal aangekomen in Antwerpen blijkt er een fout te zijn gemaakt bij de hotelreservering; er is slechts 1 kamer geboekt, en de rest van het hotel zit vol. Rik, Rikki en Anita moeten nu samen op 1 kamer...!

Jack is zwaar ontevreden. Charlie heeft totaal geen aandacht meer voor hem nu Anita en Rikki bij hen logeren, en rust vindt Jack thuis al helemaal niet meer. Als Charlie de volgende dag ook nog een de zorg over JJ volledig aan Jack overlaat, is Jack het zat. Hij pakt Charlie's koffers en wil dat zij vertrekt.

Vooruitblik op Woensdag 2 April 2008

Dennis reist ook af naar Antwerpen, waar hij een wel heel schokkend tafereel aantreft. Robert betrekt Laura bij de voorbereidingen van zijn huwelijk met Barbara en krijgt een onaangenaam gevoel. Jef gaat weer aan het werk, ondanks Dorothea's bezwaren.

13. ThunderAngel

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat ontroerend die stukjes met Rik, Anita en Rikki...*zucht zwijmel zucht*

En die kop van Dennis, meesterlijk! :)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...zelfs ik hield mijn adem in....

15. ThunderAngel

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Rik & Anita = match made in heaven!
    Ze moeten echt weer terug samen hoor, anders kijk ik uit protest geen GTST meer (alsof ik dat volhou :) )

16. euh..niet te lang hoop ik? :confused:

ik vind ook dat ze weer samen moet komen Rick en Anita.
    Maar dan moeten ze wel nog een kindje maken samen.\

Ik vraag me trouwens af wanneer Nick er eindelijk eens achter komt dat JJ zijn zoon is?

17. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Hoop niet dat Lorena nou nog maanden gaat volhouden dat ze zwanger is. En dus met nepbuiken enzo gaat lopen... verhaallijn geloof ik nou wel een beetje.

18. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Woensdag 2 April 2008

Jack maakt het uit met Charlie. Charlie had dit totaal niet zien aankomen en kan het daarom ook niet geloven. Ze blijft er, tot Jacks verbazing, erg rustig onder. Charlie is er namelijk van overtuigd dat het allemaal wel weer goedkomt. De volgende dag weet Jack Charlie pas duidelijk te maken dat het écht afgelopen is.

Jef gaat weer aan het werk in de Koning. Dorothea vindt dat veel te snel na de dood van Dian, maar ze kan hem niet tegenhouden. Eenmaal in de Koning stort Jef toch weer in; hij kan het nog niet.

Dennis vreet zichzelf thuis helemaal op; hij is bang dat Anita met Rik zal vreemdgaan nu zij met hem in Antwerpen zit. Wat Dennis niet weet, is dat Rik, Anita en Rikki in 1 hotelkamer zitten, omdat er iets mis is gegaan met hun hotelreservering. Die middag hebben Anita, Rik en Rikki ontzettend veel plezier in Antwerpen. Dennis besluit zelf ook af te reizen naar Antwerpen om Rikki haar lievelingsknuffel te geven. Die was zij vergeten mee te nemen. Rikki is dolblij met Dennis' komst. Maar dan ziet Dennis zijn ergste nachtmerrie werkelijkheid worden: Rik en Anita liggen boven op elkaar op bed. Hij denkt dat Anita vreemdgaat, terwijl ze eigenlijk een kussengevecht hebben...

Vooruitblik op Donderdag 3 April 2008

Een ruzie tussen Laura en Robert wordt op gruwelijke wijze onderbroken door Sil. Noud ergert zich aan de nieuwe man in Vicky's leven. Dennis en Anita bereiken een dieptepunt in hun relatie als Dennis zichzelf niet meer kan beheersen.

19. krientje

krientje Actief lid

Jan 6, 2007
    181
    0
    0
    alweer Dennis............

20. dat had ik ook al bedacht.. zal wel zo zijn.. :(
    en dan worden ze natuurlijk weer verliefd

Share This Page